Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med søstra til dama, hjelp!


Anbefalte innlegg

Bra jobba. Dette er dømt til å gå til helvete. Om ett, tre, seks eller 18 år fra nå kommer dette til overflaten. Uansett hva du foretar deg, vil lillesøsteren vinkle situasjonen slik at dette er din skyld. Ettersom hun er såpass klengete og jævlig regner jeg med lillesøsteren begynner å like deg mer og mer. Jeg innbiller meg at dette er ganske kjipt for en 17 år gammel hormonfylt jente. Utfallet? Hun sier fra til big sis for å være jævlig mot deg. Hun kommer aldri verden til å kunne holde trutmunnen sin lukket om en slik situasjon. I verste fall kan lillesøster da påstå overgrep for å redde sitt eget skinn, og da er du virkelig ute og plukker bringebær. Sum summarium: Du taper. Samme faen hva du foretar deg.

Endret av Doggystyle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tråstarter ser ut til å ha tre innlegg i denne tråden før han forduftet:

 

#1 - 7. februar kl 21.11

#6 - 7. februar kl 21.23

#10 - 7. februar kl 21.29

 

Nå har det gått en måned uten svar til tross for stort engasjement. Jeg tipper vi neppe får vite hvordan dette gikk/går. :(

  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tråstarter ser ut til å ha tre innlegg i denne tråden før han forduftet:

 

#1 - 7. februar kl 21.11

#6 - 7. februar kl 21.23

#10 - 7. februar kl 21.29

 

Nå har det gått en måned uten svar til tross for stort engasjement. Jeg tipper vi neppe får vite hvordan dette gikk/går. :(

Ble vell dumpa og fikk kjærlighetsorg.

Vell fortjent.

 

Min mening.

Lenke til kommentar

Hva er det som er ødelagt?

Jeg hadde fortsatt å knulle begge to så lenge jeg klarte!

Det sier seg selv at du neppe gifter deg og får barn med noen av den uansett, så kos deg!

Du gjør ingenting gale! Begge liker deg, og koser seg helt frivillig med deg! Nyt dette, for en sånn mulighet får du aldri igjen... You lucky bastard!

 

Jeg er selv godt etablert, og i en alder der jeg kun kan minnes mine opplevelser i ungdommen. Skulle ønske jeg gjorde mer og fikk en sånn mulighet som deg :blush:



Anonymous poster hash: 88597...eb1
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hva er det som er ødelagt?

Jeg hadde fortsatt å knulle begge to så lenge jeg klarte!

Det sier seg selv at du neppe gifter deg og får barn med noen av den uansett, så kos deg!

Du gjør ingenting gale! Begge liker deg, og koser seg helt frivillig med deg! Nyt dette, for en sånn mulighet får du aldri igjen... You lucky bastard!

 

Jeg er selv godt etablert, og i en alder der jeg kun kan minnes mine opplevelser i ungdommen. Skulle ønske jeg gjorde mer og fikk en sånn mulighet som deg :blush:

 

Anonymous poster hash: 88597...eb1

 

 

WOW!!

 

Dette må være ny rekord i rasshøl. Eventuelt hjerneskade. At du er "godt etablert" er til å bli religiøs av, for det høres ut som et føkkings mirakel!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Hva er det som er ødelagt?

Jeg hadde fortsatt å knulle begge to så lenge jeg klarte!

Det sier seg selv at du neppe gifter deg og får barn med noen av den uansett, så kos deg!

Du gjør ingenting gale! Begge liker deg, og koser seg helt frivillig med deg! Nyt dette, for en sånn mulighet får du aldri igjen... You lucky bastard!

 

Jeg er selv godt etablert, og i en alder der jeg kun kan minnes mine opplevelser i ungdommen. Skulle ønske jeg gjorde mer og fikk en sånn mulighet som deg :blush:

 

Anonymous poster hash: 88597...eb1

 

Med andre ord så endte forholdet du hadde til søsteren du aldri fikk knulla dårlig :tease:

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke lest alle innlegga her, men har det seg sånn at dama hans godtok at han hadde sex med søstra hennes?

 

Det høres hvertfall helt feil ut for meg..

 

så da er det vel ødelagt..

 

Så fremt jeg ikke har misforstått totalt.

 

Nei.

 

Han hadde sex med søstera mens dama var ute ein tur, men han har/hadde ikkje fortalt det til dama.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har lest litt i Bibelen, og der var det ikke uvanlig at en mann hadde flere koner. Jakob, Israels stamfar, giftet seg med to søsken. Han ble lurt til det, da, men likevel. Så prippen folk er i 2015 i forhold. :)

 

Valgene dine er avhengig av hvor frigjorte jentene dine er:

1. Veldig frigjort: Kan de godta å dele deg i full åpenhet?

2. Frigjort: Slå opp med den eldste, fortsett med en yngste.

3. Lite frigjort: Slå opp med dama, hold deg vekke fra begge to. Den yngste har ødelagt forholdet. Det beste du kan håpe på er å berge forholdet mellom søstrene ved å slå opp.

 

Men sannsynligvis er hele historien til TS bare en fantasi.

Endret av Horten Market
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Som man sier, sannheten har en tendens til å komme for dage før eller siden så da vil det være et pluss hvis du fortalte hva du gjorde før dem fant ut av det selv :)

Lenke til kommentar

Snu situasjonen. Du har med din 17 år gamle bror til leiligheten men må dra for å henta telefonen hans. Mens du er på kjøretur ligger damo di og bror din i sengo dåkas å har sex. Ville ikkje du visst da?

 

Fortell da te ho. Ho fortjene da.

 

Da hadde det blitt slutt på forholdet både med dame og bror.

 

Det anstendige å gjøre i en slik situasjon, er å gjøre det slutt, uten å fortelle noe om utroskapen. Det er opp til den yngste søsteren å fortelle det til storesøster, det forholdet har du ikke noe med.

 

Bare om det er en reell mulighet for tilgivelse og gjenoppretting av tilliten er det riktig å si noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Snu situasjonen. Du har med din 17 år gamle bror til leiligheten men må dra for å henta telefonen hans. Mens du er på kjøretur ligger damo di og bror din i sengo dåkas å har sex. Ville ikkje du visst da?

Fortell da te ho. Ho fortjene da.

 

 

Da hadde det blitt slutt på forholdet både med dame og bror.

 

Det anstendige å gjøre i en slik situasjon, er å gjøre det slutt, uten å fortelle noe om utroskapen. Det er opp til den yngste søsteren å fortelle det til storesøster, det forholdet har du ikke noe med.

 

Bare om det er en reell mulighet for tilgivelse og gjenoppretting av tilliten er det riktig å si noe.

Mannen har alltid rett til å si fra om utroskskapet. Det er ikke bare søstra

 

Anonymous poster hash: ce380...04a

Lenke til kommentar

Og hvis dere begge hadde kikket på bildet hadde dere sett at bilen nå sannsynligvis befinner seg på skrapen. Den radiatoren er nok mer eller mindre profesjonelt demontert av en ansatt der. Bildet burde vært croppet litt så illusjonen kunne levd videre. Mye artigere å se for seg ei vannsinnig dame som med bare never river radiatoren av bilen og pælmer den gjennom frontruta! :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...