Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Satte meg ned for å spille Hellblade: Senua's Sacrifice i går for første gang med headset, men fikk så sinnsyke ASMR triggers av introen når hun ror båten å det kommer behagelige whispers fra alle kanter at jeg var i transe og nesten hadde sovnet før jeg var i land...  :wow:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hellblade er et så fantastisk og gjennomført spill at det knapt finnes maken. Hele lydsporet er innspilt ved bruk av binaurale mikrofoner som gjør at det får en viss ASMR feel over seg, skulle ønske at flere gjorde dette, for effekten det har på lyden for oss som bruker hodetelefoner er helt uslålig.

 

Tror faktisk jeg skal ta å spille gjennom det igjen i nærmeste fremtid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja altså jeg klager ikke. Lyden er digg og jeg elsker ASMR - å faktisk så pleier jeg sovne til det hver kveld i en eller annen form enten fra 'ASMRtists' eller til og med en episode av The Joy of Painting med Bob Ross... :D

 

Forventet dog ikke å sitte her lys våken å klar til en hefitg spilløkt for så å bare plutselig innen 5 minutter ligge henslengt bak i gamingstolen som ett siklende vrak som slet med å holde øyelokkene åpne :p

Lenke til kommentar

Ok, etter ny CPU, motherboard og RAM, tenkte jeg å prøve Metro Exudus på Extreme, og jeg ser virkelig ikke det helt store.

Drakten til hun dama du er med i starten er jo bare en flat texture som ikke ser så bra ut, jeg hadde hørt klær skulle være så bra. 

Og de istappene det er enrome menger av ser ut som de er fra forige generasjon.

Det ser pent nok ut når du bare står å ser utover landskapet, men skjønner ikke hvorfor dette er "den nye crysis"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke spesielt imponerende istapper i Extreme grafikk, alt er på max bortsett fra den shader saken, den står på 1, da jeg ikke vet hva den gjør

post-34516-0-56702500-1551190175_thumb.jpg

 

texturer på gamle biler er heller ikke så imponerende å se på.

post-34516-0-01262900-1551190207_thumb.jpg

 

Som i nesten alle nye spill er det lys effekter og slikt som juker og gjør at spillet ser bra ut.

Lenke til kommentar

Til dere som har brukt Epic launcher en del.

Har dere også jævlig treig nedlasting?

Ikke at jeg har super nett.

Men steam gir meg 1.5/2mb nedlasting.

Eric launcher ligger på 550-650kb.

 

Tok å testet bare for å svare deg på spørsmålet. Får rundt 24 Megabyte ned både på steam og Epic , så de burde fint klare å makse linjen din. 

Lenke til kommentar

Et dypt moralsk dilemma har dukket opp.

Jeg har fått vouchers for BF V og Anthem gjennom nye grafikk kortet mitt.

Anthem er jeg ikke interessert i, men er bittelitt nysgjerrig på BFV, men samtidig hver gang jeg ser bilder av kvasi sci fi våpen og hvordan de har ødelagt de flotte ww2 våpene mister jeg lysten.

Men viktigere jeg boikotter fremdeles alt av EA. Så er spørsmålet siden jeg ikke faktisk har betalt direkte for spillet skulle jeg prøvd det?

Jeg hadde egentlig ingen planer om å ha origin på maskinen min igjen.

Lenke til kommentar

BFV er vel første MP-spillet jeg har likt på lenge nå. Har vel godt over 100 timer nå og enda ikke rørt SP-delen.

 

De har forskjellige events (tides of war) med forskjellige oppdrag som gjør at man faktisk blir belønnet for å prøve forskjellige klasser, kjøretøy, fly, game-modes etc. Noe som gjør det til en veldig variert MP-opplevelse.

 

Jeg liker det svært godt!

Lenke til kommentar

Har faktisk kun 41 timer i BF V på PC . Ganske trist i grunn siden har har 381 timer i BF1 på PS4 og 200 timer i det på PC :p Syns BF1 var ett mye bedre spill enn BFV i grunn, men så hjalp det jo heller ikke at ingen av vennene min så og si har orket å spille BFV 

BF1 traff så godt på mye syns jeg, BF V var skivebom på det meste allerede fra beta av som gjorde at interessen fikk seg en skikkelig smell for min del. Mye av problemet var vel at jeg FORVENTET en skikkelig DICE WW2 opplevelse, men fikk servert glansbilder og fjollete kostymer og ett virrvar av surr og elendighet.

 

Når det er sagt hadde jeg det ganske morro på den nye operations i går, bra kart og kaotisk modus :D

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...