Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Trenger man betal-abonnement (PS+/XLG) på en/begge/ingen av konsollene for å bruke TV2 Sumo-appen? Har ikke hatt Gold-abonnement på min X360 på år og dag, men husker da jeg hadde det at jeg måtte ha Gold for å bruke Netflix i alle fall.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger man betal-abonnement (PS+/XLG) på en/begge/ingen av konsollene for å bruke TV2 Sumo-appen? Har ikke hatt Gold-abonnement på min X360 på år og dag, men husker da jeg hadde det at jeg måtte ha Gold for å bruke Netflix i alle fall.

Nei, du trenger ikke det. Som iGlenn sier, de har fjernet betalingsveggen på Xbox, og på PS har den veggen aldri vært der.

Lenke til kommentar

Om du har en mobiltelefon, nettbrett, smart-TV, PC eller Chromecast i TV-en, så er problemet løst.

 

Hehe, kan så si. Er så merkelig at folk verdsetter strømmemulighetene på konsollene så høyt all den tid en Chromecast koster under 300 kroner og er langt kjappere og mer brukervennlig. Kanskje de mangler HDMI-innganger? :p

Lenke til kommentar

 

 

Om du har en mobiltelefon, nettbrett, smart-TV, PC eller Chromecast i TV-en, så er problemet løst.

Hehe, kan så si. Er så merkelig at folk verdsetter strømmemulighetene på konsollene så høyt all den tid en Chromecast koster under 300 kroner og er langt kjappere og mer brukervennlig. Kanskje de mangler HDMI-innganger? :p

Handler om å ha alt i ett :)

 

Og det får man med xbox one. Har tv, viaplay, netflix, sumo, gaming og streaming via plex. Alt er bare et par ord unna eller et par taste trykk :)

 

Aldri hatt et bedre media oppsett :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

XO er den ultimate media-konsollen, foruten én ting...

 

Den kan enda ikke spille musikk i bakgrunnen når man spiller. I know, LATTERLIG, sukk. Verste er at Microsoft ikke responderer på feedbacken. Ganske sløvt og grenser til arroganse på akkurat dette punktet.

Endret av Colin.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Om du har en mobiltelefon, nettbrett, smart-TV, PC eller Chromecast i TV-en, så er problemet løst.

 

Hehe, kan så si. Er så merkelig at folk verdsetter strømmemulighetene på konsollene så høyt all den tid en Chromecast koster under 300 kroner og er langt kjappere og mer brukervennlig. Kanskje de mangler HDMI-innganger? :p

 

 

Hvordan du kan si at en chromecast er mer brukervennlig til dette er meg en gåte.. Nå vet ikke jeg hvordan du gjør det, men foretrekker ihvertfall å bruke Plex tilsånt, og plex clienten til chromecast er jo drita dårlig i forhold! Plex på konsollen derimot er tipp topp.

Lenke til kommentar

Aha, da så. Da ble det enda vanskeligere å velge :p

Hehehe, ja det kan du si.Konsollene er nærmest identiske i bruksmåter. Men du kan jo også tenke slik, at det da er umulig å velge feil, uansett hvilken du går for. :)

 

 

Handler om å ha alt i ett :)

 

Og det får man med xbox one. Har tv, viaplay, netflix, sumo, gaming og streaming via plex. Alt er bare et par ord unna eller et par taste trykk :)

 

Aldri hatt et bedre media oppsett :D

 

Da har det jo jevnet seg helt ut nå, for de tingene kan man på PS4 også.

Lenke til kommentar

 

Aha, da så. Da ble det enda vanskeligere å velge :p

Hehehe, ja det kan du si.Konsollene er nærmest identiske i bruksmåter. Men du kan jo også tenke slik, at det da er umulig å velge feil, uansett hvilken du går for. :)

 

 

Handler om å ha alt i ett :)

 

Og det får man med xbox one. Har tv, viaplay, netflix, sumo, gaming og streaming via plex. Alt er bare et par ord unna eller et par taste trykk :)

 

Aldri hatt et bedre media oppsett :D

 

Da har det jo jevnet seg helt ut nå, for de tingene kan man på PS4 også.

 

Ser man bortifra hdmi in (Tv funksjonen) og snap funksjonen, så kan ps4 det samme.

Lenke til kommentar

XO er den ultimate media-konsollen, foruten én ting...

 

Den kan enda ikke spille musikk i bakgrunnen når man spiller. I know, LATTERLIG, sukk. Verste er at Microsoft ikke responderer på feedbacken. Ganske sløvt og grenser til arroganse på akkurat dette punktet.

Haha, seriøst? Unnskyld at jeg ler, men forrige generasjon var det motsatt. Digg å endelig kunne på ps4, men utrolig elendig at MS har gått vekk fra det.
Lenke til kommentar

 

 

Aha, da så. Da ble det enda vanskeligere å velge :p

Hehehe, ja det kan du si.Konsollene er nærmest identiske i bruksmåter. Men du kan jo også tenke slik, at det da er umulig å velge feil, uansett hvilken du går for. :)

 

 

Handler om å ha alt i ett :)

 

Og det får man med xbox one. Har tv, viaplay, netflix, sumo, gaming og streaming via plex. Alt er bare et par ord unna eller et par taste trykk :)

 

Aldri hatt et bedre media oppsett :D

 

Da har det jo jevnet seg helt ut nå, for de tingene kan man på PS4 også.

 

Ser man bortifra hdmi in (Tv funksjonen) og snap funksjonen, så kan ps4 det samme.

 

Hvordan er støtten til PS4 på mediaspilleren da, f.eks ved at en koblet til en ekstern harddisk ? Klarer den alle typer videofiler ? Støtter PS4 dlna ?

Lenke til kommentar

 

XO er den ultimate media-konsollen, foruten én ting...

 

Den kan enda ikke spille musikk i bakgrunnen når man spiller. I know, LATTERLIG, sukk. Verste er at Microsoft ikke responderer på feedbacken. Ganske sløvt og grenser til arroganse på akkurat dette punktet.

Haha, seriøst? Unnskyld at jeg ler, men forrige generasjon var det motsatt. Digg å endelig kunne på ps4, men utrolig elendig at MS har gått vekk fra det.

 

Ja, det er seriøst, det som er det verste... :confused: Skjønner godt du ler, skulle jo ikke vært mulig når 360 hadde det.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Aha, da så. Da ble det enda vanskeligere å velge :p

Hehehe, ja det kan du si.Konsollene er nærmest identiske i bruksmåter. Men du kan jo også tenke slik, at det da er umulig å velge feil, uansett hvilken du går for. :)

Handler om å ha alt i ett :)

 

Og det får man med xbox one. Har tv, viaplay, netflix, sumo, gaming og streaming via plex. Alt er bare et par ord unna eller et par taste trykk :)

 

Aldri hatt et bedre media oppsett :D

 

Da har det jo jevnet seg helt ut nå, for de tingene kan man på PS4 også.

Ser man bortifra hdmi in (Tv funksjonen) og snap funksjonen, så kan ps4 det samme.

Hvordan er støtten til PS4 på mediaspilleren da, f.eks ved at en koblet til en ekstern harddisk ? Klarer den alle typer videofiler ? Støtter PS4 dlna ?
Vet ikke, spiller ikke så mye på PS4. Bruker xone som hovedkonsoll.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...