Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

24/5 i K/D - YOU WERE KICKED: MAKING ROOM FOR MEMBERS. Sier ikke at det er umulig å få en slik runde igjen, men poeng tapt er fremdeles poeng tapt. Om jeg mista 4.000 poeng i tanks så hjelper det lite om jeg får 4.000 neste runde - da kunne jeg vært oppe i 8.000 totalt.

 

 

Edit: Poenget med posten er at det er kjipern at slike ting resulterer i tapte poeng. Blir dette forbedret senere eller er det intended?

Endret av Andoon
Lenke til kommentar

24/5 i K/D - YOU WERE KICKED: MAKING ROOM FOR MEMBERS. Sier ikke at det er umulig å få en slik runde igjen, men poeng tapt er fremdeles poeng tapt. Om jeg mista 4.000 poeng i tanks så hjelper det lite om jeg får 4.000 neste runde - da kunne jeg vært oppe i 8.000 totalt.

 

 

Edit: Poenget med posten er at det er kjipern at slike ting resulterer i tapte poeng. Blir dette forbedret senere eller er det intended?

Man mister ikkje poeng. De oppdareres med en gang.
Lenke til kommentar

Hvorfor er m416 mer brun en sort? Er ikke dette hovedsaklig ett sort våpen? Må jo være en liten "design feil" fra dice!?

 

 

Små irriterer meg at m416 har ett stygt brunskjær. Digger våpenet, men ikke den stygge unaturlige fargen som dice har valgt, av en eller annen merkelig grunn!?

 

Vet ikke om det er slik på pc versjonen også?

 

Det var da makan til flisespikkeri da, hvis du ikke har større problemer enn dette ingame så misunner jeg deg. ;)

Nå har du også 90+ camoer å velge mellom etter hvert som du låser dem opp, så det er ikke akkurat ett akutt problem som trenger å patches. :)

Lenke til kommentar

Ganske billigt på G2play.net http://www.g2play.net/store/Battlefield-4-FREE-China-Rising-DLC-English-Only-EA-Origin-Key.html

350 kr for standard BF4 + China Rising, ikke så gale det? :)

 

Just a big warning akkurat nå. Jeg kjøpte derfra på launch og ingen problemer, men igår og idag har folk hatt massive problemer. Kamerat kjøpte igår og enda ikke fått key. + det er over 70 personer som har klaget på facebooksiden dems at nøklene er allerede aktivert ..........

Lenke til kommentar

 

Just a big warning akkurat nå. Jeg kjøpte derfra på launch og ingen problemer, men igår og idag har folk hatt massive problemer. Kamerat kjøpte igår og enda ikke fått key. + det er over 70 personer som har klaget på facebooksiden dems at nøklene er allerede aktivert ..........

Rart, jeg og en kompis fikk key som funket. Bestilte en god tid før launch riktignok. Men G2play.net ble visstnok DDos'et på launch dagen, så serveren gikk ned.

Lenke til kommentar

 

1600 SPM ser ganske suspekt ut.. Tror aldri jeg kom over noen i BF3 med så mye.

Burde jo reporte profilen. Er også ganske rart når man ser på scoren han har på game modes, lavere enn eg har. Eg har ikke mer enn et par hundre kills, mens han har 1200 kills. Står oppført på leaderboards på Norge. Han er først på flere av dem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...