Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Swype og SwiftKey ligger på AppStore nå. :)

 

Synd at norsk ikke er støttet av de enda, men leste at det kommer snart på SwiftKey. De vil teste grunnleggende funksjonalitet før de ruller ut noe mer...

 

Hvorfor bruke disse? Helt unødvendig. Aktiver Siri og bruk talegjenkjenningen! Fungerer som svarte faen selv med min dialekt. Slutt på å skrive tekstmeldinger nå. Les inn og det skrives for deg... :w00t:

 

Kommer til å prøve meg på verdensrekorden i tekstmelding i løpet av dagen... :green:

Lenke til kommentar

 

Swype og SwiftKey ligger på AppStore nå. :)

 

Synd at norsk ikke er støttet av de enda, men leste at det kommer snart på SwiftKey. De vil teste grunnleggende funksjonalitet før de ruller ut noe mer...

 

Hvorfor bruke disse? Helt unødvendig. Aktiver Siri og bruk talegjenkjenningen! Fungerer som svarte faen selv med min dialekt. Slutt på å skrive tekstmeldinger nå. Les inn og det skrives for deg... :w00t:

 

Kommer til å prøve meg på verdensrekorden i tekstmelding i løpet av dagen... :green:

 

 

Sikkert greit for dem som ikke har noe privatliv... :p Hvorfor ikke bare ring da egentlig?

Lenke til kommentar

Jeg må nok fikle litt med den på Eplehuset før jeg tar stilling til noe.

 

Men har et dilemma da jeg også har lyst på ny iPad, Macbook Air og en Apple TV. Jeg vet lommeboken ikke har godt av dette samt en ny iPhone hmm. Har iPhone 5s, iPad Mini og en mid-2010 MBP (7.1) som jeg nylig har dytta en gammel SSD i men som også trenger mer minne osv. Ulempen med MBPen i den årgangen er at den ikke støtter ting som Airplay osv.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Er det noen som skal kjøpe den fra andre enn leverandører, som Apple Store eller Eplehuset?

Jeg må ennå se økonomien an, men rent økonomisk er det nesten hipp som happ. Du betaler mer for abb, men totalkostnaden er ca 1:1. Var i hvert fall det sist jeg sjekket. Men for min del vil det bli ubundet, fordi jeg har et fantastisk godt abb fra Talkmore: Ubegrenset tale, sms og mms + 6 GB data for 199,-.:) Det kan ingen konkurrere med. Tok imot et tilbud for å få meg til å bli som kunde hos dem da Tele2 hadde det tilbudet med begrenset varighet hos Elkjøp sist høst.:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...