Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Har faktisk kun 41 timer i BF V på PC . Ganske trist i grunn siden har har 381 timer i BF1 på PS4 og 200 timer i det på PC :p Syns BF1 var ett mye bedre spill enn BFV i grunn, men så hjalp det jo heller ikke at ingen av vennene min så og si har orket å spille BFV 

BF1 traff så godt på mye syns jeg, BF V var skivebom på det meste allerede fra beta av som gjorde at interessen fikk seg en skikkelig smell for min del. Mye av problemet var vel at jeg FORVENTET en skikkelig DICE WW2 opplevelse, men fikk servert glansbilder og fjollete kostymer og ett virrvar av surr og elendighet.

 

Når det er sagt hadde jeg det ganske morro på den nye operations i går, bra kart og kaotisk modus :D

Hver gang jeg ser på BFV, får jeg egentlig bare lyst til å spille Post Scriptum.

Men har ikke spilt det siste før spillet kom ut og har falt ut helt og aner ikke om det er folk som spiller det fremdeles.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hver gang jeg ser på BFV, får jeg egentlig bare lyst til å spille Post Scriptum.

Men har ikke spilt det siste før spillet kom ut og har falt ut helt og aner ikke om det er folk som spiller det fremdeles.

 

Post Scriptum har en peak på 400 players akkurat nå.... rimelig triste greier. Digget gunplayet der og at liv faktisk betydde noe. I BFV kan du drepe 2-3stk uten at det har noe påvirkning da de fort blir revivet eller respawner som ikke noe har skjedd. Ødelegger flyten i spillet syns jeg. Håper BF serien finner tilbake til sine røtter men har mine store tvil.... 

Lenke til kommentar

Hører kanskje med at 100 timer i min hverdag er ganske mye avsatt til 1 spill :-p men kan se det er lite for mange andre.

 

Samme her forsåvidt. Jeg er mer typen som har kun ett spill man spiller online i løpet av noen år, og det har vært forbeholdt BF-serien frem til i fjor. Noe som føles litt merkelig :p 

 

Men får god tid til backloggen nå i det minste :wee:

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Post Scriptum har en peak på 400 players akkurat nå.... rimelig triste greier. Digget gunplayet der og at liv faktisk betydde noe. I BFV kan du drepe 2-3stk uten at det har noe påvirkning da de fort blir revivet eller respawner som ikke noe har skjedd. Ødelegger flyten i spillet syns jeg. Håper BF serien finner tilbake til sine røtter men har mine store tvil....

 

Var redd for at post Scriptum ville slite, de gjorde en del design feil. Greit nok det er et hardcore spill og vil aldri ha kjempe mange spillere. Men de holdt ikke helt hva de lovet og brettene ble for store i forhold til antall spillere. Det ble for tomt.

Lenke til kommentar

Likte Post Scriptum godt selv, og såg for meg at det skulle ble helt perfekt med det spillet og BF V i grunn. Men må innrømme det var seigt å vende tilbake til PS da det ikke føltes som om at det skjedde nok videreutvikling. Og det samme da for BF V i grunn som tryna helt.

 

Venter enda på the next big thing :D

Lenke til kommentar

Likte Post Scriptum godt selv, og såg for meg at det skulle ble helt perfekt med det spillet og BF V i grunn. Men må innrømme det var seigt å vende tilbake til PS da det ikke føltes som om at det skjedde nok videreutvikling. Og det samme da for BF V i grunn som tryna helt.

Venter enda på the next big thing :D

Rising storm 2 er veldig bra, ikke ww2, men Vietnam. Det er jo ikke samme realismen som PS. Men fremdeles 20 hakk mer realistisk enn BF.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og der stoppet spillet opp. :(

Må gjøre ferdig diverse "challenges" for å låse opp "tombs". Og de virker tregt og tidkrevende.

Jeg var så godt igang med hovedhistorien og ville bare fortsette. Jeg hater når spill stopper opp på den måten. 

Jeg kunne gjerne gjort det for å få noe "spesielt". Men det ødelegger flyten..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Likte Post Scriptum godt selv, og såg for meg at det skulle ble helt perfekt med det spillet og BF V i grunn. Men må innrømme det var seigt å vende tilbake til PS da det ikke føltes som om at det skjedde nok videreutvikling. Og det samme da for BF V i grunn som tryna helt.

 

Venter enda på the next big thing :D

 

PS har jeg spilt en del, men det blir litt kjedelig om du ikke har en skikkelig squad commander. Er ofte jeg sitter å spiller dette spillet og det ikke er en skikkelig, da blir det fort kaos. 

Lenke til kommentar

Reiser bort er par uker. Før hadde det betydd gaming på mobil, som suger. Men nå tar jeg med meg Switchen og satser på at jeg får fullført både Hollow Knight og BotW DLC. Switch er virkelig i en klasse for seg selv sånn sett. 3DS klarte jeg aldri å spille på, får kramper i fingrene etter tre minutter.

Lenke til kommentar

Ja 3DS er grusom å spille på uten grip, men med dette grippet (takk Mala) så er det faktisk mulig å game timesvis i strekk uten å bli helt ødelagt i hendene.

 

Synes forøvrig Switchen er rimelig grusom uten grip også og etter å ha brukt Satisfye-grippet så er det ingen vei tilbake  :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja 3DS er grusom å spille på uten grip, men med dette grippet (takk Mala) så er det faktisk mulig å game timesvis i strekk uten å bli helt ødelagt i hendene.

 

Synes forøvrig Switchen er rimelig grusom uten grip også og etter å ha brukt Satisfye-grippet så er det ingen vei tilbake  :thumbup:

 

 

Haha, jo versågod! :D Satisfye grippet er godt som gull!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...