Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med søstra til dama, hjelp!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(...)jeg er sikker på at alle dere ville knulla henne om dere var i samma situasjon. Det at jeg sier at vi ikke kan ha mer sex, selv om hun "insisterer" er vel et tegn på at jeg har "lært leksa" og at jeg har respekt for dama.

Ja, det kan godt hende jeg hadde gjort det samme som jeg(selv om hun strengt tatt er litt i yngste laget for meg). Men...

  • Jeg er sjøl ikke en spesielt moralsk person.
  • Jeg er ikke sammen med søstra hennes.
Når det gjelder respekt, så nei, det vitner ikke om respekt. Respekt hadde vært hvis du ikke hadde gjort det i utgangspunktet. Nå føler du deg dårlig selv, og gjør det for å unngå å føle deg så veldig dårlig. Det er ikke respekt.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Fortell det først som sist. Bedre å ta det under "rolige" forhold enn at det kommer fram under en eller annen fest med mye alkohol i bildet, for det kommer til å komme fram en eller annen gang, garantert under en eller annen søskenkrangel i fylle!

Lenke til kommentar

jeg er sikker på at alle dere ville knulla henne om dere var i samma situasjon. Det at jeg sier at vi ikke kan ha mer sex, selv om hun "insisterer" er vel et tegn på at jeg har "lært leksa" og at jeg har respekt for dama.

 

Anonymous poster hash: ccf95...7c0

 

 

Nei, det hadde jeg aldri gjort mot min kjæreste, om jeg hadde ønsket å ha sex med noen andre damer, så hadde jeg vært ærlig nok til å avslutte forholdet jeg hadde, før jeg begynner å ligge med andre damer.

Så dette er kun noe du påstår for å "trøste" deg selv litt, etter hva du har gjort.

 

 

Det du har gjort er alt annet enn å respektere både dama og forholdet ditt, et større svik mot partneren enn dette går det ikke an å gjøre. Det er flere ting som er "nøkkelen" til at et forhold skal fungere og at en kan stole på hverandre, og etter min mening så har du begått det største sviket og feilgrepet en kan gjøre mot partneren sin.

 

De punktene jeg setter høyest i mitt forhold er,

  • Ærlighet
  • Trofasthet
  • Respekt

 

Det du tror er respekt, er rett og slett ikke noe annet enn anger og dårlig samvittighet.

Hadde du respektert både kjæresten og forholdet ditt, så hadde dette aldri skjedd.

 

 

 

Forsøk å se for deg et lite scenario om at du har en yngre bror som hadde "hatt seg" med dama di, hva hadde du selv ønsket at skulle skjedd i etterkant av utroskapet?

  • Ville du at noen av dem skulle fortalt dette til deg?
  • Hvilket forhold hadde du hatt til dama di etter noe slikt?
  • Hvilket forhold hadde du hatt til broren din etter noe slikt?

 

Det er faktisk hva du egentlig må innse og akseptere at har skjedd, før du sier at du respekterer dama di.

Står du nå like høyt i dine egne øyne?

 

 

Jeg er nesten 100% sikker på at på ett eller annet tidspunkt så kommer dette frem i lyset, om det er ved en tilfeldighet, ved at de to søstrene har en krangel, en forsnakkelse fra en av dere, eller at angeren tar deg og du sier det selv til din kjæreste, og det er noe du faktisk må være forberedt på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Kanskje ikke den retningen som letter mest på samvittigheten eller er mest moralsk riktig - hva nå enn det er - men det er en virkelig sjanse for at det kan være den minst skadelige.

Jeg ville seriøst vurdert å heller bare pakke sakene mine, fortalt henne at forholdet er over og dratt min vei, uten å fortelle hele sannheten.

 

Enig, dette er det riktige å gjøre. For selv om blod er tykkere enn vann, vet jeg fra et annet diskusjonsforum at slikt ødelegger et forhold mellom søstre for alltid.

 

Så er det jo et spørsmål om det er til eksdama di sitt beste å ha denne "devil in disguise"-søstera i livet sitt.

Virker ikke helt god... Noe som er enda en grunn til å la dama bli eksdame.

