Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha.

 

Flere som har vært innom Bastoy prison?

 

Virker som ett klart easter egg om norske Bastøy fengsel, og ikke bare pga navnet....

Jeg synes det var kult når jeg kom til Lofoten i Skellige :p

Lurer på hvorfor ikke gamer skriver om spill som har tatt ting eller alt fra Norge.

Bare se på Skyrim, hele pokkers spillet er offisielt basert på Norge, det er rett fra munnen til Bethesda.

Lenke til kommentar

Noen som sliter med at spillet plutselig fryser og lukker seg uten å gi fra seg noen feilmelding?

 

Jeg har ikke spilt siden 20 Juni og skulle starte opp nå, så skjedde det to ganger rett etter hverandre etter ca et minutt spilling begge gangene...

 

Leste at det kanskje kunne ha noe med patch 1.22 å gjøre, men fant ingen fiks. . .

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg spilt meg gjennom Blood & Wine, har fått en slutt jeg synes er verdig og som betyr noe for meg i forhold til min relasjon til spillets karakterer. Kjenner nå faktisk på en sterk tristhet fordi reisen er over. Jeg har nemlig aldri før engasjert meg så mye i et spill eller brukt så mye tid på ett for den saks skyld. Funderer på å kjøpe The Witcher 2, men tror jeg vil la det gå noe tid før jeg eventuelt gjør det. Min siste save er på Corvo Bianco - Geralt sammen med den han elsker. Romantisk og slik jeg tenker at Geralt skal få tilbringe pensjonist tilværelsen. For en reise det har vært....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg spilt meg gjennom Blood & Wine, har fått en slutt jeg synes er verdig og som betyr noe for meg i forhold til min relasjon til spillets karakterer. Kjenner nå faktisk på en sterk tristhet fordi reisen er over. Jeg har nemlig aldri før engasjert meg så mye i et spill eller brukt så mye tid på ett for den saks skyld. Funderer på å kjøpe The Witcher 2, men tror jeg vil la det gå noe tid før jeg eventuelt gjør det. Min siste save er på Corvo Bianco - Geralt sammen med den han elsker. Romantisk og slik jeg tenker at Geralt skal få tilbringe pensjonist tilværelsen. For en reise det har vært....

 

No witcher has ever died in his bed.

Lenke til kommentar

Veel, la meg si en ting. Sistebossen i Blood and Wine er jo helt latterlig på Death March og NG+. Holder på as we speak, men kommer sjelden lengre enn første gangen han sender en sverm flaggermus mot meg. Selv med full intensitet på Quen, Grandmaster Ursine Gear (med dobbel Greater Quen glyph på armer, bein og føtter) og life steal på sverdene mine, er denne sjefskampen i grenseland umulig. Jeg ser i hvertfall ingen måte jeg kan slå denne bossen på. Level 81 forøvrig.

 

Edit: Der var det gjort. Etter å ha fått ned timingen på rullinga var det egentlig plankekjøring. Den siste delen av kampen var jo også latterlig enkel, så fikk litt tid å puste ut der. Alt i alt en veldig god pakke med innhold.

Endret av CommanderKeen
Lenke til kommentar

Har nylig lest om kuttet innhold fra hovedspillet, og det var egentlig meningen at Iorveth skulle være en stor del av historien i Novigrad. Temmelig bummed at de fjernet den delen av spillet, selv om jeg valgte Roche i AoK, spesielt siden hele Novigrad er en helt forferdelig svak og kjedelig del av spillet.

 

A patriot... and a real son of a bitch

 

:)

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt meg gjennom Blood & Wine, har fått en slutt jeg synes er verdig og som betyr noe for meg i forhold til min relasjon til spillets karakterer. Kjenner nå faktisk på en sterk tristhet fordi reisen er over. Jeg har nemlig aldri før engasjert meg så mye i et spill eller brukt så mye tid på ett for den saks skyld. Funderer på å kjøpe The Witcher 2, men tror jeg vil la det gå noe tid før jeg eventuelt gjør det. Min siste save er på Corvo Bianco - Geralt sammen med den han elsker. Romantisk og slik jeg tenker at Geralt skal få tilbringe pensjonist tilværelsen. For en reise det har vært....

 

Enig, ble akkurat ferdig med både HoS og B&W her, tidenes spill og tidenes utvidelser (spesielt Blood & Wine)  :thumbs:

 

Tror jeg endte på 250 timer alt i alt så får vel si meg fornøyd selv om jeg kjenner jeg lett kunne ha spilt igjennom en DLC til :) Synd det var siste vi så til Witcher serien for nå, alt annet blekner liksom litt i forhold. Krysser fingrene for at CD Project RED kjører igang med Witcher 4 en vakker dag.

Lenke til kommentar

Holy shit, for en expansion HoS var. Spilte gjennom den først fordi jeg følte jeg måtte før jeg kunne begynne på Blood and wine, som jeg egentlig var mest gira på. Hos har den beste storyen til nå, The Witcher fungerer best når det forteller veldig personlige historier!

 

Ja da er det bare å glede seg, HoS blir som ett lite side mission å regne i forhold til B&W :) Helt drøyt hvor mye jobb de har lagt ned i en DLC til 150 spenn eller hva den nå kosta. 

Lenke til kommentar

Og DA hadde jeg fullført mainstoryen for andre gang. Presterte å få de gode sluttene denne gangen, i motsetning til sist da jeg gikk på en smell eller to. Så får jeg se om det blir Hearts of Stone i morgen.

 

Spørsmål siden jeg er for lat til å google: har Hearts of Stone og Blood & Wine flere slutter slik som hovedspillet?

Endret av Nlklas
Lenke til kommentar

Og DA hadde jeg fullført mainstoryen for andre gang. Presterte å få de gode sluttene denne gangen, i motsetning til sist da jeg gikk på en smell eller to. Så får jeg se om det blir Hearts of Stone i morgen.

 

Spørsmål siden jeg er for lat til å google: har Hearts of Stone og Blood & Wine flere slutter slik som hovedspillet?

 

Jessir, men du skal gå ut av din vei får å få en av de "dårlige" sluttene i begge utvidelsene egentlig.

Endret av CommanderKeen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...