Jump to content
ExpensiveGameFinder

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden

Recommended Posts

Hvis min tidssoneekspertise er korrekt, så er vel den offisielle launchen i kveld kl. 21:00. Så nå er det bare å benke seg foran stream, for de som kan. PC Perspective (pcper) streamer eventen, og den finner dere her.

Eller her:

http://youtu.be/gDxJvtm1FYU

:)

Edited by bshagen
  • Like 2

Blir spennende å se hva Nvidia har å by på.

Dette kan trolig få en innvirkning på hva som kommer fra andre skjermkortprodusenter og det Intel har å by på.

Annonse

Kan vi forvente denne i butikkhyllene raskt? Mitt GTX Titan har tatt kvelden og er returnert til Komplett og det å bytte til GTX 980 er temmelig uaktuelt med 256-bit bus, bare 4GiB VRAM og generelt svakere compute performance over hele linja.

Kan vi forvente denne i butikkhyllene raskt? Mitt GTX Titan har tatt kvelden og er returnert til Komplett og det å bytte til GTX 980 er temmelig uaktuelt med 256-bit bus, bare 4GiB VRAM og generelt svakere compute performance over hele linja.

ryktene sier relativt fort.. typ i kveld.. :)

Noe rykter/informasjon om full GM200 lineup? Kommer vel mer enn bare TitanX

TS: Gratulerer med å feilstave topic til tråden :p

Bedre? :p

"GeForce Gtx 10**/Ttitan tråden"

Edited by Bjonness406

Haha. Håper den ikke blir dyr, for da kan jeg kjøpe tredje 980 fort.

980 Tri sli vs Titan X sli. Hva tror dere vil bli kraftigst i spill som Bf4på 1440P? :hmm: håper jo 980 korta, men så får vi se.

Tok liksågodt å avtalte salg av begge mine 980 kort nå. Så da for en håpe at Titan X SLI ikke kommer til å ruinere meg fullstendi :fun:

Er det ref. kort? Ville ikke byttet mot 2x G1?

OCD goes nuts om jeg har forskjellige kort :p

Hvis min tidssoneekspertise er korrekt, så er vel den offisielle launchen i kveld kl. 21:00. Så nå er det bare å benke seg foran stream, for de som kan. PC Perspective (pcper) streamer eventen, og den finner dere her.

:)

Her står det 17:00 - http://blogs.nvidia.com/blog/2015/03/16/live-gtc/

Edit: Nevermind... Var litt kjapp i avtrekkeren. Var start på hele konferansen klokka 5. Titan x klokka 9 ja!

Edited by Knutgrus
  • Like 1

Er det ref. kort? Ville ikke byttet mot 2x G1?

OCD goes nuts om jeg har forskjellige kort :p

Er ref kort jeg har ja. Kan alltids høre med han jeg eventuelt selger til, men tipper nok han vil kjøre blower type kjøing på skjermkortenne da han har et ganske trangt setup, vertfall det jeg ville gjort om jeg var han.