Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

En kamerat av meg er interessert i å bytte sin Xbox one mot min ps4 (Han betaler også 500kr ekstra.) Burde jeg gjøre det? Ser på youtube at xbox one har litt bedre grafikk, er dette sant? Til dere som har begge: Hvem syntes dere er best?

Har begge, bruker Ps4en som primær konsoll, meny systemet er rett frem uten noen kronglefakter. Grafikken er uvesentlig når det kommer til konsoll, men Ps4en kommer på topp på de fleste spillene?

Eksklusiver er smak og behag, foreløpig er Xone sterkest på den fronten for min del.

Kontrolleren er forøvrig nevnt, smak og behag, men personlig ligger Ps4 sin over Xone sin.

begge er ganske stillegående.

PS+ er en nydelig tjeneste, som byr på månedlige gratis spill, ofte ganske så dominert av indietitler.(den er også nødvendig for å spille på nett)

 

Best og best, jeg kan ikke bare velge en konsoll som er 'best' men om jeg skulle ha valgt mellom de 2, ville jeg ha gått for en Ps4(Igjen.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

En kamerat av meg er interessert i å bytte sin Xbox one mot min ps4 (Han betaler også 500kr ekstra.) Burde jeg gjøre det? Ser på youtube at xbox one har litt bedre grafikk, er dette sant? Til dere som har begge: Hvem syntes dere er best?

Xbox one har stort sett hakket mindre vassere grafikk enn PS4 pga. Svakere hardware.

 

Jeg heller mer mot PS4 pga. det over samt flere av de jeg kjenner som har gått for PS4 denne generasjonen. I tillegg syns jeg også kontrollen er noe bedre på PS4 utrolig nok, men dette er absolutt en smaksak.

Så lenge den varer, hihi. Måtte bare. :dremel:

Har hatt PS4 nå i over et år, to kontrollere, begge er akkurat som nye, de er brukt MYE! Har dog puttet på disse:http://m.ebay.com/itm/121490605175, det gjorde heftig kontrolleren 100 ganger bedre!

Lenke til kommentar

Var selv mer fornøyd med 360 forrige generasjon, og PS3 var stort sett forbehold eksklusiver i grunn da. Nå er det helt omvendt, så litt morsomt hvordan ting snues på hodet med tiden :p

 

Men jeg mener du bør satse på den konsollen som flesteparten av vennene dine har om dere spiller sammen mye online/byttelåner spill etc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Det er forskjell på patch program som skriver om filene og de som bytter ut filene, Patcher som bytter ut filer er unødvendig store noen ganger.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...