Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

 

Det største problemet jeg har med witcher 3 er at det egentlig har fullstendig handikapet spilling for meg. Spillgleden jeg hadde når jeg kjørte gjennom witcher 3 er noe jeg virkelig sliter med å finne igjen i nye spill som kommer, alt blir så daft og kjedelig til sammenligning. Det høres kanskje rart ut men dette begynner faktisk nesten å bli ett lite problem :confused: . Så da startet jeg likså godt på tredje gjennomspillingen av witcher 3, denne gangen på en helt fersk ny start på deathmarch for å se hvordan det er i forhold til NG+ deathmarch. Det jeg lurer på er om det er noen som har noen mods anbefalinger? Vet modding er noe begrenset, men vet der skal finnes noen gode grafikk mods vertfall. Håper da at noen har gjort researchen fra før såpass jeg slipper  :ph34r:

 

Mest essensielle er HD Reworked modden. Alt av texturer er gjort om i HD. Er natt og dag forskjell. 

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1021/?

 

 

Ser det står at det ikke har innvirkning på ytelsen, kan det stemme? Det er en ting at ENB filter ikke nødvendigvis gjør noe utslag på frameraten, men her er jo byttet til høyoppløselige teksturer noe man skulle tro krevde sitt om man da ikke har ett 980ti kort slik som modderen der liksom.

 

 

Har ikke målt akkurat men syns ikke jeg merka så stor forskjell. Sitter på ganske så kraftig oppsett da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Det største problemet jeg har med witcher 3 er at det egentlig har fullstendig handikapet spilling for meg. Spillgleden jeg hadde når jeg kjørte gjennom witcher 3 er noe jeg virkelig sliter med å finne igjen i nye spill som kommer, alt blir så daft og kjedelig til sammenligning. Det høres kanskje rart ut men dette begynner faktisk nesten å bli ett lite problem :confused: . Så da startet jeg likså godt på tredje gjennomspillingen av witcher 3, denne gangen på en helt fersk ny start på deathmarch for å se hvordan det er i forhold til NG+ deathmarch. Det jeg lurer på er om det er noen som har noen mods anbefalinger? Vet modding er noe begrenset, men vet der skal finnes noen gode grafikk mods vertfall. Håper da at noen har gjort researchen fra før såpass jeg slipper  :ph34r:

 

Mest essensielle er HD Reworked modden. Alt av texturer er gjort om i HD. Er natt og dag forskjell. 

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1021/?

 

 

Ser det står at det ikke har innvirkning på ytelsen, kan det stemme? Det er en ting at ENB filter ikke nødvendigvis gjør noe utslag på frameraten, men her er jo byttet til høyoppløselige teksturer noe man skulle tro krevde sitt om man da ikke har ett 980ti kort slik som modderen der liksom.

 

 

Har ikke målt akkurat men syns ikke jeg merka så stor forskjell. Sitter på ganske så kraftig oppsett da.

 

 

Ok, ja får vel bare prøve å se om treskeverket fikser biffen :)

Lenke til kommentar

Haha, fantastisk lesing :D Gwent kan til tider være ett i overkant intenst spill!

 

Startet min playthrough på lørdag og endte opp med å gjøre en del research selv og endte opp med disse modsene 

 

Increased LOD

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/949/? 

 

The Witcher 3 HD Reworked Project

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1021/?

 

Improved Sign effects

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/995/?

 

Gear Improvements Last Longer - GILL

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/419/?

 

Real Witcher Eyes - Real Hunter Vanilla Eyes

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/958/?

 

Hadde og High Quality Faces, men denne var noe bugget for meg, hvor det var NPCer som var liggende strekte fjesene dems seg ut med flytende øye-epler, et ganske skremmende syn, så denne ble fort fjernet!

 

Ytelsesmessi merker jeg liten forskjell, men har lest at det for det meste er VRAM forbruket som øker med disse modsene, da jeg har Titan X SLI med 12GB VRAM tilgjengelig skal VRAM forbruken øke noe drastisk før jeg merker noe på det tror jeg  :ninja:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haha, herlig tekst på den artikkelen, fikk meg en god latter! :D For litt kontekst så har PC gamer brukt bildet av geralt i stampen på nærmest alle artikler som omhandler witcher 3, å på samtlige artikler klager og hyler kommentarfeltet på det, så det hele har etterhvert blitt en liten running gag. 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, herlig tekst på den artikkelen, fikk meg en god latter! :D For litt kontekst så har PC gamer brukt bildet av geralt i stampen på nærmest alle artikler som omhandler witcher 3, å på samtlige artikler klager og hyler kommentarfeltet på det, så det hele har etterhvert blitt en liten running gag. 

