Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kjapp titt på Telenors priser med abonnement får meg til å ville kjøpe den uten. Nå har jeg ikke finregnet på det, men...

 

Edit: Nå regnet jeg på det. Siden jeg har rabatt idag for å binde abonnementet uten telefon, så lønner det seg ikke.

 

Det er selvsagt fordi jeg er en gift mann. Bedre å ta smellen med en gang å være ferdig med det enn å måtte diskutere det hver måned når telefonregningen kommer...

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Netcom sender ihvertfall ut telefonene på fredag som kommer, det gjør djuice også.

 

Grunnen til at det ikke står så spesifikt leveringstid er pga av at mange som bestiller på vente på neste levering :)

 

Hvor har du fått bekreftet at telefoner sendes ut fredag fra Netcom/Djuice ?

 

 

Live chat med begge :)

 

 

Ok , takk :)

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvor det er billigst å bestille iphone 6 PLUS 64gb med abonnement?

 

Frem til nå har jeg sett hos netcom, totalpris 8 989,- med smart mini. Altså betaler man 6 601,- for telefonen og deretter 199,-pr/mnd. For en som alltid har betalt 199,- for et abonnement (talkmore i mitt tilfelle), så er vel dette det billigste valget?

 

Takker for svar!

Endret av eksepsjonell
Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvor det er billigst å bestille iphone 6 plus 64gb med abonnement?

 

Frem til nå har jeg sett hos netcom, totalpris 8 989,- med smart mini. Altså betaler man 6 601,- for telefonen og deretter 199,-pr/mnd. For en som alltid har betalt 199,- for et abonnement (talkmore i mitt tilfelle), så er vel dette det billigste valget?

 

Takker for svar!

 

Dæven, hvis man sammenligner totalpris hos Telenor vs Netcom, så er det en vesentlig forskjell.

 

I ditt tilfelle så er (billigste månedlig) alternativet hos Telenor 449,- mnd med Mobil S (249,- for abo + 200 for tlf) - totalpris 11087,- og som du skriver, hos Netcom er den 8089,-(!).

 

Nå har ikke jeg sjekket de andre operatørene, men det er som regel de to største (netcom/Telenor) som har de beste avtalene med abo + mobil.

 

Hvis du allerede betaler 199,- i måneden, og ønsker å fortsette med det, vil du spare 1889,- på telefonen ved kjøp via Netcom kontra uten abonnement hos Apple. Du kan i tillegg slenge på 199 i besparelse, da netcom har tilbud hvor du får med første måned på abonnement gratis.

 

Overraskende stor forskjell på de to største aktørene. Virker som Netcom virkelig "gønner" på.

 

PS, hvis det er noen andre steder man får det billigere, si gjerne i fra. Har bare tatt en kjapp titt, og til nå ser det ut til at Netcom er desidert billigst.

Endret av Real-Madrid
Lenke til kommentar

Det er mye billigere å bestille via NetCom ja, min iPhone 6, 64GB kommer på 8390,- med den ene gratismåneden de har, mens den ville kommet på over 10,000 hos Telenor og Djuice. Jeg får i tillegg rabatt via kredittkortet jeg bestilte med, og jeg betalte hele telefonen med en gang, så får jeg over 200,- i rabatt der også, når regningen på selve telefonen forfaller, så jeg blir betalende 8190,- med Smart Basis pakka, over ett år. Utvilsomt at NetCom gir en mye bedre deal nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk trykket reservert fra Djuice innen det var gått 10 sek, men ser nå at jeg heller/også burde gått for Netcom. Spørsmålet er hvor lenge jeg evnt. må vente på telefonen hos Netcom nå... Edit: Ser ut til at jeg kommer til å bestille det her hos Netcom, så får jeg heller vente litt ekstra på telefonen.

Endret av blured
Lenke til kommentar

De burde satt ned prisen fort som fy, dette taper garantert mye salg på.

Jeg bestilte iPhone 6 Plus 64 gb Space Grey med Smart Mini (abbonementet koster 199, samme som djuice/Talkmore). Totalprisen blir da 8989,- for et år.
Da sparer jeg nesten 1000 kr å kjøpe gjennom NetCom i forhold til å kjøpe mobil og abonnement hver for seg.

La også på Spotify-avtale, siden jeg likevel betaler for Spotify Premium hver måned. Da får jeg 500 mb ekstra, totalt 1,5 gb hver mnd.

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

De burde satt ned prisen fort som fy, dette taper garantert mye salg på.

 

Jeg bestilte iPhone 6 Plus 64 gb Space Grey med Smart Mini (abbonementet koster 199, samme som djuice/Talkmore). Totalprisen blir da 8989,- for et år.

Da sparer jeg nesten 1000 kr å kjøpe gjennom NetCom i forhold til å kjøpe mobil og abonnement hver for seg.

 

La også på Spotify-avtale, siden jeg likevel betaler for Spotify Premium hver måned. Da får jeg 500 mb ekstra, totalt 1,5 gb hver mnd.

 

Litt for sjenerøs av netcom å selge det så billig. Men det kan hende de hadde bestilt så få antall at de klarer å selge det så billig. Da vil dette ihvertfall tiltrekke flere kunder! Og siden de ikke har nok, så får de ikke gitt til alle med en gang, og ergo sier de "ubekreftet leveringstid". Men da har netcom ihvertfall sikret seg flere bestillinger enn telenor/djuice. Et smart trekk av netcom eller er de bare så sjenerøse?

Lenke til kommentar

snakket med chat'en på netcom nå. og de sier at de har 14 dagers leveringstid på telefonene uansett hvilken farge man velger...... vet ikke....

det som holder meg igjen er at dekningen til netcom ikke er veldig bra. prøvde Chess som bruker netcom sitt nett, og hver gang jeg startet en samtale, tok det flere senkunder fra man trykket til det begynte å ringe i andre enden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...