Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som synes det er litt skuffende høyeste rank ikke trenger mer enn ca 8 mill i poeng?

Var det ironi eller mener du det? Uansett, ikke alle som har tid til å sitte klistra foran pc skjermen i flere timer par dag, må tenke litt på de og, for min del synes jeg det går for tregt å unlocke alt. Ikke bare rank man skal opp i, men alt man må unlocke i tillegg.

Lenke til kommentar

Var det ironi eller mener du det? Uansett, ikke alle som har tid til å sitte klistra foran pc skjermen i flere timer par dag, må tenke litt på de og, for min del synes jeg det går for tregt å unlocke alt. Ikke bare rank man skal opp i, men alt man må unlocke i tillegg.

 

Mener det seriøst, når noen allerede er høyeste rank så går det for fort. Ikke at jeg bryr meg så mye om rank, men er også liksom litt kjedelig å være i høyeste rank etter 2-3 uker når "levetiden" på spillet er 1-2 år. Husker BF2, der tok det mange hundre timer å komme i høyeste rank, noe det forsåvidt også gjorde i BF3.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Mener det seriøst, når noen allerede er høyeste rank så går det for fort. Ikke at jeg bryr meg så mye om rank, men er også liksom litt kjedelig å være i høyeste rank etter 2-3 uker når "levetiden" på spillet er 1-2 år. Husker BF2, der tok det mange hundre timer å komme i høyeste rank, noe det forsåvidt også gjorde i BF3.

 

Det kommer egentlig an på hvor mye en spiller. Selv har jeg spilt i snart 15 timer, og har ikke engang kommet meg til lvl 10.

Lenke til kommentar

positivt overasket over bf4! Spilt det mye i helgen. Hadde ikke tenkt til å kjøpe det, da 3`ern var skuffende for min del, krasjet også aaaalt for ofte da jeg prøvde det.
Er det egentlig noe stor forskjell fra 3 til 4? var det dumt av meg og ikke prøve 3`ern skikkelig?

Jaja, koser meg hvertfall med bf4 :w00t:

Lenke til kommentar

positivt overasket over bf4! Spilt det mye i helgen. Hadde ikke tenkt til å kjøpe det, da 3`ern var skuffende for min del, krasjet også aaaalt for ofte da jeg prøvde det.

Er det egentlig noe stor forskjell fra 3 til 4? var det dumt av meg og ikke prøve 3`ern skikkelig?

 

Jaja, koser meg hvertfall med bf4 :w00t:

BF4 er vel i utgangspunktet "BF 3.5" om man skal være litt grinete.

De er veldig like.

 

Men BF4 er moro det :) Var forøvrig BF3 også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...