Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har lekt litt med PS Classic? Hvilken minnepinne har dere i tilfelle brukt? :)

 

Ikke enda, men skal tukle litt med min så fort den kommer med posten. Bestilte den hos Power på Lørdag med DNB MasterCard rabatten og det har snart gått en uke uten at de har greid å sende pakken min...  :hmm:

 

Har du fått hacket din enda?

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Spilt fferdig, den war storien satt i nord Afrika i BFV.

Hvorfor lagde de ikke bare en full 6-8 timers kampanje om de folka der, over the top cliche action.

Den kampanjen der var veldig bad company i stil.

Ikke noe liksom følelsesladd dritt, bare glad vold, Michael Bay action.

Passer mye bedre inn i Battlefield stilen.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Ikke enda, men skal tukle litt med min så fort den kommer med posten. Bestilte den hos Power på Lørdag med DNB MasterCard rabatten og det har snart gått en uke uten at de har greid å sende pakken min...  :hmm:

 

Har du fått hacket din enda?

 

 

Har såvidt testet på den ene jeg har, med en gammel sliten Verbatin 4GB stikke. Bare få å sjekke ut prosessen! Det funka, men må ha ei stikke med mer plass og gjerne litt raskere :p

Lenke til kommentar

Da er den oppgraderte PCen min ferdig, installerte 2080TI OC i går, sammen med de andre delene som kom forige uke, har jeg nå endelgi en High end gaming rig igjen. 

 

Metro Exodus med Ray tracing er stablit på 80fps. 

Ghost Recon wildlands med alt på fult gikk fra 35-50fps til 60-120fps. 

Mest imponert er jeg over Total War Thrones of britannia, et spill som de gamle delene ikke likte og jeg fikk 15-25fps når jeg zooma inn, ligger nå stabilt på 70fps når zoooma ut og 40 zooma inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rart de ikke slipper den på Switch også. Som DLC eller noe.

 

Vil tro det kommer, stor skuffelse hvis ikke.

 

Da er den oppgraderte PCen min ferdig, installerte 2080TI OC i går, sammen med de andre delene som kom forige uke, har jeg nå endelgi en High end gaming rig igjen. 

 

Metro Exodus med Ray tracing er stablit på 80fps. 

Ghost Recon wildlands med alt på fult gikk fra 35-50fps til 60-120fps. 

Mest imponert er jeg over Total War Thrones of britannia, et spill som de gamle delene ikke likte og jeg fikk 15-25fps når jeg zooma inn, ligger nå stabilt på 70fps når zoooma ut og 40 zooma inn.

 

Grattis. Alltid stas med ny PC build :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har en liten håndfull med gamle stikker her som jeg håper jeg kan bruke, men hovedbegrensningen i PSClassic er at USB portene ikke kan bruke stikker som bruker mer enn ~100mA uten å hardmodde den, noe jeg ikke gidder :p

 

Hm, jeg har en 64GB Leef, som har vanlig USB port i ene enden, og micro USB i andre. Så den er beregnet på å koples til PC med ene porten, og mobil med andre. Kanskje anledning til å anta at den trekker mindre enn 100mA? Siden den er beregnet brukt på mobiltelefoner? Hva skjer om man putter i en pinne som bruker mer? Man kan ikke ødelegge noe vel?

Lenke til kommentar

Hm, jeg har en 64GB Leef, som har vanlig USB port i ene enden, og micro USB i andre. Så den er beregnet på å koples til PC med ene porten, og mobil med andre. Kanskje anledning til å anta at den trekker mindre enn 100mA? Siden den er beregnet brukt på mobiltelefoner? Hva skjer om man putter i en pinne som bruker mer? Man kan ikke ødelegge noe vel?

 

Jeg har prøvd ett par stikker, eneste som skjer er vel at det rett og slett ikke funker. 

 

Jeg lurer på om jeg ikke må skru opp den ene PS1 classicen min i friuken jeg altså :wee:

Lenke til kommentar

Ble nettopp ferdig med Uncharted 4.

En virkelig flott 13 timers opplevelse.

Et par gameplay irritasjoner henger igjen fra 2 og 3. Og er ikke helt overbevist over magiske alve gummi tauet.

Men historie messig et briljant stykke knust. Spill har jo lenge prøv å lage naturlig god dialog og dette er en av de få gangene de har lyktes .

 

Og endelig fikk jeg bruke sverd. Alle disse flotte sverdene som har sittet fast i div lik. Og endelig fikk jeg bruke et.

 

Og den grafiske opplevelsen er fantastisk. Utrolig hva de har fått ut av ps4en.

Jeg har sittet og spilt metro exodus. Og ja det ser bra ut. Men har bare ikke de virkelig flotte senene som du finner i Uncharted 4.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kom litt tilfeldig over over BeamNG.Drive i dag som har ligget ute på Steam som Early Access siden 2015 :p

 

Det er atltså et fysikkspill lar deg kjøre forskjellige kjørtøy som tar skade/slitasje etter krasj og litt røff kjøring, spillet ble vel for ett års tid siden tatt i bruk av noen filmstudioer for å nettop simulere skader på biler best mulig og for å bli gjengitt mest korrekt i filmverdenen.. Grafikken er ganske upåklagelig også :)

 

Lekt meg ett par timer og det er faktisk ganske gøy om man liker slikt :)

Endret av Krozmar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uncharted 4 er i en klasse for seg selv. Sykt hva de har fått ut av snart 6 år gammel hardware.

 

Ja når du er på den siste øya, du har strander etter uværet, med regn og tåke over fjellene med jungelen der nede, rett og slett vakkert, og stor slått. 

Og jeg mener at ansiktene i Uncharted 4 er tusen ganger bedre enn i RDR 2, som ærlig talt ikke hadde så pene ansikter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...