Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sjekker ut streamingtjenester. GeForce Now kan linkes opp mot Steambiblioteket, og har en gratismodell, så jeg tester den først. 

Førsteinntrykket er litt dårlig, da det viser seg at bare 3 av spillene mine på Steam er støttet. Men OK. 

Jeg må vente i kø før det blir min tur til å spille litt (gratismodellen gir bare økter på 60 minutter). Det er OK. Min kølapp er 120. Mmmm...ok. Etter å ha ventet en stund er jeg nr 102. Så blir jeg nr 103! Og 104! Jeg er tilbake på 103 nå.

Bullshit! 😂

Lenke til kommentar
16 hours ago, :utakt said:

Jeg sjekker ut streamingtjenester. GeForce Now kan linkes opp mot Steambiblioteket, og har en gratismodell, så jeg tester den først. 

Førsteinntrykket er litt dårlig, da det viser seg at bare 3 av spillene mine på Steam er støttet. Men OK. 

Jeg må vente i kø før det blir min tur til å spille litt (gratismodellen gir bare økter på 60 minutter). Det er OK. Min kølapp er 120. Mmmm...ok. Etter å ha ventet en stund er jeg nr 102. Så blir jeg nr 103! Og 104! Jeg er tilbake på 103 nå.

Bullshit! 😂

Bruker steam link på apple tv med en ps4 controller. Funker ganske greit faktisk. Men vet ikke hva mer den appen støtter.

Endret av mna
Lenke til kommentar
mna skrev (8 timer siden):

Bruker steam link på apple tv med en ps4 controller. Funker ganske greit faktisk. Men vet ikke hva mer den appen støtter.

Har sett på Steam Link, men da skjønner jeg at laptopen må stå på (den kjører spillene). Ikke helt det bruksområdet som passer for meg. 

Mulig jeg går for Xbox Game Pass etter hvert. Det meste av katalogen min ser ut til å være tilgjengelig der. 

Lenke til kommentar

Jeg hadde akkurat så latterkrampe at jeg har fortsatt vondt i magen.

Spilte Helldivers 2 å ble med i en quick-match med random spillere, kastet en "500kg Bomb" (mini atombombe) så begynte alle å løpe i motsatt retning bortsett fra en, vi sa på voice at han måtte løpe men i det han løper mot bomben roper han "I'M NOT RUNNING AWAY FROM FREEDOM!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I dag kommer Kola kartet til DCS, (med mindre en uforutsett bug dukker opp noe som ikke er uvanlig) endelig kan vi bombe svenskene.

Og for noen dager dukket et helt gratis helikopteret opp. OH-6 bedre kjent som Loach eller flying egg. Er et lite lett helikopter. Som var brukt som oppservasjons helikopter i Vietnam. Fly lavt over trær og tiltrekk kuler fra fienden og kall inn tunge våpen på fienden. Det kan bære litt våpen som en minigun eller noen få raketter. Samt du kan ha en kar stående i døra med en M60.

Du kan også slippe granater både eksplosive og røyk granater for å markere mål.

Helikopteret er livsfarlig å fly. Det prøver å drepe deg hele tiden.

Men gøy er det. I denne videoen rollespiller Flying Egg som sønnen sin Killer Egg(MH-6) jeg har en mini gun og raketter.

Jeg sleit med å lande. Men kom ned til slutt.

 

 

Lenke til kommentar

Da er Kola ute til DCS.

Så langt er området langs russiske/finske grensa og Murmansk mest ferdig.

I Norge er bare 3-4 tettsteder på plass. Det inkluderer Bodø og Lakselv med deres militære baser. 

Kiruna i Sverige er med. 2 veibaser i Finland. Men mer kommer i løpet av året/de neste årene. Snø kommer i juni (så vanlig Nordlands vær)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...