Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Du kan sexe begge, men kun ha et forhold til en av dem.

 

Jeg mener dette er avkreftet nå. Jeg har ligget med begge og sagt jeg elsker begge og det er ingen sure miner til tross for at Yen visstnok kan lese tankene mine.

 

Nå er det videre til nye erobringer. :thumbup:

 

You are in for a treat my friend :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

W3 er forbløffende på den måten at det faktisk har sex-scener som funker, og som fremstår som.... stuerene. Du sitter ikke og vrir deg i stolen over et harry forsøk på å gjøre unggutter kåte. Det er fremragende godt implementert i det øvrige spillet, og virker naturlig.

 

Edit: Og der tok jeg meg selv i å kommentere sex i spill.... Pinlig. :confused:

Endret av aphelion3
Lenke til kommentar

W3 er forbløffende på den måten at det faktisk har sex-scener som funker, og som fremstår som.... stuerene. Du sitter ikke og vrir deg i stolen over et harry forsøk på å gjøre unggutter kåte. Det er fremragende godt implementert i det øvrige spillet, og virker naturlig.

 

Edit: Og der tok jeg meg selv i å kommentere sex i spill.... Pinlig. :confused:

Er faktisk uenig med deg, de føltes mye bedre ut i The Witcher 2 for de var ikke redd for å vise alt, og til og med Geralt stumpen! Han er jo alltid i underbukse i TW3, føles liksom litt billig ut. Kan ikke fatte at de spilte inn 18 timer med motion capture til sex scenene og vi fikk ikke noe mer enn det vi gjorde.

Lenke til kommentar

Har endelig begynt å spille skikkelig nå, til tross for at jeg har hatt spillet siden mai i fjor :p Er helt hekta, klarer jo ikke å slutte når jeg først har startet spillet :O Er inne i ca 60 timer nå.

 

Digger å bare stirre på landskapet fra hesteryggen :) Blir nok et par nye gjennom spillinger for å få med meg alle quester som jeg ikke har fått med meg.

Lenke til kommentar

 

W3 er forbløffende på den måten at det faktisk har sex-scener som funker, og som fremstår som.... stuerene. Du sitter ikke og vrir deg i stolen over et harry forsøk på å gjøre unggutter kåte. Det er fremragende godt implementert i det øvrige spillet, og virker naturlig.

 

Edit: Og der tok jeg meg selv i å kommentere sex i spill.... Pinlig. :confused:

Er faktisk uenig med deg, de føltes mye bedre ut i The Witcher 2 for de var ikke redd for å vise alt, og til og med Geralt stumpen! Han er jo alltid i underbukse i TW3, føles liksom litt billig ut. Kan ikke fatte at de spilte inn 18 timer med motion capture til sex scenene og vi fikk ikke noe mer enn det vi gjorde.

 

 

Jeg har ikke kommet så langt som sexscenene i Witcher 2, men i treeren synes jeg hvertfall de har fått til en troverdig kjemi mellom Geralt og partnerne hans. Jeg har ikke noe problem med å forstå hvorfor damene er tiltrukket av Geralt, eller han av dem.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Synes det er pinlige greier ass. Spesielt når du legger merke til at de fleste scenene faktisk er helt like, bare med forskjellige karaktermodeller. Sex scener i spill har aldri blitt gjort på en bra måte, og har vel stort sett blitt gjort på samme måte siden det første Mass Effect. Virker som man behandler det på en så forsiktig måte alltid. Det blir for teit når alle scenene må ha så mye oppbygging, og det må være romantisk musikk i bakgrunnen, og det må være sånn og sånn. Hvis dette noen gang skal bli noe annet enn superkleint må man behandle det på en heeelt annen måte. Variasjon er vel nøkkelordret her. Kunne sikkert lært en ting eller to av Game of Thrones på den fronten.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp begynt å spille, og må si at jeg liker spillet så langt. Befinner meg for øyeblikket i Velen etter å ha gjort noen få sideoppdrag og noen hovedoppdrag, og har så langt et par spørsmål jeg lurer på. Jeg gjorde et oppdrag for en gammel dame i White Orchard og ble belønnet med en del matvarer som kom godt med i oppdraget i Velen som foregikk i en alvehule. Nå er jeg dessverre tom, etter å ha tømt matlageret samt mine Swallow-potions. Dessuten lider jeg av samlemani i rollespill og har allerede opparbeidet meg masse stæsj, særlig gjenstander og komponenter som brukes til å lage ting og trylledrikker, men det pleier sjelden å lønne seg å bære rundt på masse skrot.

 

1. Hva burde jeg bruke for å få liv? Lage mer Swallow, kjøpe masse mat, eller kanskje noe annet? Jeg kommer til å trenge det!

2. Hva er verdt å samle på? Er det bare å selge alt som ikke er sjeldent eller "master" o.l., eller er det visse ting jeg burde samle på?

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp begynt å spille, og må si at jeg liker spillet så langt. Befinner meg for øyeblikket i Velen etter å ha gjort noen få sideoppdrag og noen hovedoppdrag, og har så langt et par spørsmål jeg lurer på. Jeg gjorde et oppdrag for en gammel dame i White Orchard og ble belønnet med en del matvarer som kom godt med i oppdraget i Velen som foregikk i en alvehule. Nå er jeg dessverre tom, etter å ha tømt matlageret samt mine Swallow-potions. Dessuten lider jeg av samlemani i rollespill og har allerede opparbeidet meg masse stæsj, særlig gjenstander og komponenter som brukes til å lage ting og trylledrikker, men det pleier sjelden å lønne seg å bære rundt på masse skrot.

 

1. Hva burde jeg bruke for å få liv? Lage mer Swallow, kjøpe masse mat, eller kanskje noe annet? Jeg kommer til å trenge det!

2. Hva er verdt å samle på? Er det bare å selge alt som ikke er sjeldent eller "master" o.l., eller er det visse ting jeg burde samle på?

Når du mediterer så får du fullt liv på de 2 laveste vanskelighetsgradene.

På alle vanskelighetsgradene så får du fylt opp potions hvis du har dwarven spirit. 

Lenke til kommentar

Bortsett fra swallow så finnes det noen typer mat som gir veldig effektiv healing (og mange typer som ikke er så effektive). Min favoritt nå er ham sandwich, som healer mye og fort. Alle disse har jeg funnet på likene til tilfeldige banditter.

 

Jeg synes det er nesten umulig å vite hva som er verdt å samle på eller ikke. Jeg har plukket blomster som en galning uten at det åpnet opp så mange alchemy-muligheter, fordi man som regel trenger en eller annen sjelden ingrediens i tillegg. Det samme gjelder crafting; ikke bare trenger du visse ingredienser, du trenger ingredienser for å lage andre, mer avanserte ingredienser som da først kan brukes til å lage et sverd eller en rustning. Det er mye pes og ikke før har du laget et nytt sverd før du finner et nytt et som er enda bedre.

Lenke til kommentar

Ja føler ikke det er noe vits i å crafte våpen før du finner et skikkelig bra diagram. Armor sets derimot, spesielt da School of sets er veldig bra og verdt å legge tiden sin ned i. Jeg syns alchemy burde vært litt annerledes, de har endret på det tre ganger nå i alle spilla og ikke helt funnet den beste balansen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...