Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Gunfreak skrev (9 minutter siden):

Dette er min post nr 30 000 på diskusjon.no

Gratulerer! Det er veldig godt gjort!
Selv er jeg ikke langt fra 9000 innlegg. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
b-real skrev (59 minutter siden):

Tredje runde med forkjølelse nå denne høsten..*sukk*

God bedring 🥰

ilpostino skrev (28 minutter siden):

Kjæresten fikk Covid i forrige uke men jeg har ikke fått det. Testet meg selv flere ganger. Kanskje jeg er litt imun etter å ha vært dårlig i september i fjor?

Håper det 🤞Hun jeg bor med fikk korona igjen i sommer, ble ikke smittet da selv. 

Er foreløpig frisk, sånn bortsett fra at jeg har det tungt mentalt. Jeg har ikke glemt deg ut @ilpostino, du hører fra meg når jeg har kommet meg ovenpå. 

Lenke til kommentar
Sydvest skrev (3 timer siden):

Håper du kommer deg raskt til hektene igjen! 😊

Her i heimen testet samboeren og babyen positivt for covid på mandag. I dag gjorde jeg det 🤒 Har bare vært slapp og hatt litt antydninger til muskelsmerter.

Masse god bedring til dere alle! Hyggelig å se deg i august 🥰

ilpostino skrev (23 minutter siden):

Det må vi gjøre 🥳🥳

Endelig hjemme etter å ha reist siden mandag. 5 flyvninger på 4 dager.

Gleder meg! 

Hvor har du vært/reist? 

Lenke til kommentar

Snakk om reising. Vi var i Frankrike forrige uke. Skulle fly med mellomlanding i Amsterdam på hjemreisen. Men flyet vi skulle til Amsterdam med var forsinket inn, så vi måtte vente på det. Fly videre fra Amsterdam fikk vi beskjed om var i orden, og skulle fikses når vi kom dit.

Gikk tilfeldigvis til informasjonen etter noen timer venting for å spørre etter matkuponger. Spurte om hvilket fly vi skulle sendes videre med fra Amsterdam. Da han sjekket flyvningene merket jeg at han ble litt stresset. Viste seg at flyet vi skulle reise med til endedestinasjonen fra Amsterdam hadde blitt kansellert. Og alt annet var fullbooket både den dagen og to dagen etter.

Da er gode råd dyre. Men vi fikk snakket oss om bord på et direktefly samme kveld.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...