Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Emilsen skrev (24 minutter siden):

Hvorfor skal det koste nesten 2-3 ganger så mye å se på Premier League i Norge kontra andre land? Kikker på BT Sport sin pakke, koster £25 i mnd for absolutt alt av innhold. Må vel ha et britisk kort og vpn for å bruke det, så er ikke lett å få tilgang...

Kort sagt - marked og etterspørsel.

Det er dog fremdeles billigere å se Premier League i Norge enn i England såvidt jeg vet.

Du får ikke alt med BT Sport, du må ha Sky Sports og Amazon også. For å se alle rundene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (18 minutter siden):

Kort sagt - marked og etterspørsel.

Det er dog fremdeles billigere å se Premier League i Norge enn i England såvidt jeg vet.

Du får ikke alt med BT Sport, du må ha Sky Sports og Amazon også. For å se alle rundene.

Aha, var nok litt kjapp der ja.

Skal sies at jeg synes Viaplay sitt tilbud er bedre enn hva TV2 hadde. Har som regel hatt viaplay sport fra før, mest pga F1, men får også med Bundesliga, engelske cuper, europa league og NHL. Eneste som er veldig synd er at kun tv2 viser Champions League nå, viaplay viste de kampene i fjor og...

Skal vel også sies at det vil koste 400 kr mnd neste år for å se på Eliteserien 😵

Får se om man biter i det sure eplet igjen og kjøper Viaplay eller om jeg skal prøve iptv for første gang. Flere som er fornøyd med NXT? 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
NXT Norge skrev (På 9.8.2022 den 14.59):

Hoi!

Det er riktig at vi ikke har hatt Viaplay-kanalene klar til start. Dette er selvsagt beklagelig, og jeg kan forsikre dere om at vi er, og har vært på saken siden godt før seriestart, og at disse kanalene vil komme. Jeg har dessverre ingen ETA ut over at vi ikke er så langt unna å ha disse ferdigstilte til brukerene. 

Jeg er dog usikker på hvorfor du hevder at man ikke burde stole på at kanalene kommer snart? :) 
Kanalene er under utbedring, og Viaplaykanalene ligger allerede klare i en kategori for norsk Viaplay for testing internt (og eksternt) hos oss. 

Jeg har stor forståelse for at man velger andre aktører dersom det er viktig å ha tilgang på disse kanalene fra første sekund/spark på ballen. Det er vårt tap, og vi presser på for å tilby disse kanalene i best mulig kvalitet for våre kunder så snart som mulig. Kundene vi har kan fortelle at vi har god og kjapp support, en dønn stabil tjeneste uten buffer/større driftsavbrudd og god kvalitet på innholdet vi har. Vi kan dog ikke gjøre spesielt mye med at TV2 og Viaplay sender sine kanaler i 720p.

Ha en fortsatt god uke, dere! Uansett hvilken tilbyder dere går for, så håper jeg dere får se alt innholdet dere ønsker! :)

Hei. Hvordan er det å bruke NXT på flere enheter? Jeg trenger ikke å kunne bruke flere enheter samtidig, men trenger den på to tver i huset avhengig av hvilken som er ledig og på en ipad på reiser. Er det mulig å få en prøve på dette?  

Lenke til kommentar
Stipi skrev (12 timer siden):

Hei. Hvordan er det å bruke NXT på flere enheter? Jeg trenger ikke å kunne bruke flere enheter samtidig, men trenger den på to tver i huset avhengig av hvilken som er ledig og på en ipad på reiser. Er det mulig å få en prøve på dette?  

Det går fint her. Har det på to tv-er, på iPhone og på Mac. Kan ikke se samtidig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Stipi skrev (På 14.1.2023 den 0.19):

Hei. Hvordan er det å bruke NXT på flere enheter? Jeg trenger ikke å kunne bruke flere enheter samtidig, men trenger den på to tver i huset avhengig av hvilken som er ledig og på en ipad på reiser. Er det mulig å få en prøve på dette?  

Du må huske å lukke ned programmet før du åpner på ny enhet. Ellers blir du kastet ut fra den du ser på, og får feilmelding på den du sitter med. Jeg har også slitt litt med at telefon hopper fra 5G til Wifi og blir kastet ut av sendingen. Da går det en 5-10 min før man kommer inn igjen. Jeg tok kontakt med support og fikk «resatt» bruker ganske kjapt en gang. 

 

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Sitat

Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent.

Pirattjenester tillater vi ikke her på forumet. En rekke innlegg er fjernet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
15 minutes ago, Lemongrass said:

Hva koster premier league via T-we sitt poengsystem? Ser det koster 460 poeng, og når jeg trekker fra de inkluderte 120 poengene blir det 340 gjenstående poeng. Jeg må bekrefte at jeg binder meg til 30 dager før jeg får opp prisen for de ekstra poengene så ønsker å høre her først.

Er det ikke best om du kontakter Telenor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...