Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HJELP!

 

Jeg kjører Witcher 3 på min MSI GT 72 med gtx970. Jeg har et problem med at spillet/skjermen er så sykt mørk. Jeg sliter virkelig med å spille spillet, og det går hardt utover spillgleden. Det samme gjelder forøving de andre spillene mine også. Er det noen som har noen som vet hva jeg kan gjøre for å øke brightness/gamma på skjermen?

Lenke til kommentar

Nydelig.

Finnes det en mulighet til å spille storymode uten å bruke mesteparten av tiden på dialoglinjer?

Hva mener du? Det er et rollespill, de pleier og være ganske så dominert av dialog. Vil si at minst 50% burde være dialog, 30% combat og resten av tiden til annet type gameplay, crafting, talents osv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva jeg mener? At andre rollespill jeg har spilt ikke er like dominert av det og at det hadde vært veldig kjekt om man hadde en modus hvor man slapp noen timer av den biten for å kunne spille historien med eks. cutscenes og enklere/mindre tidkrevende dialogscener. Det virker som alt som skjer skal dynkes i dialoger.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Etter patch eller expansion, opplever jeg at enkelte karakterer og monstre er "gjennomsiktige" og bare delvis synlige. "Toad king" så jeg f.eks bare kjeften, øya og tungen på...

 

@Theo343: Hvis du virkelig mener at du vil skippe dialogene i W3, tror jeg ærlig talt ikke dette er spillet for deg... Det er så godt som avhengig av ekstremt mye filmatisk dialog.

Endret av aphelion3
Lenke til kommentar

 

Nydelig.

 

Finnes det en mulighet til å spille storymode uten å bruke mesteparten av tiden på dialoglinjer?

Hva mener du? Det er et rollespill, de pleier og være ganske så dominert av dialog. Vil si at minst 50% burde være dialog, 30% combat og resten av tiden til annet type gameplay, crafting, talents osv. 

 

 

hvis du vil hoppe over dialog, så trykker du bare firkant da, noen ganger så er lange dialoger over på få sekund

 

Lenke til kommentar

Dialog er absolutt min favoritt del av The Witcher 3, er andre deler av spillet jeg har problemer med. Eneste jeg ikke liker med dialogen er at Geralt sier veldig mye uten at jeg får valget om hva, men igjen han er en karakter med en allerede etablert bakgrunn, så det fungerer.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Det var vel aldri et spørsmål om det funker for de aller fleste fans, men om det var mulig å tone ned dette litt med en setting eller gamemode (som enkelte andre spill har) for de som vil spille det men ikke orker alt jabbet for hver minste lille ting. Men da er jo det besvart med at det neppe skjer.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...