Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk noen bøker fra Amazon i dag. Den ene hadde brukt tyggis smurt utover fronten. Irriterende. Kunne bedt om reship, men av de fire jeg fikk så var det akkurat denne som var en bursdagsgave som ikke rekker reship. Veit at det har vært snakk om at Amazon-ansatte saboterer forsendinger som protest mot dårlige arbeidsforhold og lønn. I guess det var min tur å være offeret. Fikk skrapa av det meste uten så mye merker da. Tok kontakt med kundeservice på chat. De krediterte hele beløpet for boka og jeg fikk beholde den. Fair enough I guess. Takk til Vignesh på Amazon kundeservice-chat for rask hjelp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hørt skrøner om at de biter fra en som er livredd dem!

Angående ting som biter og som blir beskrevet som psykotisk: hørt om den cobolt Blue tarantellaen? Jeg skulle til å si at heldigvis finnes det ikke i Norge, men de gjør det, som "kjæledyr". De er giftige og biter smertefullt.dog er de veldig vakre, og dette kommer fra meg som ikke takler de vanlige husedderkoppene gang

Endret av Røsslyngen
Lenke til kommentar

Heldigvis for de, og dessverre for meg på samme tid. 

Jeg vil jo se de vakre edderkoppene. PÅ TV, ikke i virkeligheten. La oss bare understreke det  :p

 

Jeg var overrasket over at man får lov å ha giftige edderkopper som kjæledyr i Norge. Jeg har alltid trodd at man ta ut giften av giftige dyr eller at visse dyr er ulovlige, spesielt når de ikke naturlig ville vært i den norske naturen. Den tarantellaen jeg prater om er jo naturlig i Asia hvis jeg ikke husker feil.  Skummelt om de rømmer og du ikke aner hvor de har tatt ferden i huset.  :omg:  

 

taringadotnet.jpg

Endret av Røsslyngen
Lenke til kommentar

Kjæreste/kone yes, bo på landet er jeg ferdig med etter 20 år og barn skal jeg ikke ha, ihvertfall ikke på lenge. Jeg har nevøer som jeg kan skjemme bort litt av og til og det er så langt jeg vil gå. Alle er forskjellige og sånn skal det være, er alle like blir det kjedelig :p Bra du er fornøyd med dine valg, det som teller :)

Lenke til kommentar

Heldigvis for de, og dessverre for meg på samme tid. 

Jeg vil jo se de vakre edderkoppene. PÅ TV, ikke i virkeligheten. La oss bare understreke det  :p

 

Jeg var overrasket over at man får lov å ha giftige edderkopper som kjæledyr i Norge. Jeg har alltid trodd at man ta ut giften av giftige dyr eller at visse dyr er ulovlige, spesielt når de ikke naturlig ville vært i den norske naturen. Den tarantellaen jeg prater om er jo naturlig i Asia hvis jeg ikke husker feil.  Skummelt om de rømmer og du ikke aner hvor de har tatt ferden i huset.  :omg:  

 

taringadotnet.jpg

Tror de kan innføres fordi de hadde ikke klart seg i norsk natur anyways, for kaldt. Ingen trussel. 

 

De er veldig vakre. Jeg skal ha, men da vil jeg ha en søt liten brun snill en først før jeg går over til små vakre hissigpropper. Alle familiemedlemmer og venner prøver å overbevise meg om å ombestemme meg hahahahah Skjønner ikke helt hvorfor folk er redd for tarantellaer som ikke er giftige, det verste de kan gjøre er å bite deg og kaste hår på deg. 

Lenke til kommentar

Tror de kan innføres fordi de hadde ikke klart seg i norsk natur anyways, for kaldt. Ingen trussel.

 

De er veldig vakre. Jeg skal ha, men da vil jeg ha en søt liten brun snill en først før jeg går over til små vakre hissigpropper. Alle familiemedlemmer og venner prøver å overbevise meg om å ombestemme meg hahahahah Skjønner ikke helt hvorfor folk er redd for tarantellaer som ikke er giftige, det verste de kan gjøre er å bite deg og kaste hår på deg.

Så lenge du har kontroll på tarantellen og tar vare på den, så tror jeg det går greit :) men hehe, er ikke overbegeistret for edderkopper. I så fall foretrekker jeg slanger av sånne "skumle" dyr, men da kommer ikke mamma til å komme besøk til meg i Oslo lengre hehehe

 

Haha kødder du? Kaster de hår på en? Hahaha

Lenke til kommentar

Så lenge du har kontroll på tarantellen og tar vare på den, så tror jeg det går greit :) men hehe, er ikke overbegeistret for edderkopper. I så fall foretrekker jeg slanger av sånne "skumle" dyr, men da kommer ikke mamma til å komme besøk til meg i Oslo lengre hehehe

 

Haha kødder du? Kaster de hår på en? Hahaha

Hårene gjør huden din skikkelig irritert! Er gjerne det de gjør når de blir hissige eller føler seg redd. De har egentlig bare det og fargene for å prøve å beskytte seg hvis de ikke er giftige: https://www.youtube.com/watch?v=1cPxqjSG6HU

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...