Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Da var PS1 Classic i hus. Har spilt Resident Evil i omtrent 45 minutter å takket være den deilige og fantastisk bra designede Dual Shock-kontrolleren og den brilliante D-pad styringen av en spillkarakter i et 3D-miljø så føles hendene mine omtrent slik ut nå:

 

 

6tbMIPQ.jpg

:p

 

 

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det bare vært Dualshock eller i det minste en DualAnalog som fulgte med PS1 Classic hadde jeg vært interessert i denne minikonsollen, men med den orginale 1. Gen PS1 kontrolleren uten stikkene er og blir det en helt uinteressant for meg vertfall.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Ser folks sine preveiws av Division 2 på youtube, skryter mye av spillet og hvor mye det er gjøre - i motsetning til drittspillet Anthem. Akkurat som jeg sa det ville ha.

 

Vel UBI lærte av første Division, det var vel folk som klage på at det var litt lite å gjøre i 1eren i starten.

Men det er jo greit at de kan lage en oppfølger som er bedre enn 1eren selv om den er vedlig lik.

De som liker Divison får mer av det de liker, og det er vel det man egentlig vil ha av en oppfølger.

 

Ellers viser det seg at jeg er en ganske habil tank gunner.

Post Scriptum har fått egen tanks only modus. 

Og jeg prøvde det, var en fransk server, men heldgivis kunne de engelsk, selv om i visse hektiske øyeblikk glemte at jeg ikke kunne fransk.

Jeg jukset og valgte en Sherman Firefly. den 17pdr kanonen er deilig å bruke, selv om den faktisk ikke er like effektiv i spillet som i virkeligheten. 

Jeg sprengte en Panther ved å skyte gjennom to vinduer i et hus, inn det ene vinduet ut det andre og 50 meter senere død Panther. 

Lenke til kommentar

Det er bare mars og jeg har allerede falt bakpå backlog-messig. Metro Exodus er ute, Sekiro er rett rundt hjørnet og jeg har ikke begynt på verken Red Dead 2 eller Kingdom Hearts 3. Dette på toppen av alt jeg har liggende fra 2018.

 

Om jeg skulle bli arbeidsledig en dag vil et lyspunkt være at jeg kanskje endelig får spilt alt det jeg faktisk ønsker å spille.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er bare mars og jeg har allerede falt bakpå backlog-messig. Metro Exodus er ute, Sekiro er rett rundt hjørnet og jeg har ikke begynt på verken Red Dead 2 eller Kingdom Hearts 3. Dette på toppen av alt jeg har liggende fra 2018.

 

Om jeg skulle bli arbeidsledig en dag vil et lyspunkt være at jeg kanskje endelig får spilt alt det jeg faktisk ønsker å spille.

 

Kjøp deg et skrapt sverd, og begynn å kutt i stykker ting, viss du passer på å ikke lære deg å bruke sverdet trygt først, blir du fort arbeidsufør i hvertfall. 

Lenke til kommentar

Det er bare mars og jeg har allerede falt bakpå backlog-messig. Metro Exodus er ute, Sekiro er rett rundt hjørnet og jeg har ikke begynt på verken Red Dead 2 eller Kingdom Hearts 3. Dette på toppen av alt jeg har liggende fra 2018.

 

Om jeg skulle bli arbeidsledig en dag vil et lyspunkt være at jeg kanskje endelig får spilt alt det jeg faktisk ønsker å spille.

 

Er nok ikke så sikker på det. Kjenner mange folk som gledet seg til å bli pensjonister, fordi de da endelig kan ta ting med ro og nyte lange, kjedelige dager. Men når de pensjonerte seg endte de opp med å ha mer å gjøre enn noensinne før. Nå fikk de endelig tid til å gjøre alt det de hadde hatt lyst til å gjøre før, men "alt" er sykt mye. ;)

Lenke til kommentar

Har så langt i år fått fullført mer i backlogen enn i hele fjor, mest pga en spilltørke siden RDR2 men også på grunn av at jeg skrev ned en liste og prioriterte litt. Solgte også unna mye av drittspillene jeg hadde liggende og spiller de nyeste først som regel. Mye av grunnen til at jeg ikke klarte å fullføre spill var at jeg begynte på for mange samtidig og gikk lei av alle. Nå spiler jeg maks to-tre stk i slengen, og gir alle en real sjanse før jeg gir opp. Har blitt flinkere til å si "fuck this" om spillene suger og gå videre.

Lenke til kommentar

Ikke jeg. Føler jeg er den eneste i verden som ikke liker From Software.

 

Men er misunnelig på alle som får glede av dette storspillet denne måneden, her blir det å vente på TLoU 2 i oktober.

Du er garantert ikkje den eineste, nesten alle mine venner står over. Selv har eg alltid likt spillene, føles litt unikt iforhold til " Følg pila " som ofte er i spill. Også er det også sjukt deiligt å slå bossene.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Blir en blind & zero deaths-run på meg i Sekiro. Å dø i From Software spill er bare noe noobsa gjør.

Er ikke det litt av greia da? Å dø og lære seg mønster og slikt? Å fullføre hele greia blindt uten å dø burde du streame, tror ikke det er mange som klarer det.

Lenke til kommentar

Paradox har sluppet noen bilder som ryktes å være fra et nytt Vampire: The Masquerade spill. Mer info kommer på torsdag.

 

 

 

Det lukter instakjøp for meg nesten uansett. Bloodlines var helt fantastisk bra selv med de latterlige mange og alvorlige buggene spillet hadde.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Ikke jeg. Føler jeg er den eneste i verden som ikke liker From Software.

 

Men er misunnelig på alle som får glede av dette storspillet denne måneden, her blir det å vente på TLoU 2 i oktober.

 

Har ikke prøvd ett eneste spill i fra dem selv :p Helt jomfru.

Lenke til kommentar

Er ikke det litt av greia da? Å dø og lære seg mønster og slikt? Å fullføre hele greia blindt uten å dø burde du streame, tror ikke det er mange som klarer det.

 

Det var en litt hidden ":p" der :D

 

Jeg blir pult hardere enn Riley Reid i soulsborne spillene på lik linje med de fleste. Noen få bosser har jeg sikkert 100+ tries på også.

 

 

Har ikke prøvd ett eneste spill i fra dem selv :p Helt jomfru.

 

Faktisk en skam, men aldri for sente å miste jomfrudommen :p DS serien er lett en av mine favoritter, og det er en av få spill jeg kan og har gjenspilt flest ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...