Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forferdelig av Premier League å øke prisene så voldsomt, og samtidig minske tilbudet. Føler på en måte faktisk litt med TV2 her også, som er nødt til å skru opp prisene og samtidig forklare kundene hvorfor tilbudet blir dårligere.

 

Hvordan er kvaliteten på viaplay.se kontra tv2sumo? 

 

Ganske ræva etter mine erfaringer. Jeg har f.eks. aldri opplevd problemer med Sumo de to siste sesongene, mens med Viaplay er det dårlig kvalitet eller helt stopp minst én gang per kamp (har sett Champions League stort sett, og en del andre kamper). Har for det meste brukt PS4-appene på begge, og har jævlig bra nettlinje. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg føler også med Tv 2 på mange måter. Er ikke lett for de heller, og regner ikke med de ønsker å skru opp prisen så mye som de har gjort, men de er vel bare nødt til det for å ikke gå i underskudd. 

Synd for fans som ønsker å følge favorittlaget sitt i England. Det skaper frustrasjoner og kan i verste tilfelle føre til at interessen faller med tiden om en mister tilgjengeligheten. Det er vel ikke bra for noen parter? 

 

Lenke til kommentar

Hvis de ikke kjøper Football League så er jeg enig i at det ikke er verdt det. Men ender det med at de viser begge cupene og Championship så er prisen forsvarlig, selv om den er på nippet til for høy. Rettighetene har blitt enda dyrere, så det er forståelig at prisen går opp. Fatter og begriper dog ikke hvorfor de ikke har landa Football League-avtalen enda! 

 

VPN er noe styr, jeg er ofte rundt om kring i landet på jobb og forskjellige steder under sesongen. Så jeg ønsker jo mest å ha Sumo fordi det er enkelt og tilgjengelig (og norsk).

Lenke til kommentar

Tenker kanskje man kan bli straffet for å betale penger inn til og dermed støtte opp om et illegalt marked?

 

Jeg mener; man vet jo at smoothstreams bryter vilkårene satt av selskapene som har betalt dyrt for å sende sporten.

 

Før jeg betaler inn til noe slikt og dermed både støtter dem økonomisk for noe de ikke har lov til å drive med og i samme slengen legger igjen betalingsinformasjonen min hadde det vært greit med litt uttalelser fra noen som vet sikkert.

 

For å si det sånn; står jeg med ryggen klar og ikke gjør noe ulovlig per definisjon, så hopper jeg rett på dette her.

Lenke til kommentar

Tenker kanskje man kan bli straffet for å betale penger inn til og dermed støtte opp om et illegalt marked?

 

Jeg mener; man vet jo at smoothstreams bryter vilkårene satt av selskapene som har betalt dyrt for å sende sporten.

 

Før jeg betaler inn til noe slikt og dermed både støtter dem økonomisk for noe de ikke har lov til å drive med og i samme slengen legger igjen betalingsinformasjonen min hadde det vært greit med litt uttalelser fra noen som vet sikkert.

 

For å si det sånn; står jeg med ryggen klar og ikke gjør noe ulovlig per definisjon, så hopper jeg rett på dette her.

Betal med PayPal eller bitcoin så oppgir du ikke noe informasjon.

Lenke til kommentar

Kanskje siste, men første? TV 2 har jo betalt for et produkt før det ble endret. Kan ikke bare gjøre slike endringer hvis det påvirker produktet som er spesifisert i kontrakten mellom dem. TV 2 har i alle fall fått noe tilbake, kanskje rabatt eller forkjøpsrett i neste forhandlinger?

Har du sett kontrakten..? ;)

For alt vi vet kan det stå at PL kan endre antall kamper så mye de vil..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...