Men forhåpentligvis vil hun bli litt klokere med åra, og innse at en slik oppførsel er meget tvilsom.

 

Hjelper ikke noe nå, men hvordan burde situasjonen vært løst? Snakke to minutter med søstra og deretter forsøke å beordre henne til å sove, slik hun skulle. Hvis alt annet gikk galt, rett og slett forlate leiligheten for en joggetur, dvs "rømme" fra henne og middagen. Å forlate middagen kunne jo gjøre kjæresten sur, men hadde kanskje gått an å forklare at en ikke taklet å være alene med lillesøstra i flere timer.

Endret av Frankline
Lenke til kommentar

De har jo et ganske bra søster-forhold.

Her har du et helt annet syn på ganske bra søsken-forhold enn hva jeg har. Har det vært et slikt forhold, så har ikke noe slikt vært en utfordring.

 

Hu er drit deilig, 10/10 og jeg er sikker på at alle dere ville knulla henne om dere var i samma situasjon. Det at jeg sier at vi ikke kan ha mer sex, selv om hun "insisterer" er vel et tegn på at jeg har "lært leksa" og at jeg har respekt for dama.

Nei, det blir som å knulle dama til din beste kompis, og det er absolutt uaktuelt, samme hvor nydelig dama har vært.

 

Når du knuller søstera til dama minutter etter at hun er ut døra, så tyder det på 0 respekt for dama og hennes familie.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
så tyder det på 0 respekt for dama og hennes familie.

 

Pluss veldig unge mennesker. Etterreaksjonen tyder også på det... han velger å skrive en slags erotisk novelle her, og forventer at det meste er i orden fordi han ikke gjentar synden med lillesøstra. Hun på sin side angrer ikke i det hele tatt, og forventer at de skal gjøre det igjen og igjen.

Lenke til kommentar

 

Jeg, som jente, ville definitivt ønsket å få vite det.

Men hvordan ville du reagert til det? Fortalt av kjæreste og fortalt av søster?

 

Jeg ville blitt knust. Veldig sint, og veldig lei meg.

Hadde nok ønsket å høre det fra kjæresten min.

 

Og så kan jeg med 100% sikkerhet at jeg hadde avsluttet forholdet og forventet at han aldri tok kontakt med verken meg eller søsteren min igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og så kan jeg med 100% sikkerhet at jeg hadde avsluttet forholdet og forventet at han aldri tok kontakt med verken meg eller søsteren min igjen.

Virkelig? - Har du en søster etter at hun knuller typen din, driter i deg så soleklart at hun vil knulle typen din gjentatte ganger ... - Ny type og hu er der igjen

Endret av KarpeSkrotum
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vis dette er sant, så bra jobba.

 

Du må fortsette med søstra flere ganger. Slik at hun blir like medskyldig som deg.

 

En ting er å si til søstra si at hun lot seg knulle av kjærsten hennes en gang. Da er kjæresten et svin og søstra er en uskyldig liten sladrejente.

 

En annen ting er å si til søstra si at hun lot seg knulle av kjæresten hennes ti ganger, da er søstra ei jævla hore(kjæresten er fortsatt et svin).

 

Poenget er at om sannheten ikke tåler dagens lys for begge to, så vil den heller aldri komme frem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Enig med det Lakus lufter. Får dama vite det er forholdet over. Vil du at det skal bli over nå, si det nå. Vil du ikke at forholdet skal ta slutt, la være i si det og håp at det varer. Hvis/når hun får vite det er det over.

 

Som sagt, får dama vite det kan det ødelegge mye mellom søstrene. Er egentlig det ønskelig?

 

Til dere som sier ærlighet varer lengst, get real, ordtaket har aldri passet dårligere. Ærlighet ender forholdet umiddelbart.

 

Men ta det kjølig med søstra ei stund. La hennes hormoner og forelskelse dempe seg litt før du tar en skikkelig samtale med hende, kanskje telefon er lurt både for å være uten nye fristelser og samtidig på trygg avstand fra dama di. Fortell at du ikke vil ødelegge forholdet hverken mellom deg og dama eller mellom søstrene og spør om hun kan love å holde 100% tett og slutte med dirty blikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...