 

The Witcher og PC Gamer i skjønn forening :D Har blitt mye bra artikler der etterhvert

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg deltok i den store Gwent-turneringen 'High Stakes' i går, selv om jeg bare var level 20 (anbefalt level 26). Det gikk overraskende bra. Her er etter finalerunden:

 

ac1amyS.jpg

 

Nice. Den største anger jeg har i dette spillet er at jeg prøvde meg på turneringen for tidlig og gikk på hue ut... Hadde aldri i tankene at jeg ikke kunne prøve på nytt senere :p

 

Står i den magiske Gwent boka at jeg mangler to kort tilsammen, jeg har vært overalt så tror dette kan være kort jeg aldri fikk ifra turneringen. Får save før turneringen ved en ny gjennomspilling en vakker dag, men før det: Gwent The Witcher Card Game stress test i helgen! :)

Lenke til kommentar

 

Jeg deltok i den store Gwent-turneringen 'High Stakes' i går, selv om jeg bare var level 20 (anbefalt level 26). Det gikk overraskende bra. Her er etter finalerunden:

Nice. Den største anger jeg har i dette spillet er at jeg prøvde meg på turneringen for tidlig og gikk på hue ut... Hadde aldri i tankene at jeg ikke kunne prøve på nytt senere :p

 

Står i den magiske Gwent boka at jeg mangler to kort tilsammen, jeg har vært overalt så tror dette kan være kort jeg aldri fikk ifra turneringen. Får save før turneringen ved en ny gjennomspilling en vakker dag, men før det: Gwent The Witcher Card Game stress test i helgen! :)

 

 

Jeg synes å huske at jeg fikk to kort fra turneringen i alle fall.

Lenke til kommentar

 

Nice. Den største anger jeg har i dette spillet er at jeg prøvde meg på turneringen for tidlig og gikk på hue ut... Hadde aldri i tankene at jeg ikke kunne prøve på nytt senere :p

 

Står i den magiske Gwent boka at jeg mangler to kort tilsammen, jeg har vært overalt så tror dette kan være kort jeg aldri fikk ifra turneringen. Får save før turneringen ved en ny gjennomspilling en vakker dag, men før det: Gwent The Witcher Card Game stress test i helgen! :)

 

 

Jeg synes å huske at jeg fikk to kort fra turneringen i alle fall.

 

 

Dammit! ;)

 

Vel vel, da vet jeg ihvertfall at jeg ikke trenger å enda en gang gå innom hver eneste trader i Novigrad  for å spore opp disse to fortapte kort... :p

Endret av Thoto79
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Nice. Den største anger jeg har i dette spillet er at jeg prøvde meg på turneringen for tidlig og gikk på hue ut... Hadde aldri i tankene at jeg ikke kunne prøve på nytt senere :p

 

Står i den magiske Gwent boka at jeg mangler to kort tilsammen, jeg har vært overalt så tror dette kan være kort jeg aldri fikk ifra turneringen. Får save før turneringen ved en ny gjennomspilling en vakker dag, men før det: Gwent The Witcher Card Game stress test i helgen! :)

 

 

Jeg synes å huske at jeg fikk to kort fra turneringen i alle fall.

 

 

Dammit! ;)

 

Vel vel, da vet jeg ihvertfall at jeg ikke trenger å enda en gang gå innom hver eneste trader i Novigrad  for å spore opp disse to fortapte kort... :p

 

 

Fra internett: Be aware that the last and mightiest leader cards of each faction can only be obtained through the High Stakes – Gwent Quest

 

 

Dessuten:

 

 

Geralt får også muligheten til en runde i høyet med en ny dame som følge av turneringen, hvis slikt er viktig for deg. Jeg har i alle fall som mål å skaffe Geralt så mye action som mulig (utenom de du betaler for) i en gjennomspilling. :p

 

Endret av Orwandel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte Gwent-turneringen i Toussaint her forleden dag, og fy faen for en øvelse i tålmodighet det var.

 

 

Man er nødt til å spille med Skellige-kortstokken, en kortstokk jeg ikke hadde brukt tidligere (jeg er en av de folka som bruker Northern Realms og er armert til tenna med spionkort og kort som dobler hverandres verdi om de ligger sammen). Det er en ålreit kortstokk, faktisk har jeg brukt Skellige litt etter denne turneringen også, og den kan være et beist om du trekker de riktige kortene. Enda verre er det faktum at du ikke kan lagre mellom hver kamp i turneringen. Jeg ønsket selvsagt å vinne, og måtte starte på nytt fem ganger før jeg greide det. Et par ganger tapte jeg mot han første, og tre ganger mot mannen fra Nilfgaard (han hadde flere spionkort i ermet...). Så etter å ha brukt sikkert 30 minutter bare i lasteskjermer greide jeg å vinne den.

 

 

 

Har 187ish timer i spillet nå før halvveis i min andre gjennomspilling. Om jeg skulle samlet/spilt Gwent i tillegg hadde jeg jo aldri kommet meg til Toussaint. Hoppet over det første gangen gjennom og egentlig. Har ingen meninger rundt det, er bare ikke interessert egentlig.

 

 

Skjønner det. Om du først begynner kommer du til å bli hekta. Det første jeg gjør når jeg kommer til en ny landsby er å finne alle handelsmenn og smeder for å spille mot dem; jeg bryr meg ikke om hvilke kort jeg vinner, jeg har bare lyst til å sette ny personlig rekord i antall poeng på en runde.  :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...