Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

 

Prisen ble satt opp på Turboen nå, men ikke Strix for den får vi ikke gjort noe med uansett :p Hadde visst lagt 2 Turbo i handlevogna og der er tilbudet fortsatt. SLI er vel ikke noe vits for bedre minimum framerates.

Det er jo der det er vits, så lenge du har god nok cpu :)

 

Interessant, ikke fått det med meg. Har en 4790K snuser på 8700k, men vet ikke om det er verdt det i 4K60

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg personlig føler at SLI er en døende rase. 

 

Jeg går nok ikke SLI, annet enn dersom jeg skulle ha et kort til folding uansett.

Nå har aldri sli vært bedre, etter at sli funker med fastsync :D

 

De spilla som ikkje støtter SLI, trenger man som oftest ikkje slistøtte for heller. 

 

BF1 blir bare bedre og bedre med sli. Nå er jeg oppe i 180-200 fps med ultra i 3440x1440. Må ha minnehastighet og cpu som klarer å holde følge da ;)

Lenke til kommentar

Ok. Men lurer fælt på Origins, jeg må ha frame limit i Rivatuner på 50fps for å få en grei opplevelse. Når jeg kommer til større byer klarer nok ikke PC'n det heller. Så lurte på om flere cores fra en 8700k ville hjulpet. 

 

Har du testet å spille Origins i 1080p på skjermen din, bare for å se ytelsen da?

Lenke til kommentar

 

Ok. Men lurer fælt på Origins, jeg må ha frame limit i Rivatuner på 50fps for å få en grei opplevelse. Når jeg kommer til større byer klarer nok ikke PC'n det heller. Så lurte på om flere cores fra en 8700k ville hjulpet. 

 

Har du testet å spille Origins i 1080p på skjermen din, bare for å se ytelsen da?

 

Kun den innebygde benchmarken, ble ikke mye bedre fps, så Cpu må vel være litt flaskehals. Men ikke testet 1080p etter forrige Patch. Uansett så vil jeg helst kun spill i 4k eller 1800p som minimum.

Lenke til kommentar

Måtte rulle tilbake til 385.69 driveren (akkurat den er spesielt anbefalt på nettet) fordi jeg fikk mye stutter i BF1, noe flere på nettet sier. Så skulle jeg inn å spille mer Wolfenstein 2 igjen, men det spillet nekter å starte uten at man har minst 388.0 driveren...!! Så jeg må altså velge om jeg skal spille BF1 eller Wolfenstein da...for å spille BF1 med 388.13 driveren orker jeg ikke med den stutteren. Ahhhh nVidia!!

 

Noen flere har med de samme problemene?

Lenke til kommentar

Med g-sync så burde man vel skru av v-sync i alle former i spillet, og aktivere v-sync i nvidia control panel? Hvis jeg har forstått riktig, så fungerer v-sync som en framelimiter istedenfor vertical sync når g-sync er aktiv, ergo sørger for at g-sync alltid er aktiv da g-sync vil skru seg av hvis du passerer antall fps skjermen kan vise.

Lenke til kommentar

Med g-sync så burde man vel skru av v-sync i alle former i spillet, og aktivere v-sync i nvidia control panel? Hvis jeg har forstått riktig, så fungerer v-sync som en framelimiter istedenfor vertical sync når g-sync er aktiv, ergo sørger for at g-sync alltid er aktiv da g-sync vil skru seg av hvis du passerer antall fps skjermen kan vise.

G.sync og "fast" vil du bruke. Tar bort tearing og har mye mindre inputlag enn vsync. Fast-sync er tingen :)

Lenke til kommentar

 

Ikke fulgt med på GPU utviklingen de siste månedene, når kommer neste gen?

 

Mitt behovet for å bli tilfredsstilt har gått forbi hva som er på markedet i dag. 

Jeg trenger mer ytelse! 

 

Tenker vi ser Volta i Mars-April. Q1 2018 er det ryktene sier.

 

Håper at Volta eller tilsvarende fra AMD gir en skikkelig performance boost. 

 

Gapet mellom forventninger/behov og faktisk ytelse er alt for stort akkurat nå. 

Lenke til kommentar

 

 

Ikke fulgt med på GPU utviklingen de siste månedene, når kommer neste gen?

 

Mitt behovet for å bli tilfredsstilt har gått forbi hva som er på markedet i dag.

Jeg trenger mer ytelse!

Tenker vi ser Volta i Mars-April. Q1 2018 er det ryktene sier.

Håper at Volta eller tilsvarende fra AMD gir en skikkelig performance boost.

 

Gapet mellom forventninger/behov og faktisk ytelse er alt for stort akkurat nå.

Hvilke spill spiller du nå da, og i hvilken oppløsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...