Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg er fortsatt tidlig i spillet (level 5) og har såvidt begynt å spille litt Gwent. Jeg følte jeg begynte å få draget på det, da jeg møtte på denne motstanderen...

 

nf7lsqV.jpg

 

132 poeng i siste runde. Umulig å slå med min begynnerstokk i alle fall.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gitt opp qwent , syntes det ikke er noe særlig morro, skulle ønske det gikk an å deaktivere hele greiene slik at de questa jeg ikke gidder å ta kunne forsvinni.  

 

Blei ferdig med så og si det meste av quest og contracts i går, så er veldig klar for blood and wine nå :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bryr meg sjelden noe særlig om slike minispill, men synes faktisk Gwent er meget bra. I alle fall gøyere å samle på kort man kan bruke, enn som i mange andre spill hvor man kan samle på ting som ikke kan brukes til noe som helst.

 

Jeg holder forøvrig på å hjelpe Blod-Baronen med å finne to personer han savner. Ganske syke greier! Digger det.

Lenke til kommentar

 

Hvis du velger å starte på nytt har jeg et veldig godt råd til deg: Spill på Death March. Underholdningsverdien skjøt i været for min del når jeg byttet vanskelighetsgrad på gjennomspilling nummer to. Det samme gjelder Fallout 4 der jeg har startet på den nye survival-vanskelighetsgraden. Begge spillene prøver å presse gjennom at det er farlige verdener vi beveger oss i, og det føles så mye mer sant på de høyeste vanskelighetsgradene.

Kan du utdype litt om hvorfor dette var så mye gøyere? Tviler ikke på det du sier eller noe, er bare nysgjerrig på om det er noe jeg kan like også. Synes egentlig kampsystemet var det minst interessante med Witcher 3, og å skru opp vanskelighetsgraden virker lite appellerende siden jeg da må bruke lengre tid på kamp.

 

 

Det gjør egentlig bare at man føler man blir en del av verdenen, i stedet for en latterlig oversterk skapning som egentlig ikke har noen plass i den verdenen. Ludo-narrative-dissonance er vel hipster-ordet for det jeg mener.

Lenke til kommentar

 

Det skulle man tro gikk fint ja, det skjermkortet tilsvarer vel ca GTX 770 som er kortet under mitt og spillet flyter fint hos meg. På 1080p er det sjelden det dupper under 40-50 fps om jeg husker riktig.

 

Eneste "problemet" her må være den trege hardisken men i7 prosessor og 8 GB ram burde være fint innenfor det også, så om du ikke krever å kunne maxe grafikkinstillingene så kjør på! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kommer an på hvilken krav du har.

 

Her er en video hvor en person spiller med grafikken satt til High (uten AA). Og han har 20-30 fps.

 

Så om du stiller ned grafikken litt, så tror jeg du skal få 30-40 fps. 

 

Husk at Xbox One of PS4 er låst til 30fps.

Endret av Nlklas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan fint forsette fra der du slapp. For dlcen anbefaler at du er lvl 34 eller høyrer før du starter på den. Så ja er jo opp til deg hva level du var på når du ga deg etc.

 

Man kan også nå scale mobsene opp til sitt level vist man mener de er for lavt i level

Lenke til kommentar

Bør man ha spilt witcher 1 og 2 først? Prøvd meg så vidt på enern i dag, men det har virkelig ikke holdt seg spesielt godt..

Jeg har ikke spilte de to første spillene, og for meg er Witcher 3 det beste spillet jeg har spilt. Så du kan trygt spille W3 uten å ha spilt de to første.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...