Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jesus, unlocked medbag 5 ganger, serverne trynte 5-10min etter unlock hver gang. Så nå er det tid for pause.

Patchen ifra i går hjalp ikke mye akkurat. Utrolig dårlig av EA, skulle tro de lærte av disse problemene i bf3.

 

Mistenkte at dette var noe av grunnen til at så få fikk hoste servere, at de ville begrense pågangen osv, men det hjelper dem lite.

Lenke til kommentar

Jesus, unlocked medbag 5 ganger, serverne trynte 5-10min etter unlock hver gang. Så nå er det tid for pause.

Patchen ifra i går hjalp ikke mye akkurat. Utrolig dårlig av EA, skulle tro de lærte av disse problemene i bf3.

 

Mistenkte at dette var noe av grunnen til at så få fikk hoste servere, at de ville begrense pågangen osv, men det hjelper dem lite.

Kom en R4 patch idag også. er noen servere som har den, jeg har iallefall ikke crashet på den enda (64p server).

 

http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/116d7a05-5712-4d87-b3b6-0a55f4ec0edf/1-TiG-Gaming-com-Rush-Maps-Admins-Wanted/

 

Queue fungerer også på den

Lenke til kommentar

Positivt overrasket over BF4. Synes ting kjører mye bedre enn i betaen. Glad jeg klarer high på 1600p sånn noenlunde greit :) BF4 på 30" er sweet. Mye kjekke maps.

 

 

 

Savner kartene fra BF2/BC2, noe med måten de var utformet på som gjorde det hele mere minneverdig :hm:

Dragon Valley 64 players. Ja takk!

Endret av Lakrisbåt
Lenke til kommentar

Sliter ikke med ping. Men sliter med av serverne plutselig går ned, eller at alle detter ut. Sinnsykt irriterende, da man ikke får noe for den runden man da har spilt.

Sinnsykt irriterende indeed. Hadde en rimelig grei runde akkurat med attackbåten. Unlocket alt på båten, og hadde rimelig fine stats. Serveren kræsjet, og jeg mistet både unlocks og kills. Fine greier!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...