Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøper sannsynligvis 64GB selv. 630 kr eller noe i mellomlegg, litt avhengig av hva dollarkursen er på dagen jeg kjøper, skal jeg tåle. Kjøpte iPhone 4 med 8GB som var katastrofalt lite, og går ikke på samme smellen igjen. 32GB hadde holdt, men skal jeg først bruke mye penger på en telefon kan jeg legge i bittelitt ekstra og sikre meg at jeg aldri går tom for plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle vært 2GB RAM.

Ok? Aner ikke. Ser at iOS 8 til 5S fungerer supert. Forventer at ting også fungerer bra på 6/6+.

 

OG tror vel at Apple sitt team både vet hva de driver med, i alle fall bedre enn Vindicator, og at de er i stand til å konfigurere opp sine nye (og gamle) modeller på en god måte.

 

 

P.s. La nå spec gutta syte og klage som de vil. Forstår dette fra deres ståsted, FRA DERES STÅSTED, men det angår strengt tatt ikke oss Apple brukere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har de oppgradert Touch-ID'en (ny/oppgradert teknologi) på de nye telefonene? Noen som har noe info rundt det i så fall? :)

Ja det er ny hardware som skal være vesentlig bedre enn de forrige. Nå opplever ikke jeg problemer med min 5S der men alltid kjekt om noe blir ennå bedre.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det er aldri moro å slette innlegg dere har brukt lang tid på, men dessverre er det noen ganger nødvendig. Jeg har nå slettet en diskusjon som beveget seg vekk fra trådens emne, og beklageligvis besto denne diskusjonen av flere gode innlegg. Dette er en tråd for iPhone 6 og 6 Plus, ikke en tråd for prat rundt viktigheten av specs eller andre produkter og tjenester fra Apple.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering kan postes i Klager på moderatoravgjørelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...