Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Er på jakt etter litt innspill ift real-life gwent. Jeg tar det jo i grunn som en selvfølge at det kommer en fysisk variant ganske snart.

 

Har stash fra xbox collector's edition og har kjøpt legendary ed av hos, så har nå komplett ekte gwent deck med alle 4 factions.

 

Ser bare 2 andre fulle decks på ebay, de ligger på 80 pund (med 2 dager igjen) og 140 pund fastpris.

 

Jeg ser jo for meg at de da kommer med de factionsene som var i xbox collector's ed med den neste expansionen - og at de da kan bli allemannseie. I så tilfelle bør jeg vel selge før den tid..

 

Men hvis CDPR faktisk holder ord (de har vel sagt at de ikke har planer om å release noe fullt gwent), så vil de vel bare øke betraktelig i verdi utover.

 

Tenker dere - selge før neste exp eller sitte på gjerdet og se det an?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æsj, jeg kom over en ganske kjedelig bug her i stad som gjør at jeg ikke kommer lengre (PC). Ser ut som eneste løsning er å starte fra starten igjen. Aldri opplevd noe slikt i et spill før, men det måtte vel skje engang :p Morro spill da så ser ikke direkte mørkt på å starte på nytt.

Lenke til kommentar

Var rimelig snedig da jeg prøvde 3 forskjellige save filer og likevel endte opp med at det samme skjedde. Skal legge til i spoiler så jeg ikke potensielt røper noe for noen.

 


Dette skjer etter jeg har betalt 1000 gull til en kaptein som skal ta Geralt med til Skellige. Deretter blir denne båten bordet av en gjeng pirater. Greia er at disse piratene rett og slett har blitt udødelige. Som nevnt over hjalp det heller ikke å loade gamle save files som var flere timer bak dette punktet i spillet. 

 

 

 

Endret av Tønne
Lenke til kommentar

Da var jeg endelig ferdig med Witcher 3. veldig fornøyd med spillet, og slutten var ok. Klarte å bli ferdig før Fallout 4, veldig fornøyd med akkurat det. 

For de som er ferdig med spillet: 

 

Ciri ble en witcher sammen med Gerald, og han lever lykkelig på landet sammen med Yennifer. Landet for øvrig er preget av krig virker det som...

 

Endte opp på level 35. Eneste som irriterte meg litt var at jeg ikke fikk tak i Tawny Oil, eneste jeg ikke fikk laget. Dumme store edderkopper som ikke gir meg aracas poison eller hva det nå het. 

Og veldig skuffet over Missing Miner-oppdraget! Var ikke det en "DLC"?

Trodde det skulle være litt størrelse på det oppdraget, men var jo bare bittelitt :( 

 

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Endte opp på level 35. Eneste som irriterte meg litt var at jeg ikke fikk tak i Tawny Oil, eneste jeg ikke fikk laget. Dumme store edderkopper som ikke gir meg aracas poison eller hva det nå het. 

Og veldig skuffet over Missing Miner-oppdraget! Var ikke det en "DLC"?

Trodde det skulle være litt størrelse på det oppdraget, men var jo bare bittelitt :( 

 

Var gratis DLC ja. Det varte vel 10 minutter på en god dag, så ja litt skuffende. Men gratis er gratis visstnok.

Lenke til kommentar

Er helt sikker på at det skal være mulig å drepe de :p Er jo det som er oppdraget. Forøvrig så er de level -1 og de kan ikke røre på seg.

 

Hva synes folk om kampsystemet i spillet egentlig? For å være helt ærlig så er det ganske bedritent til tider, driver fram utrolig mye frustrasjon og irritasjon synes jeg.

Endret av Tønne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...