Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, man merker fort forskjell på hvor lett det er på ett eldre kjøretøy med god plass i motorrommet kontra en moderne bil med alle mulig greier i motorrommet og trangt som fy. Kan forstå den som vegrer seg for å å gjøre noe selv når det første man ser når man titter oppi motorromet er plast og dårlig med plass.

Om det bare sitter nok motor der lager det også utfordringer :)

 

I bilen min sitter det en V8, de fleste har enten rekkefirer eller V6..

Det er ganske mye trangere enkelte steder med V8 kontra V6.

Lenke til kommentar

EU godkjenning er helt på trynet. Bilen kjøpte jeg avregistrert og godkjente den og henta skiltene. Men den er bare godkjent fram til april, må altså godkjenne den på nytt en drøy måned etter jeg godkjentr den...

Gjorde samme blemma i år med min 505 . Bilen hadde stått lagret i mange år og jeg hadde brukt vinteren til å gjøre den klar og når det ble mai så greide ikke jeg å vente mer og EU godkjente bilen og fikk på skilt. Men bilen skal jo egentlig godkjennes i september så det ble dobbel eu kontroll på den bilen :p

Lenke til kommentar

 

Du skal fra en 159 til den pensjonistvogna der?

En av de jeg har sett på :p

abolut ikke bestemt noe enda, mulig jeg beholder 159'n. Må uansett fikse den, er ikke kjørbar atm.. da fjæra er sprukket.

 

Har veldig lyst på 4wd elker rwd samt det at det frister med bensin.

Kan jo alltids gå for en litt sprekere også

 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=67991764&engine_effect_from=170&engine_fuel=0%2F1&transmission=1&wheel_sets=2&make=0.810&ref=fas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...