Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var ikke imponert over kvaliteten på ntv når jeg prøvde det på ferie i Spania i sommer.

 

En kompis av meg påstår at han klarte fint å melde seg på streamnow senest på mandag via denne linken, men kan ikke garantere det selv.

 

http://smoothstreams.tv/newsletter/2015.05_invite/

 

https://romaworks.co/members/cart.php?a=confproduct&i=0

Endret av ProphetSe7en
Lenke til kommentar

Du laster ned program i fra VPN tilbyderen du velger. Sjekk at de har servere i ønsket land før du velger hvilken du vil gå for. Du finner nok dette på nettsiden deres.

 

Når dette er på plass så kan du velge hvilket land du vil koble deg opp mot i selve programmet, og det ser da ut som at du sitter i valgt land og surfer og dermed får tilgang til ønsket innhold begrenset til dette landet.

 

En god VPN koster ofte noen kroner i måneden, 50-80 kroner alt etter hvilken du velger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ok takk for svar, men jeg er ganske grønn på sånt. VPN er det noe jeg laster ned eller er det en nettside? Og hvordan finner jeg IP adressen til danmark/sverige?

 

Du laster ned program i fra VPN tilbyderen du velger. Sjekk at de har servere i ønsket land før du velger hvilken du vil gå for. Du finner nok dette på nettsiden deres.

 

Når dette er på plass så kan du velge hvilket land du vil koble deg opp mot i selve programmet, og det ser da ut som at du sitter i valgt land og surfer og dermed får tilgang til ønsket innhold begrenset til dette landet.

 

En god VPN koster ofte noen kroner i måneden, 50-80 kroner alt etter hvilken du velger.

 

Det finnes ganske mange VPN-tilbydere, med varierende pakkeinnhold, servere, hastighet, sikkerhet, anonymitet osv.

TorrentFreak er bl.a. et nettsted med fine artikler rundt dette, som: WHICH VPN PROVIDERS TAKE YOUR ANONYMITY SERIOUSLY?

 

Jeg har brukt mange VPN-tilbydere opp igjennom årene, og bruker for tiden Private Internet Access, da de fyller mine krav og gir beste tilbud på pris.

 

Om du kun er ute etter å bytte/fake IP-adresse for å komme deg rundt Geo-blockere, finnes det også andre alternativ som f.eks. Smart-DNS tjenester. Hola Unblocker er en gratis tjeneste med varierende kvalitet og funksjons, mens tjenester som UnoTelly (som jeg bruker og er veldig fornøyd med) koster litt, men har bedre ytelse og fungerer på flere kanaler.

 

OBS! DNS tjenester er billigere en VPN, men gir ingen sikkerhet eller anonymitet om du ønsker det.

 

Gode VPN-tilbydere finner du ifra ca $5 og oppover.

Gode DNS-tilbydere finner du ifra ca $3 og oppover.

 

Da kan du se f.eks. Dansk Viaplay eller Amerikansk Netflix.

 

Men i denne forumtråden finner du også lenker til nettsider som KingMedia, som tilbyr det meste av fotball (PL, EL, CL og de store kampen fra andre ligaer) for ca $10. (Og da trenger man ikke å bruke en VPN eller DNS tjeneste.)

Endret av el mindo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal sjekke dette ikveld, takk for svar.

Last ned hola. Trykk på "flamme" ikonet og du er igang. Bare logg inn på viaplay som vanlig, så kommer det opp automatisk et svenskt flagg som du kan trykke på. Funker gull. Jeg skal selv si opp tv2premium etter å ha prøvd dette to helger.

Endret av St Louis Blues
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skal sjekke dette ikveld, takk for svar.

Last ned hola. Trykk på "flamme" ikonet og du er igang. Bare logg inn på viaplay som vanlig, så kommer det opp automatisk et svenskt flagg som du kan trykke på. Funker gull. Jeg skal selv si opp tv2premium etter å ha prøvd dette to helger.
Herlig! Skal si opp PL jeg også med engang jeg har fått testet dette. Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Kuttet ut tv2 etter prisen gikk fra 179 til 400 pluss kroner på et par måneder.

 

Reddit gjør jobben nå.. Bedre bilde også stort sett

Japp, r/soccerstreams har jo blitt et fantastisk community.

 

Jeg brukte acestream under Chelsea -PSG og bildet var fantastisk. Ser ikke hvorfor jeg skal bruke 350kr ekstra for å få hårfint bedre bilde og med norske kommentatorer. SkySport og BT har gode studioer sammenlignet med Skau og TV2.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg var ikke imponert over kvaliteten på ntv når jeg prøvde det på ferie i Spania i sommer.

 

En kompis av meg påstår at han klarte fint å melde seg på streamnow senest på mandag via denne linken, men kan ikke garantere det selv.

 

http://smoothstreams.tv/newsletter/2015.05_invite/

 

https://romaworks.co/members/cart.php?a=confproduct&i=0

 

Noen som er medlem og har en invite?

 

Påmeldingvinduet ble åpnet igjen 28. mars. 

 

Har stått på "Invite Newsletter" listen siden i sommer, til ingen nytte så langt.

Men kunne gjerne tenke meg å teste kvaliteten og brukervennligheten, opp imot de andre aktørene jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...