Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klinket til med witcher 3 på steam sale. Har prøvd meg en del på det første, men falt ikke helt i smak.

 

Toern har jeg ikke prøvd (men har den og).. Fristet til å gå rett på dette..

Samme her. Klarte ikke helt å gi de to første en sjanse, men ble sugd rett inn i treern.
Lenke til kommentar

 

Klinket til med witcher 3 på steam sale. Har prøvd meg en del på det første, men falt ikke helt i smak.

 

Toern har jeg ikke prøvd (men har den og).. Fristet til å gå rett på dette..

Samme her. Klarte ikke helt å gi de to første en sjanse, men ble sugd rett inn i treern.

 

 

Syns narrative delen forsvinner for mye i 3'ern. Stilig med åpen verden men Witcher 2 viser at mindre kan være mer, spesielt når det kommer til storyline. Begge er fantastiske spill men Witcher 2 kan jeg spille gjennom utallige ganger for en "ride" på samme måte som jeg digger "Dark Messiah" spillet. Ja det er bare 6-8 timer gameplay men dæven for en ride og for en satisfaction for en helg, istedenfor å måtte bruke 40+ timer for å spille spillet og utforske alt.

 

Er klar over at en kan bare følge main story i Witcher 3 og men jeg klarer ikke å dy meg, jeg må utforske alt og da er det ofte greit med "duke nukem/Doom" type spill hvor mindre ofte er mer når det kommer til spill opplevelsen.

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Av uforstårlige grunner måtte jeg ikke ha mastercraftet wolven armor for å crafte grandmaster Wolven armor. Jeg hadde mastercraftet armoren klar forøvri men den ble ikke brukt  :hmm:. En tidlig glitch eller er det faktisk slik?

Samme her, visst du har armoren når questen starter tror jeg de legger til at du må bruke gamle armor.

Men slik at fok som kun spiller Blood and Wine skal få beste armor uten og gjøre gammel game content så trenger man ikke det.

Bare min teori da.

Lenke til kommentar

Witcher 1 har dårligst fight system , men det beste potion systemet.

witcher 2 dårligs gameplay overall. Men meget bra på andre punkter.

witcher3 Meget bra på det meste. Kunne godt ha hatt litt mer variert og vanskeligere fight system, potion systemet er alt for simplifisert og burde hatt samme system som 1'arn,endel grafikk texturer som er langt under par.

Lenke til kommentar

witcher 2 dårligs gameplay overall. Men meget bra på andre punkter.

 

Hvordan var gameplayen dårlig? Det er veldig vanskelig på det vanskeligste med at en må "parry" med perfekt timing og det ofte ble mye hodekråke rulling når en møtte masse fiender, men er det dårlig gameplay?

 

Jeg har spiller det bare på det nest vanskeligste, det som ikke var ironman mode hvis ikke ble det for lett. problemet mitt i Witcher 3 er at en ofte må slosse mot fiender som har blitt for lav Level i forhold til selv som gjør mye av kampene veldig kjedelige og for lette. Men når en virkelig fikk feelingen i witcher 2 og en slaktet fiende etter fiende i en kontinuerlig action sequence med parry, rett bruk av signs og får til decapitations så gir witcher 2 bedre satisfaction enn dark souls imo :p

Lenke til kommentar

 

Grafikk og gameplay for det meste.

Witcher 1 grafikk og gameplay er utdatert

Witcher 2 bare gameplay er utdatert.

Men begge har fantastisk historie samme kvalitet som Witcher 3.

 

 

Hei, hva mener du med at gameplayet er utdatert? Bare lurer :) . Kommer ikke på noen spesielle gameplay elementer som har gått veldig ut på dato, i forhold til nyere spill. Skal være enig i at kanskje en del ting, slik som kontrollene er litt "upresise" og kanskje ikke så gode som de kunne ha vært. Men utdatert, hmm...

Lenke til kommentar

 

 

Grafikk og gameplay for det meste.

 

Witcher 1 grafikk og gameplay er utdatert

Witcher 2 bare gameplay er utdatert.

Men begge har fantastisk historie samme kvalitet som Witcher 3.

 

Hei, hva mener du med at gameplayet er utdatert? Bare lurer :) . Kommer ikke på noen spesielle gameplay elementer som har gått veldig ut på dato, i forhold til nyere spill. Skal være enig i at kanskje en del ting, slik som kontrollene er litt "upresise" og kanskje ikke så gode som de kunne ha vært. Men utdatert, hmm...

Kanskje ikke utdatert, var barre gameplayet og settingen generelt som ikke falt i smak. Finnes jo nyere spill som har dårligere.

Lenke til kommentar

Det er for så vidt legitimt å si at "gameplayet" i 1-eren er utdatert, dersom man tenker på rene spillmekanikker. De brukte en temmelig sliten (og allerede da pensjonert) utgave av Neverwinter nights-motoren, selv om den var noe modifisert. Man kunne ikke hoppe, og de fleste områdene var rimelig, eh, inngjerdet, bokstavelig talt.

Lenke til kommentar

Hehe nei det har jeg ikke sett, på tross av å ha surra rundt i 20 timer der nå :p Hadde mer enn nok igår med å prøve å komme meg igjennom den papirmølla med sirkelprosedyrer i banken der igår, hehe funny og frustrerende greier.

 

Helt ekstremt mye og bra innhold til å være en DLC dette her, bare å ta av seg hatter for CD Project igjen  :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...