Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

1080TI SLI 3440x1440 oppløsning.

 

Vil ha singel GPU som drar 21:9 4k @ 144hz. på Ultra. Fps: 100-144FPS

 

Spiller, PUBG, Destiny 2, Ghost Recon Wildlands, Shadow of War, Battlefield 1.

Er vel kun Ghost Recon W SLI fungerer optimalt, i de andre spillene må jeg lage custom profiles.

 

 

Bf1 er jo kongeytelse på. Hvis du får dårlig ytelse, så har du en flaskehals på cpu/minne.

 

Åssen cpu og minne har du da?

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Med g-sync så burde man vel skru av v-sync i alle former i spillet, og aktivere v-sync i nvidia control panel? Hvis jeg har forstått riktig, så fungerer v-sync som en framelimiter istedenfor vertical sync når g-sync er aktiv, ergo sørger for at g-sync alltid er aktiv da g-sync vil skru seg av hvis du passerer antall fps skjermen kan vise.

G.sync og "fast" vil du bruke. Tar bort tearing og har mye mindre inputlag enn vsync. Fast-sync er tingen :)

 

 

Har de endra på fast sync da?

Lenke til kommentar

Har ikke ideelt setup for SLI. 7700k@5Ghz 3400mhz ram. 

SLI fikk fastsync support for en stund siden, fungere bra det. 
BF1 fungerer bedre enn de fleste, men tidvis har jeg utfordringer med g-sync + fastsync + multimonitors. Får bare typ 70-80% GPU usage i BF1. 

 

Begge gpu`s skal ha lasten i taken på 99-100% konstant! For å trøkke ut mest mulig fps som igjen gir meg den beste opplevelse og minst mulig input lag! 

Hadde vært nice vis Nvidia controlpanel - program settings hadde fungert som det skal. 
Jeg vil ha muligheten til å enable/disable SLI på programnivå, det fungerer ikke nå. Må lage custom profiler i Nvidia Inspector eller manuelt slå av/på SLI. 

Endret av |SeVen|
Lenke til kommentar

Har ikke ideelt setup for SLI. 7700k@5Ghz 3400mhz ram. 

SLI fikk fastsync support for en stund siden, fungere bra det. 

BF1 fungerer bedre enn de fleste, men tidvis har jeg utfordringer med g-sync + fastsync + multimonitors. Får bare typ 70-80% GPU usage i BF1. 

 

Begge gpu`s skal ha lasten i taken på 99-100% konstant! For å trøkke ut mest mulig fps som igjen gir meg den beste opplevelse og minst mulig input lag! 

 

Hadde vært nice vis Nvidia controlpanel - program settings hadde fungert som det skal. 

Jeg vil ha muligheten til å enable/disable SLI på programnivå, det fungerer ikke nå. Må lage custom profiler i Nvidia Inspector eller manuelt slå av/på SLI. 

 

Er nesten sikker på at hvis du kjører 4000+mhz minne, så vil gpuload gå opp. 1150 plattformen skriker etter minnebåndbredde ved sli i mange spill.

 

Så hvis gpuload i sli ikkje er max, så er det faktisk ofte at cpu/minne er flaskehals. De fleste liker å skylde på dårlige drivere...

Lenke til kommentar

Er nok ikke minne som er problemet i BF1, men vil nok merke en forbedring med 4000mhz minne. 

Gi oss en 4k 144fps ultra GPU! Alternativt lag en lov som sier at alle spill må være SLI optimalisert! :)

 

 

 

Mulig du MÅ ha mere enn 4 kjerner i BF1 MP da :)

 

JEg har 170-190fps i multiplayer og har 2x1080ti og samme oppløsning som deg. Hadde ikkje like høy fps med 6900k @ 4.4 og 3400mhz ram, så er rimelig sikker på at 4000 cl17 gjør susen.. 120GB/s les på minnet  :wee:

Lenke til kommentar

 

JEg har 170-190fps i multiplayer og har 2x1080ti og samme oppløsning som deg. Hadde ikkje like høy fps med 6900k @ 4.4 og 3400mhz ram, så er rimelig sikker på at 4000 cl17 gjør susen.. 120GB/s les på minnet  :wee:

 

Hvor høy fps hadde du med din 6900K og 1080Ti SLI da i BF1? Jeg tviler på du merker forskjellen mellom 140-170 fps og 170-190 fps :p

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

JEg har 170-190fps i multiplayer og har 2x1080ti og samme oppløsning som deg. Hadde ikkje like høy fps med 6900k @ 4.4 og 3400mhz ram, så er rimelig sikker på at 4000 cl17 gjør susen.. 120GB/s les på minnet :wee:

Hvor høy fps hadde du med din 6900K og 1080Ti SLI da i BF1? Jeg tviler på du merker forskjellen mellom 140-170 fps og 170-190 fps :p

 

Merker ikkje forskjell, hehe :D

 

Høyere min fps, det er sikkert :)

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Hæh! Er det 1. april igjen allerede? $1200 dollar, og så må man velge rød eller grønn LED?!? Kanskje noen skulle ringe Nvidia og fortelle dem om RGB LED?

 

Edit: OK forskjellig sticker over viften da, nå er jeg med. Da er det jo klart den koster det den koster..

Endret av Gabri3L
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hæh! Er det 1. april igjen allerede? $1200 dollar, og så må man velge rød eller grønn LED?!? Kanskje noen skulle ringe Nvidia og fortelle dem om RGB LED?

 

Edit: OK forskjellig sticker over viften da, nå er jeg med. Da er det jo klart den koster det den koster..

Tror nog Disney har ett finger eller lightsaber i spelet att göra ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...