Gå til innhold

Påstått romvesen funnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En minihumanoid? Er det det det eneste evolusjonen på en annen planet klarer å få til? Med et skjelett som minner om et nedskalert menneske?

 

Når man ser i jordas egen evolusjonshistorie at ryggstrengdyr (forløperen for alle virveldyr og dermed også forløpren for oss) bare var én av flere tusen livsformer i havet for litt over 500 millioner år siden (den såkalte kambriumske eksplosjonen), og man ut fra dette skjønner at virveldyrene kun oppstod som en nesten usannsynlig tilfeldighet, så er det svært lite sannsynlig at nøyaktig den samme tilfeldigheten ville skjedd på en annen planet.

 

Hadde det utenomjordiske vesenet ikke lignet på noe vi har sett på jorda, så hadde det faktisk vært langt mer sannsynlig.

 

Først; så tror jeg også helst dette er noe man har laget.

 

Men akkurat det med størrelsen så kan skalaene på andre planeter selvsagt ha helt andre forhold. En annen mulighet er jo at noen aliener har tatt spontanabort i lufta, og kastet fosteret fra seg her på jorda.

 

Det ligner jo veldig på slike aliener andre har sett da. Og hvis det er sånn at aliener egentlig har befruktet aper slik at vi ble menensker, er det vel ikke så rart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke første gangen "romvesner" har blitt funnet, antagelig ikke siste heller, felles for de alle er at de blir publisert av alternative grupper som også gjerne har økonomiske interesser i det de "beviser".

 

Er nok dessverre en forfalskning dette også, regner med at de kommer ut med beviser som at myndighetene ikke sier noe, den enorme samlingen forfalskede videoer som finnes på nett og haugevis av ubekreftede dokumenter det står classified på i rød skrift...

 

At de drar inn 9.11, bankene, naturkatastrofer og kriger i intro'n øker ikke troverdigheten hos meg ihvertfall.

Endret av aklla
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det kan man jo tenke, men på den annen side kan man spørre seg hvilke muligheter naturlovene gir. Kanskje det er sånn at intelligente vesener på vårt nivå nødvendigvis vil ligne oss, fordi begrensningene for hvordan liv kan utvikle seg er ganske store?

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Jeg tror også at dette bare er tull. Mange av oss husker vel "alien obduksjonen" videoen ;)

 

Når det er sagt så er jeg noe uenig med en del av kommentarene over.

 

Det finnes ingen sjans for at "aliens har befruktet aper" på jorden. Mennesker og sjimpanser deler rundt 98% av genene, men kan tilsynelatende ikke befrukte hverandre. At et dyr ifra én genesis skulle kunne befrukte et dyr ifra en annen genesis er umulig.

 

Samtidig er det ikke slik at en utenomjordisk rase nødvendigvis ville være så forskjellig ifra oss - det er de samme fysiske reglene som regulerer deres evolusjon som regulerer vår.

 

En alien vil ha billateral symmetri, den vil ha noe som ligner armer og fingre, den vil måtte kunne bevege seg og bipedalisme er den mest effektive måten. Den vil ha et stort hode for å romme en stor hjerne. Sansene vil ligge nær hjernen for å være mest mulig effektiv. Antagelig vil den ha stereoskopisk syn, lukt, hørsel, smak. Den vil trenge et skjelett eller ryggrad for å støtte hodet selv om det er lavere gravitasjon. Den vil trenge en eller annen form for DNA, reproduksjonsorganer som har to eller fler kjønn for å styrke DNA'et, den vil trenge en eller annen form for blod og hud for å regulere temperatur, elektrolytter og andre ting, og da organer for å pumpe og filtrere dette blodet, også videre.

 

Alt dette er særlig sant om de vokser opp i en "Gullhårsone" slik vi har gjort. Aliens KAN veldig fort ligne mye på oss. Selv om de ligger millioner av år foran oss både teknologisk og utviklingsmessig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De må nødvendigvis ha f.eks armer, fingre, de fleste sansene våre osv.

Men, ser ingen grunn til at e skal være så like. F.eks hvorfor er forholdet mellom armer, ben og total lengde ca lik?

Hvorfor er hovedsakelig all benstruktur tilsynelatende identisk?

Det er f.eks vistnok bedre å ha knærne lengre opp for høyere hastighet, men på bildet er det tilsynelatende på akkurat samme sted som mennesker.

 

Det er mye som er ett resultat av "tilfeldig" utvikling her som de også tilsynelatende har hatt. Mye kunne gått andre veier, f.eks forhold mellom og plassering av en god del ting.

 

Ser ikke hvorfor armene ikke skulle vært plassert på hofta eller mye lengre ned. Kanskje de hadde vært mye lengre også. Men neida, det er så godt som identisk...

Det som er funnet her er usansynlig likt bygget opp som oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, forstå meg rett, jeg prøver ikke å forsvare denne alien-saken som reell, jeg tror som sagt at det bare er tull også, og ja, den er veldig lik et menneske, antagelig for lik.

