Gå til innhold

FIFA-saken | Blatter og Platini utestengt i 8 år - Gianni Infantino ny president


Anbefalte innlegg

Blatter kommer nok til å vinne valget fremdeles, og det er usannsynlig at Qatar vil miste VM 2022. Det er investert alt for mye penger i det allerede.

 

Ja, det er jo worst-case scenarioet. Men det er lov å håpe av Prins Ali har baller nok til å gjøre det rette dersom han blir valgt. Det virker jo som om presidenten i FIFA sitter på all makt (i alle fall Sepp Blatter, heh...).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns at Blatters "forsvar" om at han ikke kjente til ting og ikke kan ha oversikt over alle til enhver tid, heller indirekte slår tilbake på han. Dersom det skulle stemme så vil jo det bety at han er en rimelig dårlig leder når det tydeligvis kan underslås millioner på millioner rett under nesa på han uten at han vet det... noe han jo selvfølgelig gjør. 

 

Hadde jeg vært toppsjefen i et selskap så tror jeg ikke at jeg ville forsvart meg med å si "jeg har null kontroll på de under meg". Spesielt ikke dersom jeg hadde gått over lik for å beholde jobben. 

Lenke til kommentar

http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/internasjonal/DIREKTE-FIFA-velger-president-543747_1.snd

 

 Gode nyheter for Prins Ali og alle andre som håper at Sepp Blatters tid som FIFA-president er over.

Det søramerikanske fotballforbundet COMBEBOL har i tolvte time bestemt seg for å snu, etter at de lenge har vært tro mot Blatter.

Det er Uruguay og Chile som skal ha tatt initiativet til kuvendingen.

Her er landene i COMNEBOL:
Argentina
Bolivia
Brazil
Chile
Colombia
Ecuador
Paraguay
Peru
Venezuela

 

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Minutter igjen nå. Frykter at Blatter vinner pga. at de fleste afrikanerne sannsynligvis kommer til å stemme på Blatter pga. VM 2010 (som også var korrupt). Forhåpentligvis stemmer de arabiske landene nord-øst i Afrika på Prins Ali. Så spørs det hvor mange stemmer Blatter får fra Asia. Det er de to eneste kontinentene som er grunnen til at han fortsatt er favoritt :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...