Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Det nærmer seg snart ny PL sesong. Jeg brukte Kingmedia forrige sesong, men syntes ikke det var god bildekvalitet. Sumo har jeg ikke lyst til å betale for, ettersom det er dyrt. Finnes det en annen type side som leverer like god bildekvalitet som sumo eller bedre, men som er billig? 

Lenke til kommentar

Det nærmer seg snart ny PL sesong. Jeg brukte Kingmedia forrige sesong, men syntes ikke det var god bildekvalitet. Sumo har jeg ikke lyst til å betale for, ettersom det er dyrt. Finnes det en annen type side som leverer like god bildekvalitet som sumo eller bedre, men som er billig? 

 

Brukte også Kingmedia en periode i høst og har vært igjennom mange forskjellige tilbud, men har kommet frem til at jeg er mest fornøyd med SmoothStreams og deres undersider (som f.eks. StreamTvNow).

 

 

SmootStreams er for tiden låst for nye kunder, men jeg regner med at de åpner opp før seriestart, så følg med på Twitterkanalen.

Dere kan også melde dere på SmoothStreams Networks - Invite List

 

Det var der jeg fikk tak i invitasjon til sidene. $32 for 3 måneder. 50 kanaler og HD kvalitet.

Endret av el mindo
Lenke til kommentar

 

Det nærmer seg snart ny PL sesong. Jeg brukte Kingmedia forrige sesong, men syntes ikke det var god bildekvalitet. Sumo har jeg ikke lyst til å betale for, ettersom det er dyrt. Finnes det en annen type side som leverer like god bildekvalitet som sumo eller bedre, men som er billig?

Brukte også Kingmedia en periode i høst og har vært igjennom mange forskjellige tilbud, men har kommet frem til at jeg er mest fornøyd med SmoothStreams og deres undersider (som f.eks. StreamTvNow).

 

 

SmootStreams er for tiden låst for nye kunder, men jeg regner med at de åpner opp før seriestart, så følg med på Twitterkanalen.

Dere kan også melde dere på SmoothStreams Networks - Invite List

 

Det var der jeg fikk tak i invitasjon til sidene. $32 for 3 måneder. 50 kanaler og HD kvalitet.

Hvor bra er HD kvaliteten? Kvaltiten på Kingmedia er i HDHQ men ikke så bra kvalitet.

 

Ser nå at jeg har meldt meg på Smoothstreams sin invite list for 1 år siden og at jeg har fått invite. Skal jeg velge Bronze Hosting? Og hvordan fungerer dette?

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

 

 

Det nærmer seg snart ny PL sesong. Jeg brukte Kingmedia forrige sesong, men syntes ikke det var god bildekvalitet. Sumo har jeg ikke lyst til å betale for, ettersom det er dyrt. Finnes det en annen type side som leverer like god bildekvalitet som sumo eller bedre, men som er billig?

Brukte også Kingmedia en periode i høst og har vært igjennom mange forskjellige tilbud, men har kommet frem til at jeg er mest fornøyd med SmoothStreams og deres undersider (som f.eks. StreamTvNow).

 

 

SmootStreams er for tiden låst for nye kunder, men jeg regner med at de åpner opp før seriestart, så følg med på Twitterkanalen.

Dere kan også melde dere på SmoothStreams Networks - Invite List

 

Det var der jeg fikk tak i invitasjon til sidene. $32 for 3 måneder. 50 kanaler og HD kvalitet.

Hvor bra er HD kvaliteten? Kvaltiten på Kingmedia er i HDHQ men ikke så bra kvalitet.

 

Ser nå at jeg har meldt meg på Smoothstreams sin invite list for 1 år siden og at jeg har fått invite. Skal jeg velge Bronze Hosting? Og hvordan fungerer dette?

 

Bronze hosting ja. Når du har betalt tilgang bruker du samme mail og passord til å logge inn på streamtvnow. Erfarer noe varierende kvalitet på engelske PL kanaler, men er alltid flere kanaler som viser hver kamp, de amerikanske har bra HD kvalitet, overgår Sumo. Godt fornøyd med siden selv, brukt den hele forrige sesong. 

Lenke til kommentar

Leker litt med tanken om å kjøpe abonnement via NTV.mx. Ser at prisen ikke er så ille, og kanalutvalget der tilsier vel at at man skal kunne se omtrent alt av fotball som er ute.

 

Har tidligere hatt TV2 Sumo, men kvaliteten der har jeg aldri vært særlig fornøyd med når det kommer til å se på fotball. Hvordan er MTV.mx i forhold til TV2 Sumo?

Lenke til kommentar

Om du forventer kvalitet er det bare å styre unna ntv. De har bra utvalg av kanaler, men jeg synes ikke kvaliteten var noe bra.

 

Jeg har så langt sagt meg fornøyd med smoothstrems/streamtvnow til 13$ i måneden. Synes kvaliteten er bra, og har ikke noe problem med å se kamper på projektor.

Endret av ProphetSe7en
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som har problemer med hakking og frysing på Sumo: hvilken avspiller bruker dere? Jeg hadde noen problemer før via Apple TV og nettleseren på Mac, men har brukt PS4-appen de par siste sesongene og har til gode å oppleve trøbbel, og er meget fornøyd med kvaliteten. Sumo bruker forskjellige servere for de ulike appene slik at de fordeler trafikken. Problemene som noen hadde under en av kampene i EM var kun gjennom Apple TV og iOS. 

Lenke til kommentar

Jeg har slitt med hakking på TV2 Sumo både hjemme (50/50 linje) og på jobb, på flere PCer med forskjellige kraft, og i både Internet Explorer, Edge, Firefox, Vivaldi og Chrome. Enten så får jeg skarpt bilde og hakking, eller så blir det ræva bilde med litt bedre flyt.

Har også brukt ATV4, men kvaliteten var begredelig der også synes jeg, så TV2 Sumo har ikke vært noen glede å se. I tillegg har kundeservicen dems vært ræva under EM og Tour de France...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...