Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Titan Xp Ti? Kanskje Volta-based? Ville i så fall vert veldig interessant.

Kommer det Volta så tidelig, så kommer det noen 1080ti på bruktmarkedet VELDIG snart!

 

Hvis det er Titan xP med led, så /care

 

 

Enig. Volta har nå vel vert ute og klar en god stund, merkelig om de ikke har alt klart. Eneste grunnen til at de venter er jo at Vega ikke er god nok.

Lenke til kommentar

Titan x LODS EMONE edition?

 

Hadde det vært Volta hadde det vært rykter om at GV102- og GV104-kort ble sendt rundt i verden, og det skjer ikke at Nvidia lanserer et GV100-basert kort til 15 000 kr når GV100 er utsolgt ut året som Tesla-kort til 200 000 kr.

 

Det kan potensielt være et GP100-basert Titan X, om de har GP100 til overs for eksempel, men det blir ikke voldsomt mye raskere ytelsesmessig enn et Titan XP

Lenke til kommentar

Hadde det vært Volta hadde det vært rykter om at GV102- og GV104-kort ble sendt rundt i verden, og det skjer ikke at Nvidia lanserer et GV100-basert kort til 15 000 kr når GV100 er utsolgt ut året som Tesla-kort til 200 000 kr.

 

 

Er absolutt ikke et krav at de  sender rundt kort, da den eneste infoen hittil, såvidt som jeg vet, er den teaseren de hadde.

Lenke til kommentar

De satt ned prisen på TI, men har den ikke tilgjengelig så hjelper lite :p

 

Vil 8700k gjøre AC origins bedre med 1080TI enn 4790k i 4K 60? Tenker da spess på minimum framerate og f eks om den klarer noen høyere frames avg. Skjønner at Gpu har mest å si i den oppløsningen, men lurer på om dette spillet har godt av litt flere cores.

Endret av cuberen
Lenke til kommentar

 

De satt ned prisen på TI, men har den ikke tilgjengelig så hjelper lite :p

Du var bare for treig :) Bedre lykke neste gang :D

 

Har  Ti selv så det går bra, men tenkte mest på de andre Asus korta jeg, ser du tenkte på den med en vifte.

 

https://www.power.no/datakomponenter/grafikkort/asus-geforce-gtx-1080ti-strix-11gb-gpu/p-561685/

Endret av cuberen
Lenke til kommentar

 

De satt ned prisen på TI, men har den ikke tilgjengelig så hjelper lite :p

Du var bare for treig :) Bedre lykke neste gang :D

 

Jeg fulgte med noen timer, kan ikke si jeg så de noen gang hadde noen tilgjengelig. Ikke kunne den reserveres eller bestilles heller. Typisk stunt fra disse kjedene power, elkjøp og lefdal for å kunstig konstruere billige priser inn i prishistorikken på prisguiden. "Å se.... vi har hatt best pris gjennom tidene" osv.. Kjedelig prisguiden registrerer deres pris selv om produktene aldri har vært å kunne kjøpe. Det burde bli slettet fra historikken, og kun priser hvor det har vært mulig å handle produktet burde fortjene en plass. Tro meg dette her spekulerer kjedene i.

 

Edit, kortet til 6350,- Asus turbo versjonen kan muligens hentes i hele 3 butikker på landsbasis. For et vanvittig tilbud :lol:  ...men selvsagt ikke bestilles. Strixen til 6585,- har det hele veien vært knusktørt med :green:  

Endret av Aliventerio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...