Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd de siste dagene uten hell på footyreport, så har nå valgt å betale 6 mnd på kingmedia.tv, var stort sett fornøyd hele forrige sesong, så satser på at de holder dette året også.

 

KingMedia sender i hvertfall alt av kamper i PL, FA, Ligacup, CL, EL osv osv.

Og det er like god kvalitet som på TV2 sumo?

Lenke til kommentar

 

Har prøvd de siste dagene uten hell på footyreport, så har nå valgt å betale 6 mnd på kingmedia.tv, var stort sett fornøyd hele forrige sesong, så satser på at de holder dette året også.

 

KingMedia sender i hvertfall alt av kamper i PL, FA, Ligacup, CL, EL osv osv.

Og det er like god kvalitet som på TV2 sumo?

 

 

 

Dette er fra sendingen i dag, så får du bedømme selv :)

post-197903-0-05120800-1439031145_thumb.png

post-197903-0-05561100-1439031196_thumb.png

Endret av -lemoncake
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser at NTV har ganske mange pakker. Sports koster 20 euro, mens USA-pakkeb ligger til 15. Nå sendes jo alt av PL såvidt jeg vet på de kanalene, så hva får man ekstra ved å velge sports? Ser at noen engelske kanaler inngår, men jeg kan fint leve med de amerikanske kommentatorene. Begrenset av kamper i england også?

Lenke til kommentar

Har prøvd de siste dagene uten hell på footyreport, så har nå valgt å betale 6 mnd på kingmedia.tv, var stort sett fornøyd hele forrige sesong, så satser på at de holder dette året også.

 

KingMedia sender i hvertfall alt av kamper i PL, FA, Ligacup, CL, EL osv osv.

Hvordan betalte du? Stripe eller Payza?

Lenke til kommentar

 

Har prøvd de siste dagene uten hell på footyreport, så har nå valgt å betale 6 mnd på kingmedia.tv, var stort sett fornøyd hele forrige sesong, så satser på at de holder dette året også.

 

KingMedia sender i hvertfall alt av kamper i PL, FA, Ligacup, CL, EL osv osv.

Hvordan betalte du? Stripe eller Payza?

 

 

Brukte Stripe for det var enklest :)

Lenke til kommentar

Litt skeptisk med bare en sånn pop up, kryptering osv. Men da tar jeg sjansen, kredittkort er jo rimelig safe.

 

Jeg kan legge til at jeg også har hatt helt elendig erfaring med Livespud.

 

Footyreport registrerte jeg meg hos i fjor i august, har enda ikke fått aktivert kontoen. Har sendt forspørsel med jevne mellomrom uten å få noen tilbakemelding.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Finnes det andre alternativer enn Kingmedia som har bedre kvalitet? Kingmedia har grei kvalitet, men ikke den kvaliteten jeg ønsker. NTV.tv ble jeg svært skuffet over, 180kr mnd og jeg syntes det var dårligere kvalitet enn kingmedia. Jeg så endel PL kamper fra Premierleaguepass, de har veldig god kvalitet, men streamer ikke annet enn PL. 

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Tester ut en måned hos NTV for 135 kr (amerikansk pakke). Alle kampene vises der hvertfall. Kvaliteten er ikke super, men fin bonus å få tilgang til det meste man vil sjekke ut av vanlige tv-kanaler og. Det er hvertfall ingen hakking eller bufring, men HD-streams ligger kun på 2 Mbps, så sumo har jo bedre bildekvalitet uten tvil, men vet ikke om det er verdt neste tregangen for da et dårligere utvalg kamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...