Gå til innhold

FIFA-saken | Blatter og Platini utestengt i 8 år - Gianni Infantino ny president


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.dailymail.co.uk/sport/sportsnews/article-3168276/Sepp-Blatter-money-thrown-FIFA-press-conference-comedian-gatecrashed-event-embarrass-president.html

 

"Englishman Simon Brodkin - also known as Jason Bent as well as Lee Nelson - calmly walked up to Blatter's position behind a table at the front of the stage and placed a wad of pretend US dollars on the table, saying: ‘This is for North Korea 2026’."

Lenke til kommentar

Tokyo Sexwale(!) stiller til valg som FIFA-president. Han har hatt verv i en lengre periode, tror jeg. Jeg vet ikke hvordan han stiller seg til korrupsjon, men fyren MÅ velges inn kun fordi jeg VIL ha "President Sexwale". 

 

Det eneste navnet som kan måle seg må være "Commander Flex Plexico" (kødder ikke, ekte fyr i den amerikanske marinen), ventuelt "Staff sergeant Max Fightmaster" (igjen, vaskeekte fyr i militæret).  

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Problemet med å velge en ny president til FIFA er at det ikke eksisterer noen form for lojalitet mellom dem så du kan ikke alltid se hvor de hører hjemme. De har ryggen til hverandre sålenge ting går fint, men presses de så tyster de så busta fyker. Platini er ikke noe bedre. Disse folkene endrer mening og lojalitet dag for dag. 

 

Honor among thieves, my ass. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...