Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Og PS, du får ganske mange at de pengene allerede fra oljefondet i tillegg. Ting man ofte tar for gitt :)

 

Vi betaler også inn mye sjøl, men det er egentlig et annet tema.

 

Hvis alle var og tenkte noenlunde som meg, så hadde alle i verden fått alt det vi "tar for gitt" som en selvfølge.

Men da hadde det også vært langt langt færre mennesker, og mye mer orden og gjensidighet. Så jeg tar ikke skylda eller har dårlig samvittighet for noenting av skjevhetene, det er andre tulinger som er årsaken til det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at den norske kronen blir verdiløs om vi bruker for mye av Oljefondet.

 

Jo er forsåvidt klar over det. Nå skal jeg erkjenne at det ikke var så seriøst ment det jeg skrev. Men bruke de i hytt og vær, mener jeg jo ikke folk skulle uansett.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Var sikkert ikke ment som det, men det der kommer frem som en litt hoven kommentar. Står også litt i kontrast til signaturen din.

Ja skjønner godt at det ser sånn ut, og du har rett i at det ikke var ment som det. :)

 

Det var ment bare om grunnleggende felles-anliggender, og hvordan vi forholder oss til det.

Lenke til kommentar

Ja skjønner godt at det ser sånn ut, og du har rett i at det ikke var ment som det. :)

 

Det var ment bare om grunnleggende felles-anliggender, og hvordan vi forholder oss til det.

vi er uenige i det meste politisk, men jeg vil ta deg i forsvar; jeg tror vi alle har tenkt tanken: "Hadde alle bare tenkt som meg.."spesielt når man sitter der, og nærmest dunker hodet i veggen av folk på nettet fordi de spyr opp så mye tull. Tror de fleste tenker den tanken. Jeg synes at det er bedre når folk sier rett ut at de tenker som de gjør fremfor bruk av subtile hersketeknikker som jo belyser akkurat den samme holdningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd meg på en del japansk matlaging i det siste, men har feilet gang på gang. I går lagde jeg derimot Tonkatsu til stor suksess! Det var veldig mye enklere enn jeg trudde det skulle være, og ble megagodt. Nesten like godt som på favorittrestauranten. Helt utrolig at jeg klarte noe sånt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Blir litt paranoid nå. Find my device på telefonen begynte å spore meg uten forvarsel. Så får jeg plutselig opp varsel om at Find my Device FANT enheten min. 

 

Alle påloggede enheter er mine egne, ingen "sikkerhetshendelser" på 28 dager, og jeg har 2-trinns bekreftelse PÅ.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Blir litt paranoid nå. Find my device på telefonen begynte å spore meg uten forvarsel. Så får jeg plutselig opp varsel om at Find my Device FANT enheten min.

 

Alle påloggede enheter er mine egne, ingen "sikkerhetshendelser" på 28 dager, og jeg har 2-trinns bekreftelse PÅ.

Er det Google sin eller en annen? Google har logger du kan gå igjennom. Kan være du har en mobil som er blitt hacket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...