Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vurderer smoothstream, men jeg har et par spørsmål som jeg håper noen kan svare meg på. Er det åpen registrering nå eller trenger jeg invite? Jeg har bare ipad. Kan jeg spille streamsene rett i chrome eller må jeg ha app? Jeg forstår at Kodi ikke har app til ipad. Og:kan jeg bruke airplay for å sende til tven? Og til slutt: er jeg sikret å få sett alle evertonkampene med smoothstream? Nå ble det mange spørsmål. Setter virkelig pris på om noen kan svare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger invite.

 

Jeg har sett vis nettleser på nettbrett, pc og via kodi, alt fungerer greit. Ser ingen grunn til at det ikke skal fungere på iPad, men kan ikke gi noen garantier der da jeg ikke har testet selv.

 

De tilbyr app til Android, tillegg til kodi, plex og roku i tillegg til html5.

 

Angående Everton så vet jeg ikke, men sist sesong føler jeg at alt av kamper var tilgjengelig. Jeg så mye kamper i tillegg til alt av United.

Lenke til kommentar

Forstår det ikke, jeg meldte meg på for 1 år siden på Smoothstream. Har aldri brukt d, men tenker å gjøre det nå. Men sånn jeg oppfatter det, trenger du bare linken de sender på epost for å betale. Så det jeg vil frem til, hvis alle har den linken, kan ikke alle få det da?

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

 

Premier League kutter tillatelsen til å sende parallellkamper i midtuka. Altså blir det kun en kamp tirsdager og onsdager - og lørdager kl. 16.00.

 

I tillegg vil det gjelde søndager, dersom to kamper spilles samtidig, foreksempel kl. 14.30 og 17.00. Dette vil spesielt gå utover lag som får kampene sine flyttet på grunn av Europa League. Det vil også bety kun én kamp på Boxing Day og andre høytidsdager.

 

Kanalen vil vise scoringene fra samtlige kamper tirsdag, onsdag og lørdag på Premium 2 eller 3, mens hovedkampen pågår på Premium hovedkanalen.

 

Enda en god grunn til å finne alternative løsninger...

Lenke til kommentar

Litt bakgrunn:

 

Derfor sendes ikke 16-kampen i England

•På 1960-tallet overbeviste Burnleys styreformann Bob Lord fotballforbundet om at TV-sendte kamper på lørdagen ville gå utover tilskuertallene på stadion.

•I Storbritannia er det ikke tillatt å sende direktesendt fotball fra kl. 15.45 og 18.15 norsk tid.

•Dette gjelder også andre ligaer. Derfor får ikke SkySports sendt det første kvarteret av 18.00-kampene fra La Liga.

•Andre land kan sende 16.00-kampen, men Premier League begrenset det til én kamp i 2013, etter en EU-dom året før. Tidligere kunne kanalene sende flere kamper på samme tidspunkt.

•Nå er det slutt på det, også på søndager, tirsdager og onsdager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...