Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet er så elendig. DICE har et ubrukelig stort gjennomtrekk av programmerere og spillet er uspillbart.

 

Flere ganger har jeg mistet progress (XP, unlocks etc), men denne gangen mistet jeg 3 levels verdt av progress, flere våpen og masse våpen customization unlocks. Jeg spilte intenst hardt i 3 timer med 100% og 50% xp boosts for å klatre litt. Plutselig mot slutten av siste runde ser jeg at ikke en eneste av rundene i hele dag har blitt lagret hverken i skyen eller lokalt.

 

Jeg har sendt mail til DICE nå og krevd fullstendig refusjon av beløpet (599,-) og fått dette innvilget. Men jeg har bedt dem om å gjøre et siste krampetrekk for å gi meg tilbake min progress eller hvertfall noen battlepacks som kompensasjon før vi gjennomfører refusjonen da jeg er mer opptatt av at spillet skal virke enn lusne 599,- tilbake og ikke ha noe spill i det hele tatt. Men hvis dette ikke blir fikset snart vil jeg ha pengene tilbake for da kommer jeg ikke til å gidde å spille. Passe kjipt å unlocke de samme våpnene om og om igjen...

 

Vet ikke hvor mange her inne som har opplevd disse problemene men ser at jeg er langt ifra alene på nettet. Massevis av folk som mister XP hele tiden, spesielt om serverne krasjer.

 

Noen her som har en løsning for dette?

 

Alle drivere er oppdatert, nyformatert maskin, siste punkbuster, reparert installasjon på origin. AMD FX-8350, 7970GE, 16GB RAM, Samsung 840 PRO 256GB SSD, Windows 7 64 bit med alle win updates.

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Dette spillet er så elendig. DICE har et ubrukelig stort gjennomtrekk av programmerere og spillet er uspillbart.

 

Flere ganger har jeg mistet progress (XP, unlocks etc), men denne gangen mistet jeg 3 levels verdt av progress, flere våpen og masse våpen customization unlocks. Jeg spilte intenst hardt i 3 timer med 100% og 50% xp boosts for å klatre litt. Plutselig mot slutten av siste runde ser jeg at ikke en eneste av rundene i hele dag har blitt lagret hverken i skyen eller lokalt.

 

Jeg har sendt mail til DICE nå og krevd fullstendig refusjon av beløpet (599,-) og fått dette innvilget. Men jeg har bedt dem om å gjøre et siste krampetrekk for å gi meg tilbake min progress eller hvertfall noen battlepacks som kompensasjon.

 

Vet ikke hvor mange her inne som har opplevd disse problemene men ser at jeg er langt ifra alene på nettet. Massevis av folk som mister XP hele tiden, spesielt om serverne krasjer.

 

Noen her som har en løsning for dette?

Tviler på at du får pengene tilbake, jeg mener at man må være forberedt på dårlige servere og bugs i begynnelsen av et toppspill. Er bare å vente til alt blir fikset, køsystemet har blitt fikset. Men er enig med deg, er veldig irriterende å ha gode stats og miste alt.

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor spiller kræsjer hos meg? Alt fra 3-5 minuttt spilling kræsjer spillet hos meg, både singelplay og multiplayer.

Får opp en windows melding at spillet har kræsjet og jeg dett ut av spillet. Er det SW eller HW relatert? Har ikke hatt det problemet med BF3.

 

Har 660 GTX TI skjermkort og intel i7 920 CPU.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har nå problemer med at spillet krasjer, noen andre som har lignende problemer?

 

@IceBlitz:
Synes i grunnen en skal kunne forvente mye av spillet nå som det er ute, og ikke bare i BETA, men jeg mener en skal også kunne forvente at spillet ikke er helt ferdigstilt med tanke på at dette er et massivt spill.

En må kunne forvente at det vil ta litt tid før det er helt ferdigstilt.
Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Dette spillet er så elendig. DICE har et ubrukelig stort gjennomtrekk av programmerere og spillet er uspillbart.

 

Flere ganger har jeg mistet progress (XP, unlocks etc), men denne gangen mistet jeg 3 levels verdt av progress, flere våpen og masse våpen customization unlocks.

 

Jeg har sendt mail til DICE nå og krevd fullstendig refusjon av beløpet (599,-) og fått dette innvilget.

 

Nå spiller jeg ikke for XP eller stats, men skjønner at det kan være utrolig irriterende. Jeg har spart mine høye XP boosts til ting er litt mer stabilt. Ville synes det var synd å bruke 100 % eller 50% også kræsjer serveren og alt mistes. Når det selges til fullpris -600 kroner - så synes jeg du kan kreve hva du vil nesten, og refusjon. Du kjøper jo en tjeneste/opplevelse, nesten som en ferie. Det blir som å kjøpe en ferie Tailand uten at aircondition funker, at det er lekk på badet, at dassen er konstant tett og det lukter dritt i hele hotell rommet. Ferien er ikke fullstendig spolert, du kan fortsatt oppleve tailand, men man ville jo kviet set litt for å sove om natten og dessuten bo i noe dritt....som også lukter dritt.

Endret av Green_Monster
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Såvidt jeg ser er det to forskjellige typer crashes, servercrash og client crash. Ved førstnevnte ser man det ved at spillet fryser først, og så crasher, den siste er bare instant CTD, eller svart skjerm. Kræsjer serveren mister man progress, kræsjer du får du progressen når runden er ferdig, dersom ikke serveren også kræsjer iløpet av runden du var i...

 

Det rare er at noen servere så kræsjer det for meg hver ENESTE runde, mens andre servere kan jeg dra 6-7-8 runder på rappen før det kræsjer.

Lenke til kommentar

ok, takk for det FEH. Jeg får vanligvis at spillet fryser først, men fortsatt så forsvinner statsen. Så det betyr vel som du sier at også servern kræsjer etterpå, noe som ikke er noe bra :(

 

Noen som har noen abefalinger i forhold til grafikk hos meg, lignende setups som det kjører fint på? Har ikke installert denne nvidia saken som gir anbefalinger :o Er den pålitelig og verdt å bruke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...