Gå til innhold

FIFA-saken | Blatter og Platini utestengt i 8 år - Gianni Infantino ny president


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns dette lukter av å være et planlagt spill. Han kunne trukket seg ved valget hvis det var endring man ønsket.

 

Nå skal han fortsette i et år, og dette er for å få mer fred og ro til å smi sine planer videre.
ja vet ikke, men regner med det er omtrent sånn.

Lenke til kommentar

Forhåpentligvis er dette et tegn på at noe nytt faktisk skjer i FIFA. Problemet er at det også kan bety at Blatter har funnet sin arvtaker og framtidige kandidater blir "håndplukket". Mest sannsynlig noen som ikke ønsker å gå etter Blatter nå som han er ferdig. 

 

Men bekymre seg kan man gjøre senere, dette må være sånn folk følte seg når de lærte at Hitler var død!

 

0d7ad60bd8d5f7351b307c9381a513f589.png

Endret av Patrick123
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Han hadde ikke trukket seg hvis ikke jeg hadde sovet middag fra 18:30 til 20:00.

 

Hvor er takken min ? :(

 

Takk. Sov forøvrig middag ganske samtidig. Forventer dog ikke takk.

 

Spoonet dere?

 

Når det gjelder Blatter..... Hva i alle dager skjer nå sånn ut av det blå? Hvorfor trekker han seg noen dager etter valget? Og hvis grunnen var for å kunne utsette ny president til mars, hva er planen hans fremover??

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Men bekymre seg kan man gjøre senere, dette må være sånn folk følte seg når de lærte at Hitler var død!

 

Og akkurat det er ganske uvesentlig, men så lett får de bligjort massene mens realiteten helt sikkert er en annen. Faktum er at han skal sitte et år til, og bare det er en fallitt erklæring. Ingen fornuftig grunn til å ikke gå med en gang(som også Omdal sa i studio nettopp). Selvsagt kan og burde andre overta øyeblikkelig.

Her er det neppe mye som forsvinner, Blatter er bare forgrunnsfiguren. Som egentlig er en olding som er på vei bort uansett. Om Hitler hadde "gått av" på samme måte ville ingenting blitt endret og samme er det nok her.

 

Hele greia må skiftes ut og ryddes opp i om noe skal forandres. Og at han forsetter sitte der sier sitt om, at det ikke er det de har tenkt å gjøre. 

Lenke til kommentar

Spoonet dere?

 

 

 

Når det gjelder Blatter..... Hva i alle dager skjer nå sånn ut av det blå? Hvorfor trekker han seg noen dager etter valget? Og hvis grunnen var for å kunne utsette ny president til mars, hva er planen hans fremover??

 

 

Forklaring på uttrykket / spørsmålet på bokmål.

 

Om Blatter. Man skulle tro at noen har en pistol mot hode til yndlingsbarnebarnet hans. Passe stormansgal, så at det skull skje frivillig, er/var over hva jeg kan fatte.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Han hadde ikke trukket seg hvis ikke jeg hadde sovet middag fra 18:30 til 20:00.

 

Hvor er takken min ? :(

Takk. Sov forøvrig middag ganske samtidig. Forventer dog ikke takk.

Spoonet dere?

 

Når det gjelder Blatter..... Hva i alle dager skjer nå sånn ut av det blå? Hvorfor trekker han seg noen dager etter valget? Og hvis grunnen var for å kunne utsette ny president til mars, hva er planen hans fremover??

Jo lenger han sitter, jo mindre sjanse for at noe VM blir flyttet? Kanskje han prøver blidgjøre begge parter. Kanskje han trenger tiden til å rydde i skuffer og skap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...