Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig spill - fikk en "veldig bra" ending. Endte på level 35, gjorde alle spørsmålstegn og sidequests foruten noen race/fistfights og Gwentspill. Ble en del Gwentspilling, men bare frem til jeg mestret det og begynte å vinne de fleste games.

 

Eller det var jo en skatt jeg ikke fikk gjort - med den level 48 eller noe dragen på øya, prøvde et par ganger, hadde den i kne, nesten tok den, men daua etter 25 min kamp, da gadd jeg ikke mer.

 

Synes det gikk ganske greit, spilte på "normal" og balanserte mainquest slik at jeg ikke ble for OP, drøyet også en del oppgradering for det samme innimellom.

 

Får se om jeg drar i gang om en stund med dlc(ene).

Lenke til kommentar

Sagt det før, men sier det igjen. Witcher 3 er et fantastisk godt spill, men den åpne verdenen er dessverre steindau. Det merkes spesielt etter å ha rundet alt det scriptede innholdet i spillet. Er kanskje litt rart å klage på for lite innhold etter å ha spilt gjennom spillet to ganger (den ene på Deathmarch og NG+, som forøvrig var satans vanskelig til tider), men det vitner vel kanskje mer om hvor godt jeg likte spillet. Skulle ønske det var mer å gjøre ute i verden. Flere RP-aspekter på lik linje med Skyrim. Når man hadde gjort alt innholdet i Skyrim kunne man fortsatt kose seg i uendelig tid på grunn av de tilfeldig genererte oppdragene og alt det tilfeldige som skjedde rundt i verden.

Lenke til kommentar

 

Nå med Blod og vin i annmarsj bør jeg vel fullføre Mainquesten :-) Har snaue 10 timer igjen, i følge en kompis :-)

Gleder meg til å se hvordan dette ender.... Spesieltmed den romantiske biten :dribble: :dribble:

Liker hvordan du oversetter Blood and Wine til norsk, men likevel sier mainquest. Måtte trekke litt på smilebåndet der ass!

 

 

He he ja blir lett multi-lingual på gaming forum. Trur Mainquest har blitt et norskt ord i vokabulæret :-D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har ventet med Witcher 3 til det ble billigere. Jeg kjøpte det i går til 50%, og tenkte jeg skulle teste det litt før jeg fortsatte med Fallout 4. Det endte med at jeg omtrent har spilt det i ett sett siden. Fallout 4 virker nesten amatørmessig i forhold. Men nok om det... her er den siste DLC-traileren.

 

Lenke til kommentar

Jeg fikk The Witcher 3 med Nvidia for en tid tilbake. Dette var en GoG.com kode.

 

Jeg har alle mine, flere hundre, spill (inkludert de gamle witcher spillene) i mitt Steam bibliotek.

 

Jeg spilte spillet noen titalls timer, men rakk ikke fullføre historien. Jeg har tatt vare på mine gamle savegames, og kunne tenkt meg å spille igjen nå som det snart kommer mer innhold. Om jeg kjøper The Witcher 3 til mitt Steam bibliotek (ønsker å samle alle mine spill der), kan jeg da overføre mine gamle savegames og spille på de?

Lenke til kommentar

Jeg fikk The Witcher 3 med Nvidia for en tid tilbake. Dette var en GoG.com kode.

 

Jeg har alle mine, flere hundre, spill (inkludert de gamle witcher spillene) i mitt Steam bibliotek.

 

Jeg spilte spillet noen titalls timer, men rakk ikke fullføre historien. Jeg har tatt vare på mine gamle savegames, og kunne tenkt meg å spille igjen nå som det snart kommer mer innhold. Om jeg kjøper The Witcher 3 til mitt Steam bibliotek (ønsker å samle alle mine spill der), kan jeg da overføre mine gamle savegames og spille på de?

 

Ble litt nysgjerrig på dette selv. Det ser ut til å være mulig: https://steamcommunity.com/app/292030/discussions/0/613958868355464896/

 

Achievements går selvsagt ikke over. Ville kanskje funnet en endelig bekreftelse just in case.

Lenke til kommentar

 

Jeg fikk The Witcher 3 med Nvidia for en tid tilbake. Dette var en GoG.com kode.

