Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo men det var misbruk og feil metoder. Sånn var det i gammel tid. Men hvilken verdensdel med hvilken tro ble stabil og fikk framgang?

Ja kanskje ikke så enkelt, men det virker som Islam vil helst ta og ødelegge og ta Isralitter og sånt uansett. Står og hytter og hoier og brenner flagg og blekker på stein alltid. Men noen er vel greie, ok.

Nå er ikke jeg sikker på om Kristendom er sant, og heller ikke om jeg er Kristen selv. Leser for maten og litt forskjellig, men det er muligens mer mentalt enn tro.

Når jeg spiser, tenker jeg som regel på slag og angrep og sånt, for lite annet får jeg til å passe med mat. Ser ikke på tv lenger da.

Palestina/Israel-saken er jo et veldig typisk eksempel hvordan muslimer (da mange Palestinere er muslimer) blir behandlet dårlig i verden forøvrig. Det at de forsvarer seg er helt innafor. Vi forsvarte oss jo mot tyskerne? Myndighetene i Israel sensurerer ytringsfriheten til Isralitter som som er kritiske til sitt eget lands behandling av Palestinerne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Say what? Er J-Lo like gammel som mamma?

Min og! Eller ca. Tror hun fyller 50 i år eller neste år. Mamma holder seg også overraskende bra! Hun pleide å gå rundt i badekåpe hele tiden da jeg var tenåring (det var også da hun fikk sin siste kid) og kroppen hennes så ikke ut. For ett par år siden så byttet hun no klær og jeg så kroppen hennes for første gang på i hvertfall over 10 år, og jeg fikk SJOKK! Ba om å få se om hun hadde arr etter operasjon eller noe sånt, hun ser helt fantastisk ut nå! Pupper som mange 20åringer hadde vært direkte sjalu over. Mistenker at hun må funnet the fountain of youth! Trodde alt skulle gå nedover jeg! Men neida, noen år med riktig kosthold og litt mosjon gjør under.

Lenke til kommentar

Min og! Eller ca. Tror hun fyller 50 i år eller neste år. Mamma holder seg også overraskende bra! Hun pleide å gå rundt i badekåpe hele tiden da jeg var tenåring (det var også da hun fikk sin siste kid) og kroppen hennes så ikke ut. For ett par år siden så byttet hun no klær og jeg så kroppen hennes for første gang på i hvertfall over 10 år, og jeg fikk SJOKK! Ba om å få se om hun hadde arr etter operasjon eller noe sånt, hun ser helt fantastisk ut nå! Pupper som mange 20åringer hadde vært direkte sjalu over. Mistenker at hun må funnet the fountain of youth! Trodde alt skulle gå nedover jeg! Men neida, noen år med riktig kosthold og litt mosjon gjør under.

Er du ikke like gammel som meg også? Har fått for meg det av grunn, tror kanskje jeg så det på profilen din en gang for lenge siden? Min mor har vært veldig sunn og aktiv og det har tydeligvis hatt noe for seg. Men er nok litt gener inn i bildet også, for også jeg og søsken ser vesentlig yngre ut enn det vi er. Folk blir sjokka når jeg forteller at yngre søsken er gift, har masterutdanning og har eid hus i flere år.

Lenke til kommentar

Du har fått mer enn det allerede.

 

Ja jeg skal ikke klage og har fått mer enn nok. Tenkte mer på prinsippet. Det er jo mange som kunne ha god bruk for dem, og de som ikke har det kan oppfordes til å spare til sine barn eller bidra til gode formål. :)

 

Hvorfor skal staten sitte å holde på alt, og bestemme hva alt det skal brukes til.

Lenke til kommentar

Oljefondet når nye rekorder.

 

9.372,6 milliarder nå. Det utgjør ca. 1,76 millioner pr. innbygger.

 

Syns godt vi kunne fått et par hundre tusen hver. Det er våre penger.

Fun fact: Gjett hvor lite FrP ville selge oljefondet vårt for til USA. Og så sammenlign med hvor mye avkastning per år oljefondet har idag.

 

Og PS, du får ganske mange at de pengene allerede fra oljefondet i tillegg. Ting man ofte tar for gitt :)

Lenke til kommentar

Vi er nok det ja. Skulle oppdatere profilen og bare bestemte meg for å gå all in så jeg slipper å oppdatere den mer :p Kan være gener ja, men moren min liker også sunn mat og har opptil nå hatt en fysisk krevende jobb (hjelpepleier/sykepleier). Håper jeg er like pen som mammaen min når jeg er 50!

samme her. Haha, tviler på du er 99 år som det står på profilen din nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...