Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg spilt min førstre og siste runde med BFV.

Det var helt likt BF1. 

Det er så synd, de har laget dette detaljerte kartet(i dette tilfelle holand) men det kunne like gjerne være et Quack brett. 

Det er jo ingen bruk av terrenget, alle løper rundt i ca. 40km i timen, og fyrer løs, hva er visten med å ha denne verden når den ikke brukes til noe. Man legger ikke bakhold, man plasserer ikke en MG i en flank possion osv. 

Bortkasta brett på den type gameplay BF har om dagen. 

Lenke til kommentar

Trodde jeg aldri skulle si det igjen, men i kveld har jeg hatt det helt latterlig morro med ett Call of Duty spill igjen, nesten 4 timer i strekk :D Modern Warfaren på PS+ er en suksess så langt. Var veldig morro å vende tilbake til kjente trakter etter alle disse årene hehe.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Google sin gaming kontroller har visstnok lekket, å fy faen noe så grusomt. Kjenner jeg får vondt i hendene bare av å se på bildet.

 

google-gaming-console-controller-gross-h

google-gaming-console-controller-fugly-h

 

Disse er bare en mockup basert på patenttegningen, så sluttresultatet kan bli noe annet - forhåpentligvis.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Tror jeg står over Ghost Survivors-DLCen til Resident Evil 2.

 

Jeg forstod det som at dette skulle være små episoder om noen av de mindre karakterene i spillet, som Robert Kendo fra våpenbutikken, med sin egen historie og nye områder å utforske. I stedet er det mer som en ren challenge run mode der du bare skal komme deg fortest mulig gjennom de samme gamle områdene, der de har pøst på med zombier, lickere, plantezombier og tyrant for å gjøre det vanskeligst mulig. Det er ingen nye cutscenes og nesten ikke noe historie i det hele tatt. Det føles litt for billig og lettvint.

 

DLCen er riktignok gratis, men jeg hadde foretrukket å betale for noe skikkelig gjennomført. Jeg har sulten på mer RE2 og jeg har allerede spilt gjennom hovedspillet fire ganger.

Lenke til kommentar

Koser meg med litt Kingdom Rush igjen etter mange år :) Prøver å fullføre alle brett med 3 stjerner, men det er jaggu meg enklere sagt enn gjort. Kommer meg til wave 11 på Sarelgaz's Lair før fienden bare tramper forbi all forsvar. Nesten så jeg vurderer en walktrough på akkurat det brettet, men det er jo litt juks.

Lenke til kommentar

Har visst fått helt hekta på storage cases/bags til diverse konsoller og tilbehør jeg nå. I går bestilte jeg en bag til den originale Xboxen  siden jeg mangler originalesken å det hadde vært fint å kunne oppbevart konsollen og tilbehøret i noe skikkelig når den ikke er i bruk, og siden jeg fant en god pris på ebay med overraskende lav fraktkostnad (£7) så måtte jeg bare slå til. Samtidig begynte jeg å se meg rundt etter en case til PSVR siden den clusterfucken av kabler og tilkoblingsbokser virkelig trenger noe å ligge bortgjemt i, men fant fort ut at det er rimelig vanskelig å finne en skikkelig case til PSVR her i Norge for tiden å de koster fullpris eller mer på ebay i tillegg til sånn 300+kr i frakt fra de fleste selgerne.

 

Fant heldigvis en case hos proshop av typen BigBen Interactive og det var 3 igjen på lager i går kveld så jeg ville tenke litt på saken, men i dag hadde de plutselig bare 1 stk igjen så da ble det en liten panikkbestilling før det var for sent og jeg mest sansynligvis ville angret :p Noen som har erfaring med denne?

 

Sitter nå lurer på om jeg skal prøve finne en bag/case til PS1, PS2, PSOne og N64 også siden jeg ikke har originaleskene til disse heller, men disse jævla fraktprisene fra utlandet kan være rimelig frastøtende til tider å sette en demper på kjøpet :p

 

s-l1600.jpg

 

inlay-PS4OFVRCASE_00.pg_-640x583.jpg

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Ny runde med Far Cry 5, for å teste HardMode+. Men den var egentlig ikke så mye vanskeligere vel?

Etter kort tid får en benytte våpen og perks fra forrige gjennomkjøring og da er det egentlig plankekjøring igjen. Selvsagt blir du flatet raskt om du stormer frem i åpent landskap med "guns blazing", men det skulle jo bare mangle. 

Så langt en region tatt, to igjen. Blir det vanskeligere?

Gøy uansett. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...