Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Usikker selv. Ønsker bra kvalitet for ok pris. Om det koster 100 eller 250 kroner måneden er egentlig ubetydelig, så lenge det ikke koster 400 kr uten rettigheter til noe annet enn PL og ikke har så mye å rope hurra for. Djevelsk skuffa over at Schau må gå fra TV2 da han var den jeg likte best i studio, men selv ikke han ville vært nok til å betale 399,-

 

Spent som fy på CC. Det kan være så ubetydelig som det bare vil, men det vil være en viktig pekepinne på hvor troppen står taktisk / fysisk før sesongen kicker i gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

smart detta. Jeg har gratis viaplay via jobb.  tips til ålreit VPN med svensk ip?

 

 

Tunnelbear - https://www.tunnelbear.com

 

Klarer man seg med gratis?

 

 

 

Nei. Jeg brukte Tunnelbear litt nå i vår når jeg trengte å se cupkamper fra utlandet. En kamp bruker en 7-800 mb, så du er nok nødt til å betale for det. Hastigheten fra USA til Norsk VPN var meget bra, så jeg regnet med den Svenske også funker greit.

 

Hva ligger det på i mnd/året a?

Lenke til kommentar

Jeg ser fotball på tv, og jeg betaler ikke en formue i det hele tatt.

 

Jeg kjøpte en slik sak som dette til 340 kroner.

 

La i ett minnekort og flashet med LibreELEC. Tok rundt 3 minutter og den var ferdig satt opp med Kodi. La så inn plugin til smoothstream og har nå en fungerende Kodiboks med all fotball jeg ønsker for 13$ i måneden. To kompiser har bestilt samme boksen, så blir å gjøre det samme der for så å dele utgiftene for smoothstream oss i mellom. 4,33$ i måneden må sies å være langt i fra dyre dommer, ikke 13$ heller om en betaler alene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ulempen er at det kan være vanskelig å få tilgang til Smoothstream da en må stå på venteliste eller få invite fra noen som alt er medlem. En kan se fra tre ulike ipadresser samtidig, så om du kommer i gang ikke del med mer enn to andre av gangen for å unngå problemer.

 

Om du er usikker på om kvaliteten er god nok så er det ikke all verden å tape på å prøve ut. Jeg syne det gir bra nok bilde til at jeg kan se kamper på projektoren her, og etter å ha endret tre kjappe innstillinger i kodi så er det ikke antydninger til hakking eller buffring lengre heller.

Lenke til kommentar

Jeg så CS på Smoothstreams, slik jeg har gjort med alle United kampene de to siste årene. Var ikke noe problemer i det hele tatt for min del. 

 

Dem som opplever hakking gjør det gjerne i forbindelse med Kodi, men dette er et Kodi problem og ikke et Smoothstream problem. Kan dog løses slik jeg la inn video til over her :)

 

Men alltid greit å få andres erfaringer med dette også, og på den måten hjelpe hverandre om en har litt problemer underveis :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...