Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamezone fornekter seg ikke. Steins;Gate Elite til Switch skal vel ikke komme før den 19de? Så Gamezone hadde tre stk på lager i går, så bestilte det like greit. Og jada, fikk sendingsbekreftelse i dag. :p Spilte Steins;Gate noen få timer på iPad en gang i blant, men kom aldri langt nok til å bli hektet. Men historien lovet bra, og skal bli interessant å se hvordan Elite fungerer. Det jeg hadde på iPad var bare bilder og tekst, mens Elite er mer eller mindre en film hvor man tar valg underveis osv. Men det er ellers samme spill. Interessant.

Lenke til kommentar

Puh..ja det var jo som forventet ikke samme nivå på Dead Space 3 som de to foregående spillene. Her her vi nok ett klassisk eksempel hvor spillet er designet rundt Coop og som igjen ødelegger hele opplevelsen..på lik linje som i Resident Evil 5 f.eks. Horde-mode og null skrekk. Grusomt.

 

Spillet begynte OK, ble litt bedre men så er det i grunn ganske krise utover.

 

Her det et så mye elendig design at det nå er en liten prøvelse å komme seg igjennom. 3 kapittelet igjen Bare, så kan man legge lokket på denne serien en stund :p.

Lenke til kommentar

Puh..ja det var jo som forventet ikke samme nivå på Dead Space 3 som de to foregående spillene. Her her vi nok ett klassisk eksempel hvor spillet er designet rundt Coop og som igjen ødelegger hele opplevelsen..på lik linje som i Resident Evil 5 f.eks. Horde-mode og null skrekk. Grusomt.

 

Spillet begynte OK, ble litt bedre men så er det i grunn ganske krise utover.

 

Her det et så mye elendig design at det nå er en liten prøvelse å komme seg igjennom. 3 kapittelet igjen Bare, så kan man legge lokket på denne serien en stund :p.

Skal spille igjennom Dead Space spillene selv må, bør jeg bare droppe treeren?

Lenke til kommentar

Venter spent på sendingsbekreftelse for Anthem fra gamezone, og har sjekket mailen flere ganger i dag. Endelig fikk jeg en mail fra dem, og med sendingsbekrefelse... for Dead or Alive 6. Er ikke sikker på om jeg er skuffet eller ikke. :p

Er vell konsoll? Dumt dem ikke har origin access der, mye bedre å få prøvd spillet gratis i ti timer eller en måned om du kjøper premium versjonen.
Lenke til kommentar

Tja, for det første er det BioWare, så hvor dårlig kan det bli? For det andre spilte jeg begge demoene, og gleder meg sykt til fullversjonen. Anthem kommer til å bli stort. På mandag, tydeligvis. Ennå ikke fått sendingsbekreftelse. :( Men pytt, det er jo bare noen dager ekstra, og da får serverne roet seg litt i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Dead Space er absolutt must-play, jo :p 3eren kan ikke måle seg med de to første, men det er fortsatt veldig bra. Co-op'en i 3 er veldig bra gjenomført og våpencraftingsystemet likte jeg såppast godt at jeg skulle ønske det var tilgjengelig i forgjengerne. Dead Space: Extraction på Wii er også overraskende bra sett bort fra grafikken.

 

Angående Anthem så er det rimelig elendig. Har spilt det det siden den 15. via Origin Premier å runda main storyen (som var rimelig tam) og nå er spillet bare ett trist, tomt og repetivt skue nesten identisk til Destiny og man har kun 3 strongholds (dungeons). I tillegg er det helt ekstremt mye bugs inkludert noen som er direkte game breaking.

Lenke til kommentar

Må si jeg er imponert over historien i Uncharted 4.

Den greier noe få spill får til, troverdig dialog og et troverdig virkelig liv.

Senen hjemme med middagen og TVen, er veldig bra. Spill er elendig på å vise det hverdagslige.

Generelt er dialogen også langt over de tidligere spillene i serien.

Men sully ser drit gammal ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bioware er ikke hva det engang var. Lenge siden dem sist leverte et kvalitetsprodukt. Leser du rundt om får spillet mye kritikk. Får håpe det blir bedre, og at patchen som kommer fikser ting. 

Er derfor jeg ikke leser så mye om det på nettet. Er bare bullshit der fra folk som av en eller annen grunn har fått det for seg at EA skal hates intenst, derfor er et spill de har hatt lite med å gjøre sykt dårlig. Fatter ikke hvorfor. Er enda verre når de bruker Fallout 76 som et eksempel hvorfor Anthem blir ræva. Skjønner ikke tankegangen der.

Lenke til kommentar

Anthem har fått mye slakt på nettet. Akkurat som jeg trodde...

 

Og det før spillet i det hele tatt er kommet. Akkurat som jeg trodde... Litt vanskelig å ta folk seriøst når det er så åpenbart at de ikke har spilt spillet de klager over. Vet det er sluppet for folk med PC og Xbone, men ikke glem at folk har hatet Anthem fra første screenshot. For den saks skyld er jo Dragon Age 4 bekreftet, og jeg vedder på at det er mange som klør i fingrene etter å få klage når første screenshot kommer.

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...