Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utvidelsene skal også selges separat, og da følger det med Gwent-kortstokker.
Hvis du har lyst på disse, er det kanskje like greit å vente til du ser hva prisene blir. Jeg visste ikke at utvidelsene kom fysisk, forhåndsbetalte for lenge siden. Kortstokkene er tilgjengelige for oss også, men det kostet meg 180 spenn å få dem tilsendt. Forsåvidt ikke noen upris for et kult samlerobjekt, og halvparten er frakt.

Lenke til kommentar

 

Over 1500 jobbet med spillet over 3,5 år. Heftig og well worth it! :)

 

http://www.gamer.no/artikler/sa-mye-kostet-det-a-lage-the-witcher-3-wild-hunt/192649

1500 mennesker involvert? 250 i teamet hele tiden? Det er jo helt sykt. Bethesda game studios har et team på 100 nå, de var vel 60 under Oblivion. Hvordan kunne ikke spillet koste mer enn 81 millioner dollar? 

 

 

Lave lønninger i øst vil jeg tro :p Evnt en kombo av det og en meget effektiv arbeidstokk

Lenke til kommentar

Godt poeng! Det kan ikke være tilfeldig at både S.T.A.L.K.E.R., Metro- og Witcher- seriene er blant mine absolutte favorittspill gjennom tidene! Tenk at verdens beste spill (W3) viste seg å være polsk-utviklet...!

 

Ja man tror det ikke før man.. gamer det :) Helt enig, ganske utrolig at både STALKER og Metro er ett produkt av Ukrainske spillindustri og Witcher serien Polsk. I tillegg blir det jo spennende med Kingdom Come som blir utviklet av Warhorse som er Tsjekkisk. Mange som kunne hatt mye å lære av alle disse tror jeg (ikke minst vårt eget Funcom) :p

Lenke til kommentar

Norge har stort potensiale for å lage fantastisk spill. Masse historie vi kan bruke, spesielt da Norrøn Mytologi. Men vi prøver å være for Amerikanske i spillene våre, dessverre. Film markedet vårt er litt annerledes heldigvis. Syns så absolutt at seriene dere nevner har noe spesielt ved seg og det er litt merkelig å tenke på at de kom fra den delen av Europa. Bra for fremtiden da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser at Hearts of Stone er på salg i PS store nå, men er dette egentlig et godt tilbud? Eller er det rimeligere å kjøpe expansion pass, for da får jeg vel alle nye utgivelsene som kommer? og bør jeg vente med å kjøpe til senere ved et nytt salg eller er det like greit å kjøpe nå? Det siste jeg lurer på er om ekstra Gwent cards er inkludert uansett om jeg kjøper digitalt eller i butikk?

Lenke til kommentar

Jeg ser at Hearts of Stone er på salg i PS store nå, men er dette egentlig et godt tilbud? Eller er det rimeligere å kjøpe expansion pass, for da får jeg vel alle nye utgivelsene som kommer? og bør jeg vente med å kjøpe til senere ved et nytt salg eller er det like greit å kjøpe nå? Det siste jeg lurer på er om ekstra Gwent cards er inkludert uansett om jeg kjøper digitalt eller i butikk?

 

Jeg kjøpte ihvertfall Hearts of Stone på Steam til kr 70,- også ser jeg at Expansion Pass koster 170,-. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om det når det kun er planlagt to utvidelser som da, om man kjøper dem hver for seg, kommer på ca kr 140,-. 

 

Så det kan virke som at man får med noe mer enn bare de to utvidelsene om man kjøper expansion pass uten at jeg har funnet ut av hva det er for noe.

Lenke til kommentar

Jeg kan jo ikke si noe 100% sikkert, da jeg ikke vet, men det pleier jo strengt talt det. Man kjøper sånne pass for å spare noen kroner, samtidig som at utviklerne da er garantert en sum som er høyere enn kun den første.

 

Men jeg vet ikke hvordan det er om man vil ha disse Gwent-kortene osv, for de får man ikke med i passet. Selv kjøpte jeg passet for lenge siden og bryr meg ikke om kortene.

Lenke til kommentar

Ja da var spillet fullført på bare 90 spilletimer. (Mistenker at steam har hengt seg opp et par ganger og fortsatt å telle timene etter spillet var lukket)

 

Trooor jeg fikk en dårlig slutt :(

 

Ciri døde, Geralt dro tilbake til den ene heksa for å få tilbake Witchersmykket til Ciri, Triss eller Yen fikk jeg ikke vite noe om... Emhyr vant krigen, og Skellige var i "harmoni"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...