 

Jeg har alle mine, flere hundre, spill (inkludert de gamle witcher spillene) i mitt Steam bibliotek.

 

Jeg spilte spillet noen titalls timer, men rakk ikke fullføre historien. Jeg har tatt vare på mine gamle savegames, og kunne tenkt meg å spille igjen nå som det snart kommer mer innhold. Om jeg kjøper The Witcher 3 til mitt Steam bibliotek (ønsker å samle alle mine spill der), kan jeg da overføre mine gamle savegames og spille på de?

 

Ble litt nysgjerrig på dette selv. Det ser ut til å være mulig: https://steamcommunity.com/app/292030/discussions/0/613958868355464896/

 

Achievements går selvsagt ikke over. Ville kanskje funnet en endelig bekreftelse just in case.

 

 

Takk for link :-)

 

Er egentlig ikke så ille om jeg må starte på nytt, men med en hektisk småbarnshverdag føles det ut som det er en evighet å ta igjen.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg fikk The Witcher 3 med Nvidia for en tid tilbake. Dette var en GoG.com kode.

 

Jeg har alle mine, flere hundre, spill (inkludert de gamle witcher spillene) i mitt Steam bibliotek.

 

Jeg spilte spillet noen titalls timer, men rakk ikke fullføre historien. Jeg har tatt vare på mine gamle savegames, og kunne tenkt meg å spille igjen nå som det snart kommer mer innhold. Om jeg kjøper The Witcher 3 til mitt Steam bibliotek (ønsker å samle alle mine spill der), kan jeg da overføre mine gamle savegames og spille på de?

 

Ble litt nysgjerrig på dette selv. Det ser ut til å være mulig: https://steamcommunity.com/app/292030/discussions/0/613958868355464896/

 

Achievements går selvsagt ikke over. Ville kanskje funnet en endelig bekreftelse just in case.

 

 

Takk for link :-)

 

Er egentlig ikke så ille om jeg må starte på nytt, men med en hektisk småbarnshverdag føles det ut som det er en evighet å ta igjen.

 

 

Hvis du velger å starte på nytt har jeg et veldig godt råd til deg: Spill på Death March. Underholdningsverdien skjøt i været for min del når jeg byttet vanskelighetsgrad på gjennomspilling nummer to. Det samme gjelder Fallout 4 der jeg har startet på den nye survival-vanskelighetsgraden. Begge spillene prøver å presse gjennom at det er farlige verdener vi beveger oss i, og det føles så mye mer sant på de høyeste vanskelighetsgradene.

Endret av CommanderKeen
Lenke til kommentar

Hvis du velger å starte på nytt har jeg et veldig godt råd til deg: Spill på Death March. Underholdningsverdien skjøt i været for min del når jeg byttet vanskelighetsgrad på gjennomspilling nummer to. Det samme gjelder Fallout 4 der jeg har startet på den nye survival-vanskelighetsgraden. Begge spillene prøver å presse gjennom at det er farlige verdener vi beveger oss i, og det føles så mye mer sant på de høyeste vanskelighetsgradene.

Kan du utdype litt om hvorfor dette var så mye gøyere? Tviler ikke på det du sier eller noe, er bare nysgjerrig på om det er noe jeg kan like også. Synes egentlig kampsystemet var det minst interessante med Witcher 3, og å skru opp vanskelighetsgraden virker lite appellerende siden jeg da må bruke lengre tid på kamp.

Lenke til kommentar

Det tvinger deg i mye større grad å måtte sette deg mer inn i kampsystemet med sign casting og bruk av potions som jeg selv nesten ikke rørte på første gjennomspillingen min, samt det tvinger deg til å ha en noe annen mentalitet i kamper for å passe på at en ikke blir omringet eller skubbet i et hjørne osv, for da dør du. Jeg syns vertfall at spillet ble mye mer spennende og belønnende på min andre gjennomspilling på NG+ Deathmarch.  Men ja, kampene tar mye lenger tid å kan til tider være frustrerende, men det er jo ikke værre enn å prøve å se om du liker det, vist ikke kan du alltids stille vanskelighetsgraden ned igjen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...