Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som syntes at det er alt for mye kjøretøy? Og mye av de er veldig OP i forhold til infantry, tar jo opp alle rakettene for å ta ut en tanks hvis den ikke blir reparert. Blir jo umulig å spille infantry med alt det

Visst du skyter de i front så tåler de endel. Prøv å kom deg bak tanksen, tar 2 rockets for å ta tanksen ut.

De kunne ha fjernet autorepair fra vehicles så man har litt sjangse som infanteri. Repairtool blir liksom litt bortkastet når alt fikser seg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen artige norske servere å spille på eller?

 

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Kan snart lage en god komedie av denne nettkoden. Greit nok ingen verdens mester. Men at eg står i skyter folk i ryggen men kulene ikke treffer, og plutselig dreper han meg da er det ikke bare eg som er dårlig.

Hehe.. opplevde det et par ganger i sted selv... frustrerende..

Jeg takler fint å bli grusa av bedre folk, men når man står og tømmer et magasin i ryggen på folk, og så snur de seg og tar deg med to kuler, er det ikke morro....

 

Ellers har jeg Premium, og har vel muligheter for unlocks med battlepacks...

Hvordan fungerer egentlig dette? og hva bør jeg unlocke?

(vet ikke hvor mange unlocks jeg evt har heller)

 

med kjærring og små barn, blir det desverre lite tid til spilling, og har jeg 15min setter meg da heller triggerhappy ned, istedet for å lese...

Lenke til kommentar

Gold battlepacks inneholder 5 random ting og kan være f.eks emblems, dogtags, xp boosts, weapon attachments og camos. Unlockene er random, og ting unlocked via battlepacks er KUN mulig å unlocke via battlepacks. Dvs det er ingen vits i å spare de, snarere tvert imot siden battlepacks potensielt kan gi early access til weapon attachments du normalt måtte f.eks ha hatt 100 kills med et våpen for å unlocke.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Likte spillet, føles mer som Bc2 av ukjent grunn. Jeg har bare spilt etpar runder og slet fælt med å treffe med originalvåpenet som engineer. Plukket opp et våpen som virket som det hadde innebygd aimbot. Det skøt helt flatt! Så forskjellen på våpnene er tilbake i guess.

 

Ikke si dette da, har jo solgt hele gameriggen og lever i håpet om ett liv uten gaming.. Men det der får meg til og få vann i munn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...