Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Har fått spilt noen timer av Blood and Wine i dag, kan vel ikke si annet enn at dette kommer til å bli helt fantastisk :D

 

Gleder meg til å starte Blood & Wine. Er på andre gjennomspinning (NG+) og sliter akkurat nå noe helt for j.......lig med å ta knekken på Eredin. Noen tips jeg kan ta med meg inn i kampen? Ved første gjennomføring av spillet tror jeg Eredin kampen ble avgjort ved en bug/glitch da jeg fikk han opp i et hjørne og kunne bare mose på. Kampen var over på 2 minutt. Nå derimot får jeg juling så det holder...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt å starte helt på nytt og spille begge exp packs, men må jeg først runne spillet for å få tilgang til det nye innholdet eller kan jeg ta det underveis i gjennomspillingen?

Du kan ta det underveis. Men det anbefales jo rimelig høy level for utvidelsene. Jeg holder enda på med grunnspillet, men har quests fra begge exp i jounalen.

Lenke til kommentar

 

Sliter med å finne Dwarven Spirit i Toussaint.[/size]

 

Har spurt flere traders, merchants, innkeepers osv. Ingen har![/size]

Den første herbalisten du møter har Dwarven Spirit. Tomira, tror jeg hun het.

 

 

 

Ja endte opp med å reise tilbake til Velen og Novigrad for å finne Dwarven Spirit.

Lenke til kommentar

AI'en i gwent kan til tider være frustrerende  :mellow:

 

Første runde , 4 spy cards etter hverandre 

 

TvdjIGJ.jpg

 

Andre runde, bruker de 2 spy kortenne jeg brukte imot meg 

 

KkfxEfi.jpg

 

:wallbash:

 

Samme løpet var det 3-4 ganger før jeg med en tilfeldighet presterte å få en utrolig god draw slik jeg fikk slått jævelen. 

Lenke til kommentar

Public Service Announcement (gjelder digital PC-versjon):

 

Jeg vet ikke om dette er allmenn kjent informasjon, men tenkte jeg kunne dele det for sikkerhets skyld. Det ligger mye godsaker i spillmappen til Witcher 3. På min versjon er de lokalisert under: \Steam\steamapps\common\The Witcher 3

 

  • Artbook - En pdf med masse kule bilder laget av konseptartistene med beskrivelse og bakgrunnshistorier.
  • Artwork - Et par bilder som ser ut som promoteringsmateriale.
  • Manual - En pdf med spillmanualen.
  • Map - En pdf med et gigantisk kart over spillverdenen.
  • Soundtrack - Musikken til spillet, både i mp3-format og FLAC.
  • Wallpapers - Noen bilder til skrivebordet i diverse oppløsninger.

 

Ganske kult. Spesielt artbook'en likte jeg veldig godt!

 

2771855-witch2.jpg

Endret av Orwandel
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hearts of Stone, bør den spilles etter hovedspillet eller er den såpass standalone at det bare å hoppe i det?

 

Litt hipp som happ. Dersom man ikke har spilt hovedspillet kan man like gjerne ta det underveis, men man kan fint ta begge DLCene som standalones egentlig.

Lenke til kommentar

 

Hearts of Stone, bør den spilles etter hovedspillet eller er den såpass standalone at det bare å hoppe i det?

Litt hipp som happ. Dersom man ikke har spilt hovedspillet kan man like gjerne ta det underveis, men man kan fint ta begge DLCene som standalones egentlig.

 

Ja Okei. Bare leste at det man gjør i hovedspillet har noe innvirkning på dialoger i B&W. Bare lurte på om det var noe lignende i HoS.

 

Driver enda på med første gjennomspilling.

Lenke til kommentar

Fullførte HoS i går, og fy flate så bra. Utrolig kreativ skriving og kjempemorsomme oppdrag (særlig det første).

 

 

Jeg tror at jeg likte det tredje oppdraget best, hvor man skulle få tak i Iris' rose. Det var noe med stemningen knyttet til von Everec-villaen, det å entre et maleri og oppleve en parallell verden, samt minnene man får oppleve. Hva valgte dere til slutt? Selv valgte jeg å redde Olgierd, for til tross for alt han har gjort, følte jeg en viss sympati for fyren. Så jeg bestemte meg for å redde ham. Selve gåten var ganske åpenlys etter at jeg hadde løst den, men jeg skal være ærlig og innrømme at jeg ikke skjønte at det var speil før jeg så det første speilet. For å redde ansikt vil jeg presisere at jeg forstod av vann var et alternativ helt på egenhånd, det måtte ikke spillet tvangsfore meg med.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fullførte HoS i går, og fy flate så bra. Utrolig kreativ skriving og kjempemorsomme oppdrag (særlig det første).

 

 

Jeg tror at jeg likte det tredje oppdraget best, hvor man skulle få tak i Iris' rose. Det var noe med stemningen knyttet til von Everec-villaen, det å entre et maleri og oppleve en parallell verden, samt minnene man får oppleve. Hva valgte dere til slutt? Selv valgte jeg å redde Olgierd, for til tross for alt han har gjort, følte jeg en viss sympati for fyren. Så jeg bestemte meg for å redde ham. Selve gåten var ganske åpenlys etter at jeg hadde løst den, men jeg skal være ærlig og innrømme at jeg ikke skjønte at det var speil før jeg så det første speilet. For å redde ansikt vil jeg presisere at jeg forstod av vann var et alternativ helt på egenhånd, det måtte ikke spillet tvangsfore meg med.

 

 

Ble ferdig med HoS i dag. Veldig bra DLC. Gleder meg til Blood and Wine, men kommer til å spare det litt, og gjøre noen kontrakter og andre sideoppdrag først.

 

 

Skjønte med en gang at var speil, fordi et av navnene hans er jo "Man of Mirrors". Valgte som deg, å redde Olgierd. Hadde vel ikke store sympatien for ham, men jeg likte ikke akkurat han andre eller.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

 

Har fått spilt noen timer av Blood and Wine i dag, kan vel ikke si annet enn at dette kommer til å bli helt fantastisk :D

Gleder meg til å starte Blood & Wine. Er på andre gjennomspinning (NG+) og sliter akkurat nå noe helt for j.......lig med å ta knekken på Eredin. Noen tips jeg kan ta med meg inn i kampen? Ved første gjennomføring av spillet tror jeg Eredin kampen ble avgjort ved en bug/glitch da jeg fikk han opp i et hjørne og kunne bare mose på. Kampen var over på 2 minutt. Nå derimot får jeg juling så det holder...

Edit: Fant ut av hvordan jeg kunne knekke Eredin på en rask og enkel måte. Tawny Oil (potion) og Whirl. For en Combo. Fikk slutten hvor Ciri blir en Witcher. Nå er det videre med Blood & Wine siden dette var min andre gjennomspilling av hovedhandlingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...