Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Spoiler warning? :/

 

Spillet er et år gammelt og dette er en tråd som omhandler kun dette spillet. Enkelte spoilers må man vel nesten bare regne med nå.

 

EDIT: Uansett så er det bare en delvis spoiler. Hva som skjer med de forskjellige avhenger av hva du gjør i spillet.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har et ufattelig irriterende grafikk-problem, som ser ut til kun å gjelde de to utvidelsene. I Hearts of stone, begynte det med gjennomsiktige klær/rustninger, "paddekongen" var usynlig, så bare øynene og tunga, og den ene hovedpersonen gikk rundt med en kutte/robe som skimret neongul-grønt-blått.

 

Blood and wine er dessverre uspillbart, da store deler av bakken i det nye området, umiddelbart er helt tomt, eller blasst grønnfarget, og alt av natur rundt ser ut til å speile seg i denne bakken, som om det var overflaten på et vann. Finnes det i det hele tatt noen andre med et lignende problem? I HoS gikk det noenlunde greit, da det kun var gamle områder som ble gjenbrukt. Har sjekket diverse fora og kun funnet en person med samme problem, men ingen løsning på dette. Han avinstallerte hele spillet og la det inn på ny, til ingen nytte. 

Lenke til kommentar

Jeg har spilt gjennom NG+ før jeg startet på Blood &Wine. I NG+ gjennomspillingen holdt jeg meg hovedsakelig til main quests + enkelte sideoppdrag. Jeg gjorde ingen oppdradering av min Feline utrustning. Tenkte ikke på at det var mulig. Nå ønsker jeg å oppgradere til Grandmaster og ble litt "paff" da jeg oppdaget at jeg må gjennom 4 oppgraderinger fra NG+ før jeg kan få smidd Grandmaster utstyr. Er det noen vei rundt dette - eller må jeg tracke alt i NG+. Det tror jeg rett og slett at jeg ikke har energien til.

 

Hvis jeg skal satse på nytt utstyr i Blood & Wine. Hva vil dere da anbefale? Jeg har en bulid som passer fint til Feline.

Lenke til kommentar

Tror nok du blir nødt til å gjøre alle "Cat school" oppdragene slik at du kan lage alle versjonene. 

Regner med at du klarer dette på 45-90 minutter. Litt avhengig av hvor mange signposts du har. (og at fast travel er mulig i new game +).

 

Craftingen av de 4 første versjonene er ikke så kostbare og så lenge du har mye ressurser til crafting så er ikke grandmaster gear så dyrt heller. Men om du ikke kan lage delene til grandmaster selv så koster et komplett sett nærmere 40K. 

 

Har selv et grandmaster set til Feline og syns det er bra. Liker at utseendet på armoren forandrer seg jo høyere opp i graden du kommer på de. 

 

Søk litt på cat school upgrade så finner du de oppdragene du trenger og vips er de gjort. I tillegg for du gjort noen undiscovered locations oppdrag underveis og tjent noen kroner. 

Lenke til kommentar

Tror nok du blir nødt til å gjøre alle "Cat school" oppdragene slik at du kan lage alle versjonene. 

Regner med at du klarer dette på 45-90 minutter. Litt avhengig av hvor mange signposts du har. (og at fast travel er mulig i new game +).

 

Craftingen av de 4 første versjonene er ikke så kostbare og så lenge du har mye ressurser til crafting så er ikke grandmaster gear så dyrt heller. Men om du ikke kan lage delene til grandmaster selv så koster et komplett sett nærmere 40K. 

 

Har selv et grandmaster set til Feline og syns det er bra. Liker at utseendet på armoren forandrer seg jo høyere opp i graden du kommer på de. 

 

Søk litt på cat school upgrade så finner du de oppdragene du trenger og vips er de gjort. I tillegg for du gjort noen undiscovered locations oppdrag underveis og tjent noen kroner. 

Takk for bra svar. Jeg får sjekke litt og eventuelt hive meg over oppdragene. Godt det snart er sommerferie :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tror nok du blir nødt til å gjøre alle "Cat school" oppdragene slik at du kan lage alle versjonene. 

Regner med at du klarer dette på 45-90 minutter. Litt avhengig av hvor mange signposts du har. (og at fast travel er mulig i new game +).

 

Craftingen av de 4 første versjonene er ikke så kostbare og så lenge du har mye ressurser til crafting så er ikke grandmaster gear så dyrt heller. Men om du ikke kan lage delene til grandmaster selv så koster et komplett sett nærmere 40K. 

 

Har selv et grandmaster set til Feline og syns det er bra. Liker at utseendet på armoren forandrer seg jo høyere opp i graden du kommer på de. 

 

Søk litt på cat school upgrade så finner du de oppdragene du trenger og vips er de gjort. I tillegg for du gjort noen undiscovered locations oppdrag underveis og tjent noen kroner. 

Takk for bra svar. Jeg får sjekke litt og eventuelt hive meg over oppdragene. Godt det snart er sommerferie :-)

 

Har begynt å kombinere med tre deler Feline, og tre deler med Ursine grandmaster. 

Får da første bonusen (3/6) på begge settene, men jeg syns chest armoren til Ursine ser veldig bra ut. 

Men har komplett Feline sett så jeg bytter bare tilbake når det eventuelt skulle passe bedre. 

 

Lykke til med samling av "oppskrifter".

Lenke til kommentar

 

Tror nok du blir nødt til å gjøre alle "Cat school" oppdragene slik at du kan lage alle versjonene.

Regner med at du klarer dette på 45-90 minutter. Litt avhengig av hvor mange signposts du har. (og at fast travel er mulig i new game +).

 

Craftingen av de 4 første versjonene er ikke så kostbare og så lenge du har mye ressurser til crafting så er ikke grandmaster gear så dyrt heller. Men om du ikke kan lage delene til grandmaster selv så koster et komplett sett nærmere 40K.

 

Har selv et grandmaster set til Feline og syns det er bra. Liker at utseendet på armoren forandrer seg jo høyere opp i graden du kommer på de.

 

Søk litt på cat school upgrade så finner du de oppdragene du trenger og vips er de gjort. I tillegg for du gjort noen undiscovered locations oppdrag underveis og tjent noen kroner.

Takk for bra svar. Jeg får sjekke litt og eventuelt hive meg over oppdragene. Godt det snart er sommerferie :-)

Nå har jeg oppgradert til Legendary Master Crafted Feline. Grandmaster er veldig dyrt så her må det aktiv looting og skattejakt til. Gøy dette og bare roame rundt og vite at jeg har drøssevis med oppdrag igjen :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var litt treg med å skaffe meg de to tilleggspakkene, men gikk for de for en stund siden og bestemte meg i samme slengen for å spille gjennom Witcher 3 igjen. Latterlig mange timer senere er jeg ferdig med alt og det er like vemodig denne gangen også. Ikke noe mer Witcher i nærmeste fremtid i hvert fall. Det er ikke annet enn synd og skam.

 

Men fy søren for et spill og for noen tilleggspakker, spesielt Blood & Wine. Har også klart å bli hektet på Gwent igjen :) Det eneste jeg ikke liker med Witcher 3 er antallet bugs og at historien har flere og vidt forskjellige avslutninger. Har aldri hatt sansen for det, spesielt når det skal lite til for å få vidt forskjellige avslutninger på historien. Jeg fikk "happy ending" første gang jeg spilte Witcher 3, mens denne gangen fikk jeg den "verste". Følte jeg spilte på samme måten som første gjennomspilling og lagde meg samme versjon av Geralt, men tydeligvis ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...