 

Men når det gjelder arm og ben- lengde f.eks så er de proporsjonale til andre deler av kroppen. Det virker som du sier merkelig at dette skulle være helt likt som på mennesker, særlig om en alien var så liten. Om de var så små ville det som du sier være en fordel å være raskere og ha "bakben" type knær i det minste, som andre dyr som lever nærere bakken.

Lenke til kommentar

Jeg tror også at dette bare er tull. Mange av oss husker vel "alien obduksjonen" videoen ;)

 

Når det er sagt så er jeg noe uenig med en del av kommentarene over.

 

Det finnes ingen sjans for at "aliens har befruktet aper" på jorden. Mennesker og sjimpanser deler rundt 98% av genene, men kan tilsynelatende ikke befrukte hverandre. At et dyr ifra én genesis skulle kunne befrukte et dyr ifra en annen genesis er umulig.

Jeg er langt ifra noen ekspert på dette området, men det finnes en teori (som jeg ikke husker navnet på) som går ut på at rom vesener besøkte jorden og tok deler av sitt DNA inne i en primat av et eller annet slag. I følge den teorien er altså vi delvis etterkommere av rom vesener.

Bare for å gjøre det klart så tror ikke jeg på denne teorien, men den er absolutt ikke umulig ettersom at mennesker snart ville klart å gjøre det samme om vi skulle finne liv på en planet.

Lenke til kommentar

Den filmen slo meg som en salig blanding av en rekke konspirasjonsteorier. Ikke bare visste de at aliens finnes men, det var superkonspirasjonen som fører oss alle bak lyset og står bak alt ondt.

 

Skikkelig forskning er spennende, men om konspirasjonsteoriene de viste til er en indikasjon på forskningen deres tror jeg at jeg står over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Problemet med DNA ifra en fremmed genesis er at vi ikke har noe å sammenligne det med. Forskere tror at det finnes skyggebiosfærer her på jorden (altså liv ifra en annen genesis, at livet har oppstått på jorden mer enn én gang og fremdeles lever der på steder som er giftig for biologiske celler ifra vår genesis, f.eks i arsenikksumper). Det er tom. professorer i astrobiologi som tror på panspermia og har funnet merkelige, biologisk-lignende materie som har kommet med meteoritter, men som har det problemet at de ikke kan bevise at det er biologisk fordi de ikke har noe sammenligningsgrunnlag når de forsøker å sekvensere det.

 

Denne filmen synes jeg virker veldig useriøs særlig med tanke på disse olje og alternativ-energi konspirasjonene som har versert i mange tiår nå og bare er tull. Dette er nok bare mer New Age bullshit i ny drakt.

Lenke til kommentar

Jeg er langt ifra noen ekspert på dette området, men det finnes en teori (som jeg ikke husker navnet på) som går ut på at rom vesener besøkte jorden og tok deler av sitt DNA inne i en primat av et eller annet slag. I følge den teorien er altså vi delvis etterkommere av rom vesener.

Bare for å gjøre det klart så tror ikke jeg på denne teorien, men den er absolutt ikke umulig ettersom at mennesker snart ville klart å gjøre det samme om vi skulle finne liv på en planet.

Ett problem med det er at "missing link" ikke er savnet lengre, man kan se en ganske tydelig, natturlig evolusjon.

Hominidae.PNG

 

Om romvesner innførte deler av sitt DNA inn i en primat ville man sett ett lengre hopp i utviklingen enn man gjør i dag.

 

Det er sammenhengende lengre opp som viser utviklingen til humanoider også

 

 

omnomnomnivore: ang at de er små behøver ikke bety at de må overleve på lik linje med våre ekorn og trenger den ekstra hastigheten, alt annet kan være i tilsvarende størrelse sånn at de er like store på sin planet som vi er på vår planet, men vi hadde vært kjemper som kunne knekt trær som tannpirkere på deres planet.

Lenke til kommentar

Slike filmer begynner som regel meget interessant og med begynnende underbyggende gode argumenter. Men så når de skal konkludere så dras NWO, Bilderberger og Slangemennesker inn og ødelegger hele sulamitten. Jeg har tilgode å se en eneste film som "beviser" romveseners eksistens.

 

Som omnomnomnom og SeaLion skriver så er nok sannsynligheten for at utenomjordisk liv er likt vårt så liten at denne videoen faller gjennom som en dårlig presentasjon av enda dårligere resonnementer.

 

Morsomt dog, mon tro hvor mange som vil fenges oppriktig av denne filmen :mrgreen:

Lenke til kommentar

De fleste har tendensen stole blindt på alt som kommer fra den offisielle vedtatte vitenskapen. Man tenker ikke muligheten at det kanskje er de som driver et narrespill for å skjule sannheter. Kanskje ikke så sannsynlig, men helt bort fra det ser jeg ikke.

Som du kanskje ser ut fra både det jeg har skrevet og andre her, er det ikke snakk om å ukritisk sluke det som blir skevet...

Må jo nevne at de som lagde filmen garantert har store økonomiske interesser i å få folk til å tro på den også, så det er bare å velge side, den offentlige med sine interesser eller den private med sine interesser?

(ikke at man må velge en side da, men du forstår poenget